pondelok 13. mája 2013

People without hearts 6

Pičiii!"!!! :D Prepáčte. Mala som napísanú časť a ona sa len tak zmaže?! :O Bitch!!! :D




"Neviem čo chceš vedieť. Pochádzam z New Yorku a som obyčajné dievča." zaklamala som. Zayn bol zrejme taký opitý že moje klamstvo nepostrehol. Alebo?
"Nie si obyčajné dievča." povedal.
"A-ako to myslíš?" zakoktala som sa.
"Si predsa slávna hviezda." zasmial sa a mne odľahlo.
"To áno. Celkom sa mi to aj páči, až na ten falošný vzťah s Harrym. Ani ho nepoznám a... chodím s ním." šepla som úprimne.
"Z toho si nič nerob." povzbudivo sa usmial a ja som sa potešila.
"Tak poď! Ukážeme im ako sa  má správne chľastať!" zasmial sa a potiahol ma so sebou.

"No táááákm zlatooooo len malúúúú pusinku."zaliečal sa Harry ale ja som ho odbila.
Nahodil urazenú tvár a sadol si na gauč za Niallom, ktorý objímal škatuľu s Oreom.
"Ty mi chceš vziať moju lááásku?! Vypadni Styles!" vykríkol a prestrašene zhodil Harryho na zem.
"Otoč, spapaj a omliekuj." pospevoval si Niall v nesprávnom poradí.
Louis obchytkával El, ktorej sa nedarilo dostať sa z jeho objatia. Zayn s Dani tancovali hriešni tanec a Liam ich so smiechom natáčal.
"Povie mi niekto ako som sa dostala na túto psychiatriu?" spýtala som sa "mierne" podnapite.
"Poď so mnou hore a ja ti to predvediem." zašepkal mi do ucha Harry, ktorý sa už stihol zodvihnúť zo zeme.
"Ty nadržané prasa!" skríkla El. Nevedela som či to patrilo Harrymu alebo Louisovi.
"Decká, myslím že by sme mali ísť spať." povedal Liam ale všetci ho ignorovali.
"Vypadnite spať vy sprosté prasce!!!!!!!!!!" skríkol a všetci sa prestrašene rozbehli do svojich izieb.
Ja som musela byť v izbe s nadržaným Haroldom.
"No tááák, zlatko viem že to chceš." šepol Harry, kým sa ma snažil dostať na posteľ. So smiechom som mu vybehla z náručia a zamkla som sa v kúpeľni.
Harry sa snažil päsťami dobiť dvere ale moc mu to nešlo. Zasmiala som sa ako malá a do vane som si uložila pár uterákov. Myslím, že dnes budem spať tu.

Krátke. Prehnané. Rýchlo napísané.
Ďalšia časť bude lepšia!!!! (možno) :D :)
Táto časť je tu vlastne len preto, lebo som dlho nič nepridala... :))



6 komentárov:

  1. Je to úžasné :) Mala by si častejšie písať takto narýchlo pretože táto časť je naozaj geniálna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow :O časť je úžasná :3
    Moc sa mi páči ako si to napísala, tak.. uvoľnene :)
    Okej viem že to divno znie, ale mysli to dobre! :D :D :D
    Dúfam, že novú dáš čo najskôr pretože to je úžas :3333

    OdpovedaťOdstrániť
  3. what?! :O písať ako ty tak si pískam! :O brutálna časť! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasná a velice vtipná část :DDDD
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1D musia byť dokonalí aj opití :DD Je to úžasné, vtipné a zároveň aj realistické :) Teším sa na pokračovanie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dalšiu! Dalšiu! Dalšiu! ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť