streda 12. júna 2013

People without hearts 9

Dokopala som sa k tomu aby som napísala časť! :D 
Dúfam, že sa páči. Dole si prosím ešte prečítajte pár info.... 


Bol ku mne otočený chrbtom ale predsa som ho spoznala. Ten ležérny postoj a kučery stojace na všetky strany.
"Harry?!" povedala som udivene. Otočil sa a žiarivo sa na mňa usmial. Rýchlo pristúpil ku mne a prudko ma objal.
"Ahoj." zaškeril sa, keď sa odtiahol.
"Čo tu robíš?!" spýtala som sa nervózne.
"No vieš, o dve hodiny máme ten koncert. Už musím ísť, pretože predtým máme ešte skúšku, ale po ceste ma napadlo že sa zastavím za tebou. A je tu dosť novinárov.... chápeš." vysvetľoval s úsmevom.
"Chápem." trochu sklamane som sa usmiala. Čakala som niečo viac?
"Tak poď, ešte ťa zaveziem ku mne a idem." potiahol ma za ruku k svojmu autu.
"Harry, chcem ísť pešo." povedala som.
"Tak sa teda prejdeme." usmial sa a ťahal ma k parku.
"Ale ja chcem ísť sama." povedala som nervózne a on sa zasmial.
"Fajn. Zajtra skoro ráno odchádzame, takže sa celý týždeň neuvidíme. Maj sa." šepol a jemne ma pobozkal. Potom sa otočil a veselo odkráčal k svojmu autu. Udivene som sa mu otočila chrbtom a išla som cez park. Všetko to na mňa bolo moc rýchle. Najprv ma nenávidí a teraz to všetko v pohode hrá. Možno to bolo len kvôli tým novinárom....


Zo skrine som si vytiahla Harryho tričko a zišla som do kuchyne. Zo skrinky som si vybrala gumových medvedíkov a spravila som si pukance. Pohodlne som sa usadila v obývačke a pustila som si telku. Ako prvá mi naskočila nejaká hudobná stanica, ktorú som nechala pustenú.
"Tak a teraz živý prenos z koncertu One Direction!" skríkla nadšene moderátorka.
So záujmom som pozerala ako chalani spievajú LWWY. Možnože niesu až taký zlý ako som si myslela. Tie dievčatá ich milujú, sú na nich závislé. A ja, aj keď nechcene, im kradnem jedného z ich najväčších idolov.
Ale to predsa nie je dôvod nenávidieť ma. Ani neviem ako a do očí sa mi natlačili slzy. Čím som si zaslúžila tento život?!  Všetci si myslia, že keď som slávna, tak mám všetko. No opak je pravdou. Ja vlastne nemám nič. Nemám kamarátky, ktorým sa vyspovedám. Všetko sú to len hrané kamarátstva. Vlastne, jediné baby, ktorým verím sú El, Dan a Pezz. Nemám ani rodinu. Tie Directionerky majú pravdu, som  len obyčajná chudera......

Ja neviem, nechápem pointu tohoto príbehu... Mám pokračovať? Páči sa vám? :)
Dovolím si spraviť reklamu na tento blog :) Celkom zaujímavý, aj keď nie je to zrovna môj štýl :)
Ďalej... mám rozpísané 3 poviedky... Jedna je totálna kravina... Druhá by vás teraz zmiatla... A s tou tretiou sa ani nechválim -_-
Hlavné je...... jediné čo teraz potrebujem sú vaše komentáre :)
Inak baby, budem rada keď si prečítate aj moje Jednodielky :) 
To je asi všeko.. :)
No! :D Ešte si prečítajte článok pod časťou "Týranie zvierat" a vyjadrite názor :)))

6 komentárov:

  1. :OOO čo ti mece? :O Úžasná časť ako vždy macko :3 :)
    Aby si vedela..
    1) Poviedku píš ďalej, lebo je úžasná! :3 :)
    2) Ten blog je ehm... divný, ale skúsim ho poprezerať :!
    3) Tie poviedky, to sú tie ukážky, ktoré si sem raz dávala? :)
    4) Tvoje jednodielovky mám všetky prečítané... :D *Oceľový kartáč* :D :D


    5) Vo všetkom pokračuj macko :) Píšeš predsa úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s komentárom nado mnou, bola by škoda nechať túto poviedku nazmar :) Harry sa tam správa hrozne divne a hlavne nepredvídateľne, takže je to veľmi napínavé :D
    Hmm, väčšinu jednodieloviek mám už prečítaných, ostatné dobehnem cez víkend ;)
    Poviedky chcem všetky tri, aj keď ich ty kritizuješ, podľa mňa budú skvelé :) Dáš ich sem, však? :( Aspoň jednu :3
    Love U, hun♥ xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Píš ďalej! ;D náhodou ja tento príbeh doslova... žeriem! :DD neskutočne ho zbožňujem zlatko! ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. AŇOOO...chceme aby si pokračovala...je IRRISISTABLE príbeh :D :3 daľšiu pjosím :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Celkom sa mi to paci :) aj ked mam najradsej Nialla ;) este pokracuj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ak máš záujem, na mojom blogu prebieha súťaž o najlepší blog.
    Prihlášku nájdeš tu: http://best-story-1d-jb.blog.cz/1306/sutaz-o-najlepsi-blog-prihlaska :)

    OdpovedaťOdstrániť