nedeľa 8. septembra 2013

People without hearts 13

Je kratšia ale mala by to byť taká "prestupová" časť medzi dvoma zlomovými. Chápeme sa? :D
Som strašne vďačná sa predchádzajúce komentáre. Aj keď kliknutí na časť je čoraz menej, komentárov je čoraz viac :3 :) 



"Že to nemyslíš vážne?" vystrašene som sa spýtala, ešte stále pritlačená Harryho telom o kuchynskú linku.
"Ver tomu, že áno." usmial a a pobozkal ma. 
Moje prvé myšlienky boli niečo ako : Odtiahni sa! Daj mu facku! Kopni ho medzi nohy!
Ale vedela som, že všetky tie myšlienky sú márne. Nemohla som sa odtiahnuť, pretože všade naokolo boli ľudia, ktorý si mysleli, že s Harrym chodím. Jediná možnosť,ktorú som mohla využiť, bola oddať sa bozku.
Pomaly som uvoľnila všetky stuhnuté svaly a ruky som si obmotala okolo Harryho krku. Nebozkáva sa až tak zle. Prebehlo mi hlavou a ja som si ihneď strelila imaginárnu facku. Ani nemysli na to, že sa zaľúbiš!!!
Jemne som Harolda pokúsala do pery, ako znamenie, že chcem  bozk ukončiť. Pochopil to a jemne sa odo mňa odtiahol. 
"Idem privítať ďalších hostí. Vidíme sa neskôr." povedal trochu rozpačito a ihneď odišiel preč.
Nevedomky som si prstami prešla po perách. Ten bozk nebol až taký zlý. Samozrejme, že nie! Veď s koľkými štetkami sa už takto bozkával, keď si ich ťahal do bytu. Jedna noc a ráno ich už vyhadzoval.
Pri tej predstave ma striaslo. Toto musím zapiť. Hneď ako mi to prebleslo hlavou, som sa vybrala do obývačky, v ktorej sa podľa môjho osobného názoru nachádzalo najviac alkoholu. 
"Ahoj zlato!" opitá Cara ma zozadu jemne pobozkala na krk. Zasmiala som sa a keď som sa otočila, zistila som, že v ruke drží dva poháre. Jeden mi vtisla do ruky.
"Čo to je?" spýtala som sa, pozerajúc na čiernu tekutinu podobajúcu sa káve. Káva to ale rozhodne nebola.
"Cola s vodkou. Samozrejme viac vodky ako Coly." Cara sa rozrehotala. 
"Pripime si na život, ktorý si treba užívať!" vykríkla nahlas, aby som ju počula a hneď sa hltavo napila.
Ja som nasledovala jej príklad. Na začiatku sa mi vodka tečúca dolu mojím krkom moc nepáčila ale potom som si na tú chuť už zvykla.
"Vieš čo tu máme?" spýtala sa Cara a diabolsky sa zasmiala. 
"Čo?" spýtala som sa, aj keď som to trochu tušila.
"Weed! Poď zlatko. Dlho sme spolu neboli, musíme toto naše stretnutie osláviť." zakričala nadšene a hneď ma potiahla hore schodmi. 
Viem, že som malá a vypadám strašne nevinne. No svojho času sme to s Carou vedeli dobre rozbaliť. Cara je jediná, ktorá vie moje tajomstvá a vždy mi pomáhala zabudnúť. Bola to vlastne jediná kamarátka, ktorú som kedy mala. Predstava, že dnešný večer strávim nahúlená a opitá, nebola nejako moc lákavá. No troška mi možno nezaškodí. Či? Ruby a Paul by ma určite zabili. 
Keď Cara nedávala pozor, opatrne som jej vykĺzla a ušla som naspäť do obývačky. Vedela som, že Cara je tak mimo, že si to ani nevšimne.
Prázdny pohár som odhodila na zem. Veď to sa uprace. A zobrala som si ďalší, ktorú mi ponúkol niekto úplne neznámy. Alkohol mi pomaly začal prúdiť žilami a ja som bola spokojná. Vedela som, kedy budem v nálade. Takže som aj vedela kedy prestať. Narozdiel od neho.... Prebleslo mi hlavou. Strelila som si facku. ŽIadna imaginárna, proste klasická facka. Potrebovala som tie hrozné myšlienky vyhnať z hlavy. Aspoň dnes.

"Miláčik." Harry ma objal zozadu a hlavu si položil na moje rameno. "Zajtra večer už môžeš ísť do svojho bytu." oznámil a ja som úprimne nevedela či sa teším alebo sa mám rozplakať.
Keď som sa otočila aby som si Harryho obzrela, zistila som, že je v podobnom stave ako ja. Jemne podnapitý ale stále prevládal zdravý rozum, čo ma potešilo, pretože som čakala že sa dá úplne dole.
"Ideme sa prejsť?" spýtala som sa a nečakajúc na odpoveď som ho potiahla do záhrady. Topánky na opätku som si vyzula a položila som ich pri dvere. Dúfam, že sa nestratia.
Harry ma chytil za ruku  a pomalým krokom sme sa vybrali hlbšie do záhrady.
"Čo ti na mne vadí?" tá otázka zo mňa vyletela z ničoho nič. Mala som chuť zalepiť si ústa a prepadnúť sa pod zem.
"Úprimne? Ani neviem. Vlastne, kvôli tebe mám obmedzený prísun sexu." povedal úplne vážne a ja som sa začala rehotať.
"To ako vážne?! Nynfoman." povedala som zo smiechom.
"A ešte je jeden dôvod. Si strašne tajomná." povedal a ja som stuhla.
"Ako to myslíš, že tajomná?" spýtala som sa.
"Nič o tebe neviem.  Viem len to čo vedia aj fanúšikovia a myslím že tí nevedia všetko." oznámil mi a odbočil doprava, kde sa nachádzala lavička.
Sadol si a mňa potiahol vedľa seba.

"Okey Styles. Poviem ti všetko. Ale keď sa pred niekým prekecneš tak si skončil!" výhražne som vystrčila ukazovák






















6 komentárov:

  1. Uplne brutus! :-D
    Na moje uspokojenie staci aj tolkoto malo a uz som spokojna :33 :]

    Yaaay! ^^
    Este, este, este co najskor pridaj dalsiu -_- :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mega! ♥♥♥ Okamžite dávaj ďalšiu! :333 ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. G-E-N-I-Á-L-N-E!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to fakt, fakt dobré :3 Správna žúrka a alkohol musia byť v každej ff-ke, samozrejme tiež tá Cara, no :D
    Má to všetko, čo treba! :)
    Len taký napínavý koniec si tam dávať nemala :DD
    Chytro pridaj ďalšiu!! ♥♥♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplne, úžasna, mega, dokonalá! :D Nebudem sa vypisovať, lebo by som sa nedopísala. Som stručná a chcem dalšiu časť!! ♥ :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. naprosto perfektní .... už se moc těším jak to bude pokračovat ;)
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť