pondelok 18. novembra 2013

Dievča stratené v dave.

Sedím a rozmýšľam nad tým, čo som asi urobila zle, keď ma zasa ignoruje. Vždy je to tak.

Môžem sa snažiť ako chcem, ale nikdy nebudem dosť dobrá. Môžem písať, robiť, hovoriť čo len chcem. Vždy sa niekde nájde nejaká chyba.
No a čo, že som si ju zastávala, keď na ňu nadávali?
No a čo, že som sa na všetkých vykašľala, pretože ju nemali radi?
No a čo, že som pre ňu robila všetko, čo som mohla?
No a čo,  že som jej každú chvíľu povedala, ako ju ľúbim?
No a čo, že keď sa na mňa vykašľala, tak som na ňu trpezlivo čakala?
No a čo, že som ju vypočula, aj keď nikto iný nechcel?
No a čo, že som každý deň znášala jej nálady?
No a čo?
Veď to je LEN láska. Len taká obyčajná vec, že? Veď je úplne normálne, oklamať človeka ktorý vám verí. Proste ho len využiť.... Veď to je v dnešnej dobe moderné, tak prečo nie?
Veď načo niečo vysvetľovať? Stačí ublížiť a len tak si odísť, že?
Veď čo je na tom, že ten človek, ktorý vám veril je teraz sám? Čo je na tom, že ten človek už nedokáže nikomu veriť? Čo je na tom, že ten človek si myslí, že žiletka je jediná možnosť. Čo je na tom, že ten človek má pocit, že láska neexistuje?
Skutočne je toto tá láska?  Naozaj vo vzťahu miluje len jeden? Naozaj som bola len hra? Naozaj si tú vetu "ľúbim ťa viac ako kamarátku" napísala len tak? A prečo si do riti tak detailne pamätám ten moment?! Keď si si myslela, že ja si robím srandu......a ty si to všetko písala tak vážne...
Tiež som rozmýšľala nad tým, ako v pohode si potom mala tak veľa chalanov. Vždy si pritom spomeniem na vety: "Ak sa ti zapáči iná, vyber si ju a nie mňa. Pretože keby si skutočne ľúbila mňa, tak by si sa nikdy nemusela rozhodovať"  nejak tak to bolo, myslím.
Spoznávam ťa v každom texte piesne. Keď vyjdem z domu... všade.... po celej tejto debilnej dedine sú miesta, kde sme niečo vyviedli. Všade sú spomienky. A ty? Ty si v pohode vykračuješ po ceste a ideš si svoje.  Myslíš, že je jednoduché žiť  2 roky v neistote? Nevedieť, či to vlastne myslíš vážne. Každý deň sledovať tvoj blog a čakať, či napíšeš nejaké vysvetlenie. Či pre teba to bolo len ďalšie nudné kamarátstvo? Len akýsi experiment?
"Bojím sa byť s tebou, pretože viem, že mám málo času"  celkom zaujímavé, že iné vzťahy v pohode mať môžeš. Tak načo sa klamať? Ty nechceš.  Bola som tu vždy. Vždy som ťa vypočula a aj keď si ma niekedy neposlúchla, dávala som ti rady.   Tak mi to povedz. Tak mi to konečne celé vysvetli. Neurobíš to.
Teraz ti vlastne nestojím ani za nejaké "Ahoj" alebo možno vysvetlenie......
Tak toto má byť tá láska?  Byť nenávidená, niekým koho miluješ. Milovať niekoho, pre koho si len jedna z mnoha. Len nejaké to dievča z davu.


















4 komentáre:

  1. Ten článok je mega brutálny a precítení. Len táto veta: "Čo je na tom, že ten človek si myslí, že žiletka je jediná možnosť." Ak ju naplníš alebo plníš, ver tomu, že si ťa tvoje dokonalé dvojča nájde a všetky ti pokradne! :3 (Nie, nevadí mi že budeš neoholená :DDD) Opovážiš sa, rozumieš?! ;3 Keby niečo, pohode mi napíš.. Len si neubližuj!!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So.... Dievča stratené v dave...
    Rozplakala si ma.... všetky tvoje jednodielovky, teda už viacdielovka na tému "Bisexuality" :'3 :)
    Bože ja ťa totálne zbožňujem.. chcem mať v hlave ten štýl písania ako píšeš ty, nie ako píšem ja... (samé starosti, blablabla...)

    Zlatko času máme dosť! :) Pravá láska ťa čaká za rohom.. Možno sa ešte nenarodila Q.Q myslím tým Madonnu a jej mladého zajačika :D

    Skrátka úžasné.. dúfam, že budeš mať ešte ďalšie pokračovanie :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. SOm rada, že som si najprv prečítala jej článok, pretože keby som si prečítala najprv toto, tak ju asi zabijem...
    Je to dokonalo napísané a musím sa priznať, že si to posmrkávam..
    Len nejaké to dievča z davu... Ver, že raz príde pre koho budeš všetko, a nie len dievča z davu... Raz príde niekto kto si ťa naozaj zaslúži..
    Čo je na tom, že ten človek si myslí, že žiletka je jediná možnosť... Nie, nerobto, prosím.. Bolí ma čítať, že si ubližuješ.. Poznám ťa len krátko, vlastne ani nepoznám.. Poznám ťa len z týxhto článkov, ktoré píšeš... Ale prirástla si mi k srdcu :D preajem ti aby si si raz našla nejaku svoju lásku, či už to bude chalan alebo dievča... Pravú, opätovanú takú, ktorá si ťa zaslúži.. čakaj, aj ja čakám na svojho princa, pretože v lbke srdca som stále to malé dievča, ktoré verí v zázraky...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...

    Viem, že to nemáš v úmysle, no prihnala si mi slzy do očí :)
    Pretože ak si niekto, kto už tvoje články číta dlhšie prečíta takýto článok, je to neopísateľné...
    Keby sa dalo poslať tucet objatí, vieš na koho by som myslela najprv...
    Poznám ťa len z tvojich článkov, no prídeš mi ako hrozne dobré dievča, asi sa ani nemýlim :3
    Som len ďalšia tvoja čitateľka, ktorá ani podrobne nevie, čo zažívaš a napriek tomu sa cíti, akoby ťa poznala desať rokov.
    Už je to raz tak :) Píšeš úprimne a uveriteľne, čo ja mám najradšej, takže by si v tom mala pokračovať. Ešte dlho :)
    Záleží mi na tom, ako raz skončíš, či s Nessou alebo s niekým iným. Budem na to dohliadať, hoci len zdiaľky :) Síce nemám veštecké schopnosti, no možno sa prejavia :33 ♥

    OdpovedaťOdstrániť