utorok 5. novembra 2013

Without you?

Tento článok je skôr ako odkaz, ktorý píše Mia pre Ness..... :)

Viac a viac si začínam uvedomovať ako málo času ostáva. Ako málo času rozlúčiť sa. Ako málo času užiť si ťa. Vlastne asi nejakých 10 mesiacov. Je to strašne málo. Neviem čo to tvoju mamu napadlo. Prehodiť ťa na iný španielsky gympel, ktorý je v Bratislave a pritom je celkom rovnaký ako ten, na ktorý chodíš.
Budeš ďaleko asi 100, možno viac kilometrov. Domov prídeš na víkend. A to tiež nebudeš môcť nikam ísť.
Och bože, ako len strašne to všetko znie -.-
Vlastne už len teraz sa vídavame celkom málo, tak ako sa to zmení, keď odídeš? Bude to horšie a bude to viac bolieť. Zasa tam nájdeš nových kamarátov a možno aj pekný vzťah. Tam budú vlastne lepší ľudia. Ak si tam niekoho nájdeš chcela by som to vedieť ako prvá. Neboj sa mi to oznámiť, lebo sa bojíš, že mi to ublíži. Ak budeš v tom vzťahu šťastná tak ti to budem úprimne priať! :)
Vieš, že spolu trávime asi pol hodinu týždenne? V pondelok a v piatok ja nemôžem, pretože idem do školy až na druhú hodinu. Víkendy, to sa nevidíme vôbec. No a potom zostáva utorok, streda a štvrtok. A tam sú len rána. Tie rána, keď ponáhľam z domu aby som s tebou mohla stráviť tých 10 minút zakiaľ ti pôjde autobus. Dúfam, že ti nevadí, že si tie 3 rána kradnem pre seba. Že sa snažím, aby mi tie 3 rána patrili.
Nič ti nevyčítam. Viem aké to máš a chápem to. Preto mi tie 3 rána týždenne úplne stačia. Stačí mi to, ako mi porozprávaš čo máš nové. Stačí mi, že predtým ako nastúpiš do autobusu, sa poriadne objímeme. Je celkom..... zlaté... to, ako sa oblúkom vyhýbaš téme o nás dvoch. Asi sa jej vyhýbame obidve?
Vieš, čo by som si priala? Toto bude vlastne akoby našich posledných 10 mesiacov. Tak mi splň aspoň zopár vecí a potom si užívaj veľkomestský život.
Buď sama sebou.  Aspoň na týchto 10 mesiacov. Nerob zo seba nič, čo nie si.
Poslúchaj svoje srdce. Prestaň sa kontrolovať  a riadiť hlavou. Rob to čo naozaj chceš.
Rozprávaj mi. Hovor mi svoje zážitky, pocity alebo postrehy. To čo sa ti páči a to čo nenávidíš. Hovor mi všetko. Aj keby mi to malo ublížiť.
Úprimný úsmev. Pretože ten ti svedčí najviac.
Nenamotávaj chalanov, ktorých po chvíli odkopneš. Aj oni majú city.
Menej hádok. Je to len 10 mesiacov. Preto sa nechcem pohádať kvôli každej maličkosti.
Čo ti vadí. Hovor/Píš mi všetko čo ti vadí. Či je to na mne alebo na našom vzťahu. Nebudeme sa kvôli tomu hádať. Normálne to preberieme.
Nájdi svoj oceán.  Ty vieš čo to znamená. Nájdi ten svoj oceán. Choď si za ním. A nevzdaj sa ho, nikdy, bez ohľadu na to, aké to bude ťažké.
Žiarlivosť. Je to chutné. Si zlatá keď žiarliš, a ak na niekoho budeš žiarliť tak mi to povedz. A keď nechceš aby som robila niečo zlé, tak to nerob ani ty.
Žiletka. Pamätám ako si mi to ukázala. Vraj preto....... no vraj kvôli mne.... skutočne?
Nehovorím, že ja to nerobím ale....... ty to nerob :) 
Spontánnosť. Veci nečakané. Ľudia v danej chvíli urobia to, po čom túžia alebo tak nejako. Tá sms zo včera naozaj potešila :) Prvá taká za celých 8 rokov.
Nezober mi rána.  Pretože tie 3 rána týždenne, sú všetko. :)
Prosím snaž sa robiť z týchto vecí čo najviac. Aspoň na tých 10 mesiacov, pretože viem, že potom ťa stratím už úplne.  Ak ti tieto veci vadia alebo niečo podobné, tak mi to povedz a môžme to skončiť hneď. To či odídeš alebo nie......... je už na tebe. Myslím, že odídeš. Veď tu ťa nič nedrží....
Si jediný človek, ktorý mi ukázal, čo je to láska.  A že sa kvôli nej oplatí trpieť. Robíš zo mňa dokonalú a hovoríš mi aká som krásna a tak...... Ďakujem. Ďakujem ti za všetko, čo si pre mňa kedy urobila :)



Ty vieš :3 S nápisom "Bisexual" by sa to hodilo viac :)



Do not leave me.
You said "Forever"



Nedovoľ niekomu aby sa stal pre teba všetkým.
Lebo keď odíde, nebudeš mať nič!
Pre mňa neskoro.. čo ty? :)


2 komentáre:

  1. Takto na večer ma rozplakať? Ja neviem ani čo ti mám napísať. Tak krásne si tou "slohovkou" vedela vyjadriť svoje city, myšlienky a pocity. Ja ti prajem aby to bolo tvojich 10 najúžasnejších mesiacv tvojom živote, ale najviac úplne najviac ti prajem, aby potom prišiel ešte lepší človek než bola Ness, pretože ty si zaslúžiš byť šťastná, a nehovor, že taký nie je, lebo musí byť.. Pretože ty si zaslúžiš viac než 3-rána :) Keby som bola pri tebe tak ti tú žiletku vytrhnem z ruky a budem ťa objímať až kým nepochopíš, že to zato nestojí... bohužial nie som :/ Nedovoľ niekomu aby sa stal pre teba všetkým.
    Lebo keď odíde, nebudeš mať nič! - tak kruté a pravdivé... ale raz prídu ľudia, ktorý to NIČ zaplnia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, úplne si ma ubrala o slovnú zásobu, vážne neviem čo napísať.
    Snáď to, že to asi priveľmi prežívam, pretože je to také úprimne a prekrásne, zároveň smutné... :´)
    Obom vám prajem už len šťastie, na Nessu nadávať nebudem, keďže ju nepoznám, nechápem dôvodom jej správania ani jej nevidím do hlavy, no samozrejme som na tvojej strane, ak teda nejaká strana vôbec je...
    Súhlasím s komentárom nado mnou, prajem ti, aby si sa sem raz vrátila a napísala taký optimistický a euforický článok, až sa rozosmejem na celý dom :3 Zatiaľ držím palce, ty to zvládneš nech už urobíš čokoľvek :)

    OdpovedaťOdstrániť