pondelok 5. augusta 2013

Zlomila mi srdce, vrazila doň dýku. Nezabila však mňa, ale svoju pýchu.

A zasa tá nálada.... 
Trochu to napája na príbeh "Bisexuality"




"Nepoznám ju." povedala neveriacky a zahľadela sa pred seba na zapadajúce slnko.
"Poznáš ju 8 rokov." oznámil Ted sediaci vedľa nej.
"Nechápem ju." povedala a jej pohľad bol čoraz viac smutnejší.
"Vždy si ju chápala."
"Ja.....vôbec jej nerozumiem."
"Vy dve ste si rozumeli vždy." Ted na ňu strápene pozrel.
"Čo sa vlastne stalo? Veď si si bola istá tým,že znova skončíte spolu." spýtal sa zvedavo.
"Neviem. Bála sa byť so mnou niekde sama. Chápeš?" zatiahla skoro až hystericky.
"Čo?" Ted prekvapene vyvalil oči.
"Píše ale jej skutky hovoria iné. Akoby mi chcela len ublížiť. Keď si píšeme, snaží sa, žiarli. Vonku na mňa ani poriadne nepozrie. Nemáme si čo povedať. Akoby ma chcela zničiť už úplne." hovorila Kim.
"Ale predsa....." začal Ted no ona ho prerušila.
"Žiadne "ale" neexistuje." povedala rozhodne.
"Tak sa snaž ty!" povzbudil ju Ted.
"Nie. Už nikdy. Vieš koľkokrát som sa kvôli nej ponížila? Koľkokrát sa mi smiali za to, že ľúbim dievča. No ja som na to bola vždy hrdá! Zvládala som ponižovanie okolia, jej ponižovanie. Dotiahla som ju sem. Zoznámila som ju zo všetkými. Ignorovali ju, ale ja som bola pri nej. Keď zistili, že má peniaze tak s ňou boli najlepší kamaráti. Ona sa na mňa vykašľala! Obdivovanie od úbožiakov jej bolo prednejšie! Keď sa na ňu vykašľali, tak zasa prišla za mnou. Viem. Mala som ju poslať preč. No ja som ju podržala! Ona si ani neuvedomuje, čo všetko som pre ňu spravila, koľko som pre ňu trpela. Nevie do čoho ma dostala, čo so mnou robí. Ja som len ďalšia hračka." hovorila Kim a jej oči sa začali plniť slzami.
"Skutočne?" spýtal sa neveriacky Ted.
"Pochop ma. Ja už za ňou loziť nebudem.Nebudem sa jej ponúkať. Možno raz zistí......možno pochopí...
Chcem aby mi len raz napísala pravdu. Aby mi povedala pravdu! Chcem toho tak moc?
Keď pochopí, tak sa ozve sama. Keď jej budem za to stáť, tak sa bude snažiť, aj keby to malo byť akokoľvek dlho."
"To je pravda. Naozaj ti ublížila tak moc?"
"Ešte viac. Najhoršie je, že ona si to ani neuvedomuje. Hovorí, že nikoho nemá.... ani si nespomenie na to ako som pri nej vždy stála! Stále to berie ako samozrejmosť! Keď sme vonku občas hovorí kraviny, myslí si že žiarlim. Nežiarlim, len ma to bolí. Hovorí si vraj aká je namyslená a pritom to vôbec nie je pravda. Hrá sa na niečo čo nie je a nikdy nebude. Myslí, že ju všetci milujú a pritom je to skôr opak. Chce sa len predvádzať, všetci ju musia poslúchať na slovo. Ľudia sa jej len boja povedať pravdu do očí. Toto nie je ona!   Keď bude chcieť. Príde. Ja už nie som pes pri jej nohách"....



Nechápete? Prepáčte. Trošku na mňa doľahli emócie :)
Ďalšia časť bude možno už tento týždeň :)

Nadpis mi tak behal v hlave :D Text z jednej starej pesničky, zabudla som názov....














2 komentáre:

  1. Pripomína mi to jednu moju spolužiačku...
    A uvedomuješ si ty vôbec, aké je toto originálne? :)
    Malo by to mať aspoň sto čitateľov, pretože je to vymyslené fakt úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :OO
    sánka na zemi :')) krásna jednodielovka..
    macko.. máš veľmi veľký talent.. len takto z hlavy, z tisícich myšlienok vyloviť niečo takéto krásne :3 :))

    Vždy sme ti radili aby si sa nevzdávala, ale už je asi čas na pravý opak... hovorili sme ti, že sa zmení, no zmenila sa ešte k horšiemu.
    Niekedy si človek uvedomí chyby, až keď bude neskoro. Ty si si ich uvedomila moc skoro a to je to pekné, no ona.. ona dopadne zle.. zase za chvíľu bude tá ktorá ti bude loziť k nohám..
    možno k nej ešte niečo cítiš.. ale.. až o pár mesiacov, možno rokov zistíš či to bola tá pravá, ale to boli iba city a myšlienky, ktoré ťa do toho hnali :)
    držím ti palce macko, želám ti aby si bola silná a zvádla túto situáciu, bez niečoho ťažkého :))

    OdpovedaťOdstrániť