nedeľa 8. decembra 2013

SHE IS not anoTHEr ONE

Dúfam, že nadpis chápete :) Sľúbila som prológ tak je to tu....



"A čo keď to nezvládnem?" otočil sa na mňa blondiak so strachom v očiach.
"Ty zvládneš všetko čo len chceš. Už by si mal ísť." povzbudivo som sa na neho usmiala.
"Nech sa stane čokoľvek, nás dvoch nič nerozdelí." oslnivo sa usmial a silno ma objal. Rýchlim žmurkaním som zahnala slzy, ktoré sa mi tlačili do očí. Bola som spokojná. Môj najlepší kamarát si práve išiel plniť sen.

Dnes už to viem. Nič nie je dokonalé a slovo "navždy" je len prázdna fráza. Celý život si sľubujete ako budete navždy spolu. Nakoniec si uvedomíte, že to bola len vaša detská naivita.
Môj (kedysi) najlepší kamarát si splnil sen. Momentálne figuruje v najslávnejšej hudobnej kapele a milujú ho milióny dievčat. Má všetko na čo si pomyslí. Už to nie je to dieťa. Teraz je to už muž.
Dokonalý. Milovaný. Niall Horan.
Tak čo som potom ja? Dalo by sa povedať, že odpad spoločnosti. Skončila som v dvojizbovom byte, ktorý sa nachádza v tej najškaredšej bytovke akú ste kedy videli. Pracujem v psom útulku, za smiešny plat. Môj najlepší kamarát odišiel do speváckej súťaže, z ktorej sa nikdy nevrátil. 
Dobre je to trochu dramatické. Vrátil sa, veď je predsa slávny. No nevrátil sa ten hanbliví modrooký blondiačik, ktorý ma každý deň otravoval. Vrátil sa sebavedomí, dokonalý a neohrozený muž, po ktorom túži polka sveta. Môj najlepší kamarát zmizol presne v tom momente, keď vyšiel na pódium.
Vie vôbec, čo sa so mnou stalo? Vie vôbec, že existovala nejaká Ava?

Prerušila som prúd svojich myšlienok a posadila som sa pri bar, v jednom z najlepších londýnskych klubov.
Ako sa môže dievča, ktoré nemá ani na nájom, dostať sem? Jednoducho. Podvodom.
Oslnivo som sa usmiala na čašníka a objednala som si limetkovú vodku.  Všimla som si, že dnes bolo v klube extra plno, takže čašník sa mi nestíhal venovať. Bez toho aby som zaplatila, som prekĺzla na parket.
Zavrela som oči a ponorila som sa do tónov hudby. Tanec. To bol môj sen. Bohužiaľ, ja som si ho narozdiel od Nialla nesplnila.
Začala hrať nejaká pomalá, romantická pieseň a mňa si niekto pritiahol k sebe. Podľa toho čo som cítila, to bol asi nejaký mladý vypracovaný chalan. S očakávaním a s úsmevom som sa dotyčnému otočila tvárou.
Úsmev sa mi ešte viac rozšíril, keď som zbadala kučeravého, zelenookého, príťažlivého chalana.
"Harry" usmial sa a pri ústach sa mu vytvorili rozkošné jamky.
"Ava" povedala som a kusla som si do spodnej pery.
"Nechceš súkromie?" spýtal sa v očiach mu zahorela iskierka nádeje. Na pár sekúnd som nevedela čo povedať. Toto bola jasná výzva. Ale keď ja.... áno pár chalanov som mala ale nikdy som nebola na takéto úlety. A toho chalana ani nepoznám, aj keď mi je povedomí. Svoje ustráchané myšlienky som zahnala do kúta. Veď predsa, žijeme len raz.
"Za 5 minút v tej uličke pri wc-kách." povedala som a pretancovala som na druhý koniec parketu.
Ako to že ma napadlo také miesto? Do tohto klubu chodím často a vždy keď idem na wc tak si tam zamilované páriky navzájom kontrolujú mandle.
Práve teraz bola tá ulička na počudovanie prázdna. Z hlboka som sa nadýchla a oprela som sa o stenu, čakajúc na chlapca so zeleným pohľadom.
Netrvalo dlho a prišiel. Tvár mu zdobil nezbedný úškrn. Hneď ako podišiel ku mne sa tvrdo prisal na moje pery. Jednu ruku mi dal na zadok a druhou mi hladkal chrbát.
Keď mi stisol zadok, kúsla som ho do pery a jemne som mu vzdychla do úst. Nebol to teda žiadny romantik a išiel tvrdo na vec.
V momente, keď sa mi chcel rukou dostať pod kraťasy, niekto za ním zakašľal.
Harry sa rezignovane otočil a ja som sa mu skryla za chrbát.
"Teba tie štetky ešte neprestali baviť?" zasmial sa veselý hlas a ja som sa za Harrym začervenala. Je to prvý raz!
"Samozrejme že nie." odpovedal Harry.
Zvedavosť ma premohla, takže som sa vytrepala spoza Harryho chrbta a pozrela som sa na dotyčného.
V okamihu, keď som sa na neho pozrela ihneď som svoj čin oľutovala.
Stál tam on. Môj modrooký anjel.


Ja som to len skopírovala :D 
Áno, bolo to tu ako jednodielka. No okolnosti ma presvedčili vytvoriť z toho príbeh. Dúfam, že sa páči... Komentáre samozrejme potešia... 
A... baby? Ľúbim vás :)

5 komentárov:

  1. Ľúúúúúúúbim ťa!! :D Kvôli tebe sedím v tme bez vidličky, pretože som si to chcela prečítať! :33 Prosím, rýchlo ďalšiu, je to úžasné! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waaaah naša dokonalá Mima znovu urobila perfektné rozhodnutie! :D
    Doteraz si túto jednodielovku/ teda v prítomnosti prológ pamätám :3
    Na dobré veci sa nezabúda, vieš a na modrookého anjela a Avu už vôbec :))
    Je to nádherné a zaujímavé, tiež sa musím priznať, že veľmi napínavé, pretože sa neviem, fakt neviem dočkať prvej časti.
    A páči sa mi tá drzosť tam :DD Je to tvoja skrytá stránka, že? Priznaj sa :D
    Proste... Viac sa rozpíšem pri prvej časti, teraz som už len zvedavá, úplne bez slov... :3
    Good job, darling :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja osm vedela, že som to niekde čítala!! No, keď som to čítala ako jednodielovku mala som nervy takto to zakončiť.. ale keš si z toho vytvorila jednodielovku jááá, kokos teším sa na ďalšiu :) O a jasnááá aj ja ťa ľúbim, dievča :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :OOOO tak toto bude určitě úžasný príbeh!!! Už sa naň teším ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aaaaaaaaa teším saaaa :)

    pred rokom som tiež písala jednu fan-fiction (už spomínanú) s Harrym a jeho kedysi najlepšou kamarátkou, ešte stále rozmýšľalm, že ju znova začnem písať ale neviem... anyway, teším sa, že si môžem od teba niečo prečítať :) je to super (y)

    OdpovedaťOdstrániť