nedeľa 7. júla 2013

People without hearts 10

Heeey :3




"Šššššt, hlavne ju nezobuďte."
"Keď spí je strašne zlatá"
Opatrne som sa posadila na gauči a pozrela som sa smerom odkiaľ prichádzali tie hlasy. Oproti mne sa opieralo o stenu 5 postáv. Neboli úplne pri mne ale aj z tejto vzdialenosti som cítila alkohol. Tak preto tak meškali.
"Ja sa asi presuniem do postele." šepla som nesmelo a zodvihla som sa z gauča.
"Počkaj zlatko, idem s tebou." žmurkol na mňa Harry a chytil ma okolo pása. Pomaly som vyšla po schodoch až do izby nevenujúc mu žiadnu pozornosť.
Prekvapene som vyjakla keď sa prudko stočil a pritlačil ma dvere. Dravo mi začal bozkávať krk a ja som sa rukami zaprela do jeho hrude so snahou odstrčiť ho.
"Nebráň sa. Chceš to." šepol a chytil ma za zápästia. Niekedy by mi to možno prišlo romantické ale to ako z neho tiahol alkohol bolo priam nechutné.
"Harry prestaň, prosím." šepla som a rýchlo som zažmurkala aby som zahnala slzy.
"No táák, buď si istá, že sa ti to bude páčiť." zvrhlo sa usmial a zmocnil sa mojich pier. Bozky som mu vôbec neopätovala, nemohla som. Keď rukou zablúdil k môjmu rozkroku strhla som sa.
"Tak dosť!!" skríkla som nenávistne a Harry sa odo mňa konečne odtrhol. Prekvapene sa na mňa pozrel ale ja som mu len vlepila facku a vbehla som do kúpeľne. Keď som bola úplne presvedčená,že som zamkla tak som sa po dverách zosunula na zem. Prečo to spravil?... Možno o tom nevedel ale teraz vo mne vyvolal mnoho spomienok, ktoré sa nikdy nemali dostať na povrch.

"Prosím nie." šepla som a slzy mi stekali dolu tvárou.
"Takže ty prosíš." zatiahol posmešne a strhol zo mňa tričko. Surovo ma hodil na zem a obkročmo si na mňa sadol.
"Ocko...." zatiahla som plačlivo. Len sa pohrdlivo usmial a strhol mi aj rifle.
"Keď sa toto niekto dozvie, dopadneš veľmi zle, zlatko." pošepkal mi do ucha a jazykom prešiel po mojom krku až k lemu nohavičiek. Nemohla som robiť nič, nemohla som sa brániť. Jediné čo som musela bolo byť ticho a nehýbať sa......

Prudko som zatriasla hlavou a spomienku som zahnala do úzadia.Rýchlo som sa vyzliekla a v sprche som sa snažila zmyť Harryho vášňou nabité dotyky. Viem že jednal pudovo a ešte k tomu aj ten alkohol ale.....
Možno mu to bude na ďalší deň ľúto alebo si to vôbec nebude pamätať.
Toto mu tak ľahko neodpustím. Toto nie.

Brutálne krátke a totálne mimo! :D
Tak asi ako vždy nie? :D
Hlavné je, že som sa prinútila napísať aspoň niečo.... :))
Ľúbim vás...
(ďalšia časť= podľa komentárov)


9 komentárov:

  1. Je to napínavé :3 Daj prosím ďalšiu časť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takhle to skoncit :/ to si nemohla este trochu pokracovat ? :DDD.....tedka jsem totálne napnutá jak to bude dál ;).....fakt se ti tota cást moc povedla :* honem honem další :D
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rychlo dalsiu!! :D
    Je to napinave a super ! :3 :)

    Moc sa tesim na dalsiu cast.. dufam ze bude co najskor :))) :33

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vieš čo na tebe nenávidím? Píšeš dokonalo, napínavo a totálne sa strácam v realite a časť pridáš pomaly raz za rok! :DDDDD Rýchlo ďalšiu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uzasne...:3 prosim rychlo dalsiu.... ;3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :O :O :O to co je??? dokonale...dalsiu prosim ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Juuuj a toto som vymeškala kvôli Maďarsku? :O
    Nabudúce vyleziem na najbližšiu strechu, keď tam bude wi-fi, len aby som si to mohla skôr prečítať :D Sľubujem ;)
    Časť čo najskôr! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Konecne nova cast...ale stalo za to si pockat :-) dalsiu prosim...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úžasné :3... Chce to další část. :*

    OdpovedaťOdstrániť