piatok 20. decembra 2013

SHE IS not anoTHEr ONE 2

Časť mala byť dlhšia ale.... proste som vám ju chcela pridať dnes, tak je aspoň takáto. Dúfam, že sa vám to páči :)


AVA:
Nikdy som nepochopila, prečo ľudia hovoria vetu "Tento svet je ale zlý"
Naozaj? Naozaj je zlý ten svet, tá planéta, ktorá nám dovoľuje dýchať jej kyslík? Nehovoria tú vetu ľudia, preto, aby na niekoho hodili vinu? Veď, prečo by mala byť planéta zlá? Zlí sú skôr ľudia, ktorí na nej žijú. Ľudia, ktorí ju ničia.
Veď...aj keď sa na vás vykašle najlepší kamarát,nemôžete povedať "ten svet je zlý". Ale zlý bol ten kamarát, ktorý vás nechal tak.
Nahlas som vzdychla, pretože týmto filozofovaním som sa dostala k téme, na ktoru chcem zabudnúť. Niall. Naozaj ho nikdy nedostanem z hlavy?
Zo stolíka na terase som si zobrala cigaretu a lepšie som sa usadila v prútenom kresle. Keď som vydýchla dym, znova som sa nechcene zamyslela. Mobil som skryla v kúpeľni, pretože pohľad naň ma znervózňoval a automaticky ma svrbeli dlane. Vedela som, že by som sa neovládla a vytočila jeho číslo.
Dokonca som sa stále cítila trápne, pretože ma skoro pretiahol jeho najlepší kamarát.
Cigaretu som zahasila a vybrala som sa do predsiene, kde som sa ihneď obula. Zamkla som byt a rýchlim krokom som sa vybrala do práce.

Spokojne som vydýchla, keď som zastavila pred ošarpanou budovou, v ktorej som pracovala. S úmyslom prezliecť sa do starých vecí, som si to ihneď zamierila do šatne, v ktorej mal každý svoju vlastnú skrinku.
Rýchlo som sa seba hodila čierne tepláky a obyčajné biele tielko.
Skrinku som zamkla a chodbou som sa vybrala do kancelárie mojej šéfky.

"Dnes prvý krát načas?" usmiala sa hneď, ako som vošla.
"Noo, snažila som sa. Dnes mám na práci čo?"
"Nakŕmiš psov v sektore B. Potom by si mohla pár psov vypustiť na dvor a dať na nich pozor." dala mi pokyny a ja som s prikývnutím odišla.
Prácu v tomto útulku som milovala. Nezarobila som až tak moc, ale za nič by som ju asi nevymenila.
S úsmevom som otvorila dvere do sektoru B, odkiaľ sa okamžite ozval nadšený brechot.

Angela:
"Mala by si si oddýchnuť. Ísť na malú dovolenku alebo tak." navrhla Ruby, keď sme boli na obede.
"Vieš, že nemôžem. V poslednom čase nemám čas ani na Harryho." smutne som vzdychla.
"Hej, ale on má čas ožierať sa." vytkla Ruby a ja som jej musela dať za pravdu.
"Koľko ešte?" spýtala som sa úplne potichu.
"Koľko čo?" nepochopila Ruby.
"Ako dlho máme ešte podľa zmluvy predstierať, že sme spolu?" dostala som zo seba otázku, ktorá ma na jazyku pálila už dlhší čas.
"Prečo ťa to zaujíma? A ako "predstierať"? Veď ste sa dali normálne dokopy, nie?" prekvapene vyvaľovala oči.
"V poslednom čase neviem ani ja sama. Je úplne...iný." smutne som vzdychla.
"Asi 2 mesiace. Možno 3. Ak budete chcieť zostať spolu, tak nemám najmenší problém. Ak nie, tak musím s Paulom dohodnúť príčinu vášho rozchodu." vysvetlila a povzbudzujúco sa usmiala.
"Spávaš s ním." nečakane som zmenila tému.
"P-p-prosím?!" prekvapene sa zakoktala.
"S Harrym som asi rok, o dva dni to bude rok. Ty s Paulom spávaš možno tak 4 mesiace." povedala som úplne normálnym hlasom.
"Ako to do riti vieš?" Ruby nabrala krásnu červenú farbu a hlas jej preskočil o oktávu vyššie.
"Len tak, viem to. Ale nemôžem ti za to nadávať ani nič podobné. Je to predsa tvoje súkromie." zasmiala som sa.
"Vieš, je to len sex. Nič viac." objasnila a zavolala čašníčku, aby sme mohli zaplatiť.





Sooo... ja si idem pekne pozrieť Move Up :3 A potom asi aj X-factor, teda ak nezaspím. Finále ma zaujíma a myslím, že tam budú 1D :)
Soo.. Move Up je ňuu :3 Ja závislačím na takých veciach, aj keď ja som úplne drevo :D
Teším sa na vaše komentáre, aj dlhé potešia :3 :)

5 komentárov:

  1. aaaa dočkala som saaaaa :3
    je to super super super, teším sa na všetko čo napíšeš, pretože je to SUPER!!
    tak idem ja teda dopisovať, maj saaaa :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Schovávať telefón do kúpelke, úplne normálka... len ja ho schovávam skôr do zásuvky :D Ehm to ako čo, že koľko mesiacov majú byť spolu? Hmmm Harold snaž sa!! Chlapi, idioti, mno vážne... Ten Paul :DD ženský inštinkt? asi :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super časť :) Teším sa na ďalšiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mimuška moja najdrahšia! :D Touto častou a úvodom si ma totálne zabila. :DD prečo mám pocit, že mi chceš kurva niečo povedať?! :DD Každopádne si moje múdre, dokonalé a pôvabné dvojča o ktoré nechcem prísť, tak mi na to prosím nedávaj dôvod a padaj písať ďalej!! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Geez Mimuš, toto je neskutočné!!! o.O
    Viem, že komentujem riadne neskoro, ale za to Ti znovu napíšem extra dlhý komentár. :3 :D
    Takže najprv Ava, ZNOVA si ma doslova donútila zbožňovať ďalšiu svoju hlavnú postavu a ja Ťa za to milujem. ♥
    Kvôli tomu útulku si ma získala fakt hneď... :) Keďže ja psíkov zbožňujem nado všetko, teda automaticky aj ľudí, ktorí ich zbožňujú a Ava sa mi proste páči. :3 Už teraz môžem povedať, že je riadne nepredvídateľná, keďže ešte v minulej časti sa vrtela v bare a teraz sme ju pristihli pri filozofických myšlienkach a v práci v útulku. :D
    No a stará dobrá Angela. ♥ Ešte raz ďakujem, že si ju sem prinavrátila, pretože dej je teraz taký zaujímavý, že na to nejestvuje ani vhodné slovo. :))
    Ale Harold ma štve, štve, štve. -_- Nevie si nič vážiť, najlepšie bude keď sa rozídu, Angela sa pohne ďalej a on svoje správanie bude riadne ľutovať. Muhehé. :D
    Ale ja si takúto scénu vôbec neprajem, chcem aby boli spolu, len tomu chlapovi by to neuškodilo. -.-
    Inak, vravela som už že je to úžasné? ♥ Idem sa vrhnúť na ďalší článok, lav júú :P

    OdpovedaťOdstrániť