streda 2. októbra 2013

20.9 Ten dátum, ktorý zmenil život.

Baby sorry ale ja musím. Ja viem, že som povedala, že Bisexuality už skončilo. No mne to nedá.



Mia prišla do mesta. Bol jarmok. Načo tam vlastne išla? Nechcela tam byť. Ale chcela byť s Nessou. Prišla len kvôli nej.
Namiesto Neesi bola na zastávke jej sestra a sestrin kamarát. Vraj Nessa s nimi nejde. Že má zlú náladu, nechce piť a nechce im pokaziť deň.
Mia nemohla robiť nič. Čo by mala? Práve v ten deň, presne v ten dátum, ale pár rokov dozadu sa to stalo. Nessa napísala Mii prvý krát, že ju ľúbi viac ako kamarátku. Preto chcela byť v tento dátum s ňou a s nikým iným. Ale Nessa sa na ňu vykašľala.
Mia sa snažila nemyslieť na to. Spoznala pár nových ľudí, trochu si vypila.
Potom prišiel ten moment.... Stretla Nessu. S jej novou partiou dokonalých kamarátov. Takže s nimi mohla íst, ale s ňou nie?  Boli blízko seba. Nessa ju na plnej čiare odignorovala. Mia nič nepovedala, neplakala. Nebolo na nej nič poznať. No jej srdce ronilo krvavé slzy.
V ten deň to vzdala. Presne v ten deň. Dátum, ktorý ich spojil ale aj rozdelil. Pred pár rokmi v tento dátum Mia pochopila, že ľúbi dievča. Tento rok v tento dátum pochopila, že už je to iné. Že už je u Nessi na spodnej priečke. Že Nessa má radšej ľudí, ktorých pozná pár týždňov.

O pár dní si písali. Len tak.
Nessa napísala, že vraj jej prvá láska je nejaký Sam, ktorého spoznala toto leto na dovolenke. Mia povedala, že pravú lásku ešte nezažila.
Aká je len klamárka!!
No nechcela aby z nej Nessa mala posmech. Tak klamala.
O čom to vlastne celé je?
Vždy keď sa Mia začína trochu spamätávať tak jej Nessa napíše nejakú správu. A Mia znova upadá....
Mia pochopila, že bola pre Nessu len hra. Celých 8 rokov. Že bola len druhá možnosť. Že Nesse je vlastne jedno čo sa s ňou stane.
No aj tak nedokázala zabudnúť. Dá sa len tak zmazať 8 rokov? Nie.





O chvíľu bude dátum 13.10. Mia chcela Nesse kúpiť plyšáka alebo nejakú retiazku. Polku srdca by mala na retiazke Nessa a polku Mia. Otrepané a romantické.
No teraz vie, že žiadne výročie nebude. Už asi nebude žiadne výročie. Žiadny spoločný Valentín.
Mia bola oklamaná. Veď Nessa je teraz tá "dokonalá a neohrozená"
Písala Mii ako chce byť s ňou a ako ľúbi len ju. Nakoniec zistila, že namotáva ďalších chalanov a Mia nikdy nebola jej prvá láska.
Je to sklamanie. No niektorý ľudia sa vyžívajú v utrpení iných. Nessa vlastne asi Mii nikdy nepovedala úplnu pravdu. Mia si povedala, že ak Nessa konečne začne byť normálna Nessa a nie nejaká namyslená krava, tak vtedy sa možno niečo zmení. Vtedy možno Nessa pochopí. No Nessa sa asi rada hrá na niekoho kým nie je.

Tak nech si Nessa žije tento svet faloše a "dokonalosti".  Mia si všimla jednu nepodstatnú maličkosť.
Nessa vždy nenávidela, keď mali baby na fotkách "úškrn". Pery vykrivené do boku a namyslený výraz. Tie fotky nikdy nie sú pekné. Nessa má teraz len také fotky. Maličkosť.
Ľudia sa menia. Sú taký aký chcú byť. Keby sa chceli zmeniť tak to urobia.
Nessa asi nepozná význam slova "pravda". Možno rada ubližuje. Nateraz tento príbeh necháme tak :)

Prvá láska zmení všetko. Bez ohľadu na to koľko budete mať po nej partnerov. Prvá láska bude trvať navždy. Pocity prvej lásky sa nikdy nezmenia. Prvá láska je večná.


















5 komentárov:

  1. Je to úžasné :) Som rada, že aj keď si povedala že už to pridávať nebudeš, tak to pridávaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalosť :oo wow...vyrazila si mi dych O.o

    Najradšej by som teraz tresla Nessu lopatou po hlave, aby sa spamätala -_-
    Asi je to ťažké.. pre teba musí byť, aj keď chceš zabudnúť..
    (Prepáč, neviem radiť v láske, keď nebola zažitá) ....
    Vždy som obdivovala, aká si silná a ako bojuješ ďalej o lásku Nessy.
    No keď ten druhý nespolupracuje, je to ťažké....
    Nessa sa spamätá, ale až keď bude neskoro a až keď ty budeš konečne šťastná. Až vtedy príde nato, že prišla o šťastie svojho života..
    Hľadaj ďalej a nájdeš :) možno ten pravý/á už bol/a, ale možno ešte nie...
    O chvíľu sa to dozvieš... :)


    Píš ďalšie časti "Bisexuality" pretože ma vždy uchvátiš a skoro vždy si vykĺbim sánku... alebo aj zatancujem írske tančeky :)
    *J*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Awww!! :3 Si ma potešila s tým že pri pridala aj ďalšiu časť, pretože som bola dosť sklamaná keď si skončila.. :3 Proste.. tento príbeh mi vždy dá nádej že môže byť niečo inak a zas veľa vecí je len čista hra.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie slová na konci♥
    Uch, och, zbožňujem to. Sršia z toho city, láska, sklamanie. Toľko bolesti. Nie som si istá, či to všetko píšeš podľa svojich skúseností, no nejaké samozrejme musia byť, pretože človek, ktorý niečo také napíše si nemôže celkom úplne vymýšľať.
    Geez, čo som to tu napísala? Normálne druhý sloh, také nezmyselné súvetia :P
    Každopádne, teším sa na tvoje ďalšie články, vždycky si ich rada prečítam♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ti tak strasne dakujem,ze si mi okomentovala cast na mojom blogu a tym som ja nasla ten tvoj :) Toto je uple afgshbhk...sanka dolu.Som este trochu mimo,ale mozno casom pochopim,ci je to o tebe,alebo nie :) teraz sa idem vrhnut na vsetky tvoje pribehy :)

    OdpovedaťOdstrániť