utorok 16. apríla 2013

People without hearts 3

A je tu ďalšia časť! :) Ďakujem za komentáre k predchádzajúcej časti, pretože som si myslela že ste na tento blog aj zabudli. Strašne vás ľúúúbim! :3





Už som pomaly umierala nudou.
Keď "naši" dali gól tak Harry tlieskal no a keď dali gól "nám" tak nadával ako šialený drevorubač. Môj kufor stále ležal na chodbe, tak ako ho tam Harry nechal.  Ten chlapec ma ukážkovo ignoroval. V žalúdku mi už dobrú pol hodinu vyhrávalo ale jemu to bolo u prdele.
Presne v momente, keď som mala pocit že ma už skutočne šlahne, sa otvorili vchodové dvere.
"A..." nestihol  ten niekto dopovedať, pretože z chodby sa ozval strašný rachot.
"Kto sem dal ten prekliaty kufor!" skríkol vysokým hlasom a vbehol do obývačky. Je zlatý. Povedala som si keď som ho zbadala.  Myslím, že chcel Harrymu vynadať ale keď zbadal mňa tak sa zháčil.
"A ty si čo?" ukázal na mňa prstom.
"Nie čo, ale kto. Volám sa Angie." opravila som ho a hneď som sa mu aj predstavila.
"Ja som Louis."  usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala.
"Už viem! Ty si tá "mladá hviezda" a teraz už aj Harryho priateľka že?" spýtal sa a pozrel na Harryho, ktorý nám konečne začal venovať pozornosť.
"Nie je moja priateľka! Je to len trik manažmentu." naštvane ho oboznámil zo situáciou.
"Aha..." šepol Louis a nastalo trápne ticho, ktoré prerušil môj žalúdok.
"Harold! Ty si jej nedal jesť!" obvinil ho Louis a Harry len mykol plecom alá mňa do toho nič. Bolo vidieť, že Louisa to jemne nahnevalo.
"Zodvihni tú svoju kráľovskú riť a odnes ten kufor do svojej izby! Ja sa o to zlatíčko postarám." na Harryho nahodil naštvaný pohľad a na mňa sa milo usmial. Harry urazene odkráčal pre kufor a Louis ma potiahol do kuchyne.
"Čo tak nejaký šalát?" spýtal sa opatrne.
"Čo tak radšej hranolky?" navrhla som mu, keď som sa usadila za stolom.
"Och... už som si myslel, že budeš ako ostatné Harryho baby. Veď vieš, diéta sem- diéta tam." bolo vidieť že sa naozaj potešil. Iba som sa zasmiala a pozorovala som ho, ako všetko pripravuje.

Keď už to bolo hotové, sadol si oproti mne a tanier z hranolkami dal medzi nás.
Ihneď sme sa do toho obaja pustili.
"Takže ty budeš teraz bývať tu?" spýtal sa.
"Áno, ale je to len dočasné. U mňa doma sa maľuje."  usmiala som sa.
"Fajn. Ty si ako Harryho dievča?" znova vyzvedal.
"No.... je to vlastne len ťah manažmentu."
"Fajn.... Harry ti to tu asi ešte nepoukazoval že?"
"Nie..." odpovedala som mierne smutne.
"Nevadí, ja ťa tu prevediem." žmurkol na mňa a hneď ma aj ťahal od nedojedených hranoliek.

Počas "prehliadky" mi Louis všetko vysvetlil. Vraj všetci chalani bývajú na tejto ulici, aby to k sebe mali blízko. Niall býva so Zaynom hneď oproti a Liam s Danielle o dva domy ďalej.
Väčšinou sa vraj schádzajú tu.
"Dobre, myslím že som ti už všetko poukazoval." povedal Louis a unavene sa zvalil na gauč.
Nervózne som sa posadila vedľa neho. Za ten čas čo mi to tu ukazoval, som sa pri ňom trochu uvolnila a aj sme si skvelo pokecali, no aj tak som nemala dobrý pocit.
"Preboha!! To už je toľko hodín?! Veď ja musím ísť za El!" spanikáril a rýchlo utekal hore. Asi do svojej izby.
Ja som pomaly prešla po schodoch a opatrne som otvorila dvere do Harryho izby. Cítim sa ako votrelec.... Veď aj si!!! Nahnevane som si pleskla po čele, samozrejme Harry to musel zbadať. Ležal na posteli a zasmial sa na mojej debilite.
"Ty si vážne nie si normálna!" smial sa ďalej a ja som mu venovala ironický pohľad.
Podišla som ku kufru a vytiahla som si odtiaľ pyžamo.
"Môžem sa ísť osprchovať?" spýtala som sa Harryho.
"Nie." odpovedal úplne normálne a následne sa začal rehotať.
"Jasné že môžeš." povedal a ja som sa zamkla v kúpeľni.
On si niečo šľahol alebo čo?! 

Mám pre vás takú správu..... No... že...... 
Blog už.........  no....
Oficiálne....
Odvolávam pozastavenie blogu!!! :)

V blízkom čase očakávajte dva články. Podľa toho koľko bude komentárov na ten prvý, pridám aj ten ďalší :)
A ešte niečo.... je to niečo strašné ale ja viem že vy to zvládnete! Verím vám!! :)
Ďalšia časť bude ak tu nájdem 10 komentárov!
No ak, budem mať podozrenie že nejaký anonym to komentoval viackrát po sebe tak sa nahnevám -_- :DD


















10 komentárov:

  1. časť je úžasná dievča!:33 oh konečne sme sa dočkali! :D :D
    Moc som sa potešila tomu, že.. no.. skrátka si obnovila blog :3 :3 :)
    Na články sa moc teším, aj keď viem o čom jeden bude :D
    Dúfam, že tu tých 10 komentov bude čo najrýchlejšie, aby si pridala ďalšiu časť :33
    Good job Barbie :D :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nadheraa!!.. :-D Som stastna ze uz NAOZAJ si spat!!.. :-D ;-) A tesim sa na dalsiu!!.. ;-)
    Viki

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalo zlatko!! :DDDD teraz budem vyzerať ako idiot, no ale... proste čítaj ďalšie komentáre! :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak do tretice! :DDDDDDD netráp ma!! :DD padaj pridať ďalšiu!! ;**

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veď to je absolútna pecka! :DD Hazza mi strašne, ale strašne prekáža, kedy sa už konečne znormalizuje?? -_- Ale Angie vyzerá byť veľmi milá, hneď som si ju obľúbila ;) Už som spomínala aká som rada, že si zrušila pozastavenie blogu? Som vážne veľmi rada!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasné :) konečne si oficiálne odvolala pozastavenie blogu a za to ťa milujem :) geniálna časť, tak prosím ďalšiu :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Užasné a už sa teším na dalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť