piatok 24. januára 2014

SHE IS not anoTHEr ONE 3 (2/2)

Ava:

Domov som prišla celá vyšťavená. Možno sa to nezdá, ale práca v útulku dá niekedy zabrať.
Rýchlo som sa osprchovala a s mobilom som vošla do izby. Oči mi stále utekali k Niallovmu číslu.
Čo môžem stratiť, keď mu zavolám alebo napíšem? Ale nemala by som....
"Srať na to" vzdychla som si a vyťukala som jednoduchú správu: Vraj mám napísať, keď budem niečo potrebovať. Potrebujem. Teba. Pod tým ešte adresa a odkaz, že bude odomknuté.

Si blbá. Povedala som si o 2 hodiny neskôr. Už bolo naozaj neskoro a Niall nič. Naštvane som sa navliekla do pyžama a zhasla svetlo.

Niall:
Opretý o auto som pozoroval ako sa pohybuje po izbe. Prekvapilo ma, že býva v tejto "chudobnej" štvrti. No potešilo ma, keď som zistil, že jej byt je jeden z tých, čo majú okno natočené na hlavnú cestu.
Určite čakala, že jej napíšem alebo prídem. Nemohol som. Bál som sa, že niečo pokazím a ona bude smutná. Už nikdy jej nechcem ublížiť. Tak som tam len stál ako idiot a keď zhasla, tak som nasadol do auta, odchádzajúc domov.
Ako som mohol vedieť, že som ju sklamal práve tým, že som sa neozval naspäť?



Prisahám, že táto polovica časti vyzerala v zošite dlhšie! :D
Dúfam, že sa páči a že ste to s mojím blogom ešte nevzdali. Inak sa máte ako? Ja furt píšem písomky a odpovedám -_-
Tento nový ntb som viac menej prenechala sestra, pretože ja som aj tak stále len na mobile. No a ono mi to tu všetko podčiarkuje. (tuším lebo je to anglické)  A ja neviem, či sú niekde chyby :D Ak áno tak prepáčte.
Ľúúbim vás najviac a ďakujem za všetko :3



Aj niekto iný okrem Evuš tu závislačí na zelených a iných čajoch? :3 Ak áno tak odporúčam túto značku, pretože je to úplne úžasné :3 A som rada, že mama moju závislosť chápe :D  Samozrejme viac ako 2 šálky čaju denne nevypijem, pretože to už škodí. Aj keď by som chcela.. :3 (moje kecanie je dlhšie ako časť) :D
Šálku som dostala na vianoce, aj keď ten kôň má predĺženú tvár.. :D

3 komentáre:

  1. :DD Mega šálka! Ale vážne, máme ďalšiu spoločnú vec, kone. :3
    Jeej a vieš ako som sa potešila, že si pridala novú časť?
    Je absurdne dokonalá, len tá dĺžka mi vadí! :D
    Gosh, ja by som bola najradšej, keby sa všetci, Angela a Harry, Ava a Niall, dajme tomu Ruby a Paul (:DD) boli spolu. :3 ♥
    Ale ty nám to ešte pekne zamotáš, no veď uvidíme. ;)
    Green Tea!!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie, samozrejme, že som to s tvojim blogom nevzdala, vlastne ani neviem prečo všetko zanedbávam, no nenávidím sa za to....
    čaje milujem, najviac ten babkin, dokázala by som ho piť na litre počas jedného dňa a doma sú to také zázvorové, vianočné :D a všetky možné, aké zbadám v obchode :))))
    teším sa na ďalšiu časť, pretože je to superské ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Niall ty si taký idiot mno :-D a ja som sa tešila, že príde.. zanevriet na tvoj blog? Nikdá ;-) aj my ťa ľúbime. Milujem zelené čaje, závislá som na ňom.. bez neho ani spať nejdem... pickwick moja značka, ale citronova príchuť ^_^ teším sa na dalsiu a ďakujem, ďakujem za prianie k narodeninám ani nevieš ako potešilo :3

    OdpovedaťOdstrániť