piatok 3. mája 2013

People without hearts 5

Predchádzajúca časť = 5 komentárov.
Neviem či sa mám smiať alebo plakať. Nervy mám napnuté a áááh -_- :D
No nič, každopádne budem rada ak sa v komentovaní zlepšíte :)



"Myslím že by som vás mal najprv všetkých predstaviť." povedal Harry a ja som prikývla.
Všetci sa nadšene postavili vedľa seba do radu a ja som na nich prekvapene pozrela. Vypadalo to tak, akoby to už mali poriadne nacvičené.
"Zayn, Liam, Louis, Niall, Perrie, Danielle, Eleanor." hovoril Harry všetky mená.
"Toto je Angela, alebo Angie." oznámil a všetci ma hneď objali. Troška ma to dojalo, pretože ja už nepatrím medzi "normálne" dievčatá. Už som niečo ako dievča z vyššej vrstvy, ktoré si ťažko hľadá kamarátov.
"Tak a čo si myslela tým že sme všade?" spýtala som sa El.
"Och áno! Ste v telke! Skoro na každom kanále bolo to ako sa bozkávate!" skríkla nadšene.
"Roznieslo sa to fakt rýchlo." uznanlivo som prikývla  a ostatný sa usmiali.
"Takže by sme to mali osláviť!" skríkla Perrie.
"Myslíte osláviť ako osláviť?" spýtala som sa. Všetci na mňa nechápavo pozreli a ja som až teraz pochopila čo za kravinu som to povedala.
"Teda chcela som sa spýtať ako to chcete osláviť." previnilo som sa usmiala a konečne ma všetci pochopili.
"Liam zbehne kúpiť alkohol a my sa spijeme ako svine. Jednoduché." oznámil Zayn.
"Prečo musím kupovať alkohol práve ja? Aj tak to piť nebudem."  Liam odul spodnú peru, čo spôsobilo že vypadal naozaj komicky.
"Zlatkooo, pôjdem z tebou." Dan ho pobozkala na nos a on sa usmial.
"V žiadnom prípade! Už to vidím. Zastavíte si  na nejakom motely alebo radšej zastavíte na nejakom parkovisku a hneď si to tam rozdáte! Nie! Niall, choď s Liamom." rozkázal Louis a Niall ochotne poslúchol.
Liam ho celý červený nasledoval. Hneď ako zatvoril dvere sme sa všetci rozosmiali, teda všetci až na Dan. Chudinka tam stála a nevinne na nás pozerala.

"Preboha! Veď on ju podvádza!!!!"  Niall bezradne rozhodil rukami a Louis skoro rozplakal. Očami som prebehla situáciu. Všetci sme boli naskladaný na veľkom gauči a na stole boli fľaše od alkoholu, väčšina z nich bola prázdna. Dj Malik nám nechcel nič zahrať tak sme sa rozhodli pozrieť si telku, ako vždy nikde nedávali nič poriadne tak sme pustili telenovelu.  Skoro všetci plakali pri pohľade na to, ako Josephe podvádza Ericu. Musela som sa nad touto situáciou zasmiať.
"Musím ísť na vzduch, lebo sa asi rozplačem." prehlásil Zayn a obliekol si mikinu, pretože vonku sa ochladilo.
"Idem s tebou."  nečakajúc na odpoveď som sa vykrútila s Harryho objatia a ukradla som mu jeho mikinu. Iba sa na mňa priblblo usmial a ďalej sa venoval telke.
So Zaynom sme prešli na zadnú terasu, kde vytiahol balíček cigariet a automaticky ma ponúkol. Na sekundu som zaváhala, ale jednu som si zobrala. Obratne mi ju zapálil a posadil sa na schodíky, ktoré viedli do záhrady. Sadla som si vedľa neho a oprela som si hlavu o jeho rameno. Iba sa usmial a spoločne sme pozorovali oblohu posiatu hviezdami.
"A teraz mi povedz niečo o sebe." prerušil ticho Zayn. Automaticky som stuhla.
"Neviem čo by si chcel počuť." nervózne som sa usmiala.
"Všetko."
"Všetko si nepamätám." povedala som a on sa nahlas zasmial.
"Začni ty. Povedz mi niečo o sebe." vyzvala som ho a on sa jemne usmial. Porozprával mi všetko. Vraj to už od malička nemal ľahké, pretože ho odsudzovali kvôli jeho pôvodu. Hovoril mi o svojej rodine a o tom aký je šťastný vďaka 1D.
"Teraz ty." oznámil mi, keď dorozprával.
Nervózne som sa uchechtla netušiac, či mu môžem povedať naozaj všetko.

5 komentárov:

  1. čo ti mece? :OOO
    Ty si ma práve zabila!! :OO
    úplne úžasná časť :3 :O Totálne fajnová :3
    Moc sa teším na ďalšiu :3 Ale ty debil! :D Ty čo si dovoluješ tak fajnovo písať?! :D Boha bude sado-maso :D :D :D Sa boj! :D Budeš vybičovaná :'D :3
    Ale strašne sa teším, keď dáš ďalšiu :) Dúfam že to bude čo najskôr ! -_- :D
    P.S: už TO prišlo :3 :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si ooooch!! :333 brutálne! ;3333 píš okamžite ďalšiu lebo si na dom nezavesím len tvoje črevá ale aj ostatné orgány! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FAKT ÚPLNĚ ÚŽASNO ÚCHVATNÁ ČÁST , JÁ NEMAM SLOV
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera!!! Je to úchvatné a vždy bude ;) A čo sa týka komentárov, podľa mňa to číta veľa dievčat, keďže máš fakt talent, lenže tu vyhráva tá lenivosť :D

    OdpovedaťOdstrániť