pondelok 16. decembra 2013

SHE IS not anoTHEr ONE 1

Soooo... od piatku si chillujem doma, som chorá :D
Tento rok už asi nepôjdem do školy :D Je to fajn, aj keď už si nestihnem opraviť matiku..... Takže prvá trojka na vysvedčení... :)
Ďakujem za všetky komentáre :)


Keď ma Niall zbadal, prekvapene zažmurkal. Spoznal ma?
"Čo je Niall? Teraz naozaj nemám čas." zatiahol podnapito Harry a žmurkol na mňa.
"Som zvedavý, ako to budeš vysvetľovať svojej priateľke." povedal nahnevane blondiak.
"Ale veď ona sa to nemusí dozvedieť." odpovedal pokojne Harry. Tak počkať. On je zadaný?! Nie. Nie. Nie....
"Vieš, že sa to dozvie. A aj bez toho sa dosť hádate. Radšej choď domov." Niall tie slová vyslovoval pomaly a starostlivo.
"Máš pravdu. Prepáč." Harry potriasol hlavou a pokojne odišiel. Ja som len nechápavo vyvaľovala oči. Čo sa to vlastne deje?!
Niall pomaly podišiel ku mne a pohladil ma po líci. Teraz som si všimla, že aj on má vypité.
"Si to ty. Naozaj...Ava." zašepkal a pozrel na mňa pohľadom plným emócií.
"Áno." povedala som ako v tranze.
"Myslel som, že ťa už nikdy neuvidím."
"Odišiel si."
"Nechcel som."
"Neozval si sa."
"Nemohol som."
"Niall nechaj ma ísť, prosím." jemne som od neho odvrátila hlavu.
Tak moc som túžila hodiť sa mu okolo krku. Nie. Musím byť silná. To on ma nechal. Odišiel. Spravil zo mňa len minulosť.
"Nie, Ava. Už nikdy ťa nenechám ísť. Nemôžem." povedal zlomene.
Opatrne mi z kabelky vytiahol mobil. Sledovala som, ako mi do mobilu uložil svoje číslo a potom mi ho vložil späť do kabelky.
"Keď budeš čokoľvek potrebovať, zavolaj." pošepkal a perami sa mi jemne obtrel o ucho. Skôr, než som stihla niečo povedať sa otočil a odkráčal preč.

Angela: 
"Áno, som v pohode. Len som zaspala." oznamovala som Ruby, zatiaľ čo som pravou rukou držala pri uchu mobil a ľavou som sa snažila obliecť si čierne nohavice.
"Dobre. Auto ťa čaká pred domom a rozhovor je o 15 minút." povedala Ruby a bez rozlúčky zrušila hovor.
Mobil som hodila do kúta mojej a Harryho spoločnej izby. Zo skrine som si ešte vytiahla bielu blúzku a na pery som si dala krvavo-červený rúž. Musím vypadať elegantne.
Zamračila som sa pri pohľade na obrovskú posteľ, na ktorej spal Harry. Zasa prišiel neskoro. Celá izba zapáchala alkoholom a cigaretovým dymom. Aj tak mi nič nepovie.
Hlasno som si povzdychla  a vybehla z izby.
Cestou po schodoch som pozdravila Sophiu a rýchlo som vybehla z domu. Nasadla som do bieleho luxusného auta a usmiala som sa na šoféra.

"Práve načas." usmiala sa Ruby, keď som zadychčane vbehla do štúdia. So spokojným úsmevom si ma premeriavala od hlavy až po päty. Pri nohách sa zasekla a prekvapene vyvalila oči.
"To je nová móda?" spýtala sa. Nechápavo som na ňu pozrela, no keď som zohla hlavu, pochopila som. Mala som na sebe papučky v tvare modrých zajačikov. Darček od Louisa.
"Ups?" naznačila som nevinný pohľad.
"Radšej choď, lebo naozaj prídeš neskoro." zasmiala sa Ruby a postrčila ma do miestnosti, v ktorej už čakal netrpezlivý moderátor.

Presne tak. Angie, z predchádzajúceho príbehu, sa nevzdám :D
Sooo.. komentáre potešia a ľúbim vás :3 :)

Chválim sa novými papučami *_* :)

9 komentárov:

  1. Ani nevieš ako si ma týmto potešila :D Angie :33 neskutočne si mi touto časťou zlepšila náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach bože.. je to úžasné :3 :)
    Hneď som si domyslela, že to máš z tvojej inej poviedky :'33
    Fakt krásne :) Moc si ma potešila :)
    Zlatko inak nič si nerob, aj ja budem mať trojku.. ale nie jednu.. to dve -_-
    Chémia a tiež matika -_- :D
    uzdrav sa macko.. :33
    P.s: nezabudni, že musíme ísť von sa pofotičenečkať :D :D
    Napíš keď budeš chcieť aby som ťa prišla pozrieť okej? :)
    *J*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je úžasné, že si to spojila, aj keš sa bojím.. Čo do pííp ten STyles stvára?! Ja ho pretrhnem!! A ten Niall, ach do píp roztopila som sa :D Proste úžasn a som zvedavá ako to dopadne :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dúfam, že teraz keď si chorá pridáš aspoň jednu časť denne, pretože chorá som aj ja a hrozne sa teším, že konečne mám čas čítať :3
    náádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takže pred chvíľou ma zasiahlo hneď niekoľko šokov, ktoré vstrebávam doteraz :D
    Napríklad táká Angela. Chceš ma zabiť. Vôbec to nie je od teba fér :(
    Toto je najúžasnejšie prekvapenie roka, Mimuš!! :3 Silno ťa podozrievam, že vieš čítať myšlienky, teda aspoň tie moje, pretože fakt nie je normálne aby si mi splnila dve najväčšie priania čo sa týka tvojho blogu a poviedok vôbec, soo... :O
    Prvý pred pár dňami, keď si sa rozhodla pokračovať v mojej naj jednodielovke od teba a teraz tá Angela s Harrym...
    A táto časť je inak fakt napínavá a super, najviac sa mi páči ten konieeec :DD
    Máš zlaté papučky inak, ja som chcela podobné s Micky Mousom ^^
    Ale ešte niečo ma zarazilo :D (Nedám pokoja :P)
    A to Harold. Viac idiotsky sa správať nemôže, však? -_-
    Neviem či som si po tom prekrásnom konci predstavovala poníky alebo čo, ale toto som teda vážne nečakala :))
    Je to vážne nádherné samozrejme, len som sa musela vyjadriť k tomu chlapovi proste -.-
    l0ve u :**

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Čítam, taký úsmev na perách mám a zrazu taký pohľad, že či som v inom príbehu alebo mi načisto jebe. :DD Zlato, pripisujem to k tomu, že sme dvojčatá. :DD je to skvelé, takže, makaj písať ďalšiu! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeeeej :3 práve som sq zamilovala do tohto príbehu,ale Niallovi nikdy neodpustím! :D

    OdpovedaťOdstrániť