nedeľa 12. januára 2014

SHE IS not anoTHEr ONE 3 (1/2)

Konečne časť :D Napísaná za 15 minút ale aspoň niečo.. :)
Ruby zaparkovala pred veľkým domom,v ktorom sme bývali všetci pokope.
"Ak sa deje čokoľvek, nerob unáhlené závery." pripomenula mi debatu v reštaurácii.
"Mám prísť za ním a milým hlasom sa spýtať, s koľkými ma podviedol?" zatiahla som ironicky.
"Zlatko.....ešte ste mladí. Nechcem ťa moc poúčať, ale hlavne si ho vypočuj a až potom rob to, čo uznáš za vhodné." potľapkala ma po ramene a ja som vystúpila z auta. Skôr, ako som vošla do domu, som jej zakývala.

"Som domáááá!" skríkla som vchádzajúc do obývačky. Jediný ma zaregistroval Louis. Sophia sa radšej venovala skúmaniu Liamovej ústnej dutiny.
"Myslel som, že tie papuče budeš nosiť len doma. Či vytváraš novú módu?" Louis vyprskol smiechom.
"Veľmi vtipné. Kde sú ostatný?" spýtala som sa.
"Na skúške." zahuhlal Liam.
"Chlapci...a logicky, nemali by ste byť na tej skúške aj vy?" do otázky som vložila poriadnu dávku sarkazmu.
"Kurva!" skríkli obidvaja a naraz sa rozbehli na chodbu.
"Majte sa!" stihli ešte zakývať a už ich nebolo.
Sophia a ja sme zostali v obývačke. Dusná a nervózna atmosféra by sa dala krájať. Nikdy som Sophiu nemala rad a nevedela som prečo. Bola pekná, milá a robila Liama šťastným, no aj tak, Dani je Dani.
Nervózne som sa usmiala a vybehla som do Harryho a mojej spoločnej izby. prezliekla som sa do pohodlných vecí a sadla som si za notebook s úmyslom pozrieť si sociálne siete.
Hneď ako sa rozsvietila obrazovka, vyskočila na mňa moja a Harryho fotka.
Šťastní. Bolo jediné čo mi prebehlo hlavou pri pohľade na naše usmiate tváre.
Okamžite som sa prihlásila na Twitter a odpísala som niekoľkým fanúšikom. Bolo skvelé, že aj Directionerky začali počúvať moju hudbu a podporovať ma. No vždy sa našli nejaké, ktoré tvrdili, že som s Harrym len kvôli sláve.
 A mali aj pravdu. Teda.... to bolo hlavnou úlohou falošného vzťahu. Potom sa to zvrtlo na lásku a teraz sme na bode mrazu. Unavene som sa odhlásila a ľahla si do postele. Hlavu som si zaborila do Harryho vankúša so snahou čo najviac cítiť jeho vôňu.

Je to krátke, pretože je to len polovica. Druhú polovicu nestíham odpísať ale bude čo najskôr. :)
Dúfam, že sa vám páči a že tu bude aspoň  komentárov...Či? :)

4 komentáre:

  1. ;333 Mrte sa mi to páči Luky! :3
    Viem, že ju máš rada ale.. dúfam, že ju podvedie!! :DD
    Chápeš, ani mi nevieme vydržať s jedným, fiktívne postavy už vôbec! :DD
    Chytro ďalšiu! ;3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joooj Mimuš takto to ukončiť! :OO
    Najradšej by som sa ti hekla do notebooku a každodenne sledovala tvoje pribúdajúce písmenká vo Worde. :3
    Ale to je absolútne sprostý plán hneď z niekoľkých hľadísk. :D
    A to čakanie fakt stojí zato. :3
    Soou... Po pravde je mi ľúto Ang a Harryho, boli spolu fakt zlatí a takto to skončilo. :/
    Ale na tvojom písaní je najlepšia tá realistická stránka a to, že nežiješ a nepíšeš vo všelijakých ilúziách a pomäteniach ako často krát ja... :)
    Takže si určite lepšia Spisovateľka s veľkým S ako ja, ty trúba. :DD
    Teraz k One Day. :3 Dokonalosť. Nič viac nedokážem dodať.
    Proste... Neskutočne skutočný a nenormálne neočakávaný a krutý film...
    Dobre si ma odhadla, Mimuš, toto mi presne sadlo na večer a pri našom zelenom čajíku. :3
    Čo sa týka knižky, včera som okolo nej prešla v Panta Rhei a isteee že som nemala v peňaženke ani 2 eurá. :DD
    Tak len dúfam, že to všetko nepovymieňajú cez týždeň ako majú vo zvyku. -__-
    Zasa dlhý zbytočný komentár, veľmi sa ospravedlňujem! :))
    A súhlasím s komentom nado mnou, ďalšiuuuu! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Caw socka (odo mňa je Socka ako kompliment a volám tAk len tých ľudí ktorých mám rada) mimi som rada že si sa ozvala z že ešte žiješ časť je úžasná Nehnevám sa Že je taká krátka.. teším sa na ďalšiu a som zvedava čo vymyslíš tak sa zatial maJ aha určite viem že Harry niečo vyvedie pusa cmuk maj sa Lola x x

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super časť :) Teším sa na ďalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť