utorok 2. apríla 2013

People without hearts 1


Ňo a máme tu ďalšiu časť PwH :) Ako sa vám to zatiaľ páči? Ja osobne som z toho dosť mimo, keďže mi stále chýba Zayn a Sam

"Fuck it!“ skríkla som na celý apartmán, keď som sa ráno prebudila. Je pol 10! Nestíham!
Naštvane som sa vyhrabala z teplučkej postele  a začala sa hrabať v kufri. V tomto apartmáne bývam asi 2 týždne, ale ešte som sa nevybalila. Načo aj? Keď mi konečne vymaľujú dom, tak sa vrátim. To by znamenalo, že by som sa musela znova baliť. Logika. Keďže bolo vonku teplo, čo ma dosť prekvapilo, obliekla som si tričko a kraťase. Rýchlo som zamkla apartmán a rozbehla som sa dolu pred hotel, kde ma už čakalo auto.
„Ahoj.“ Pozdravila som Tobbyho. Tobby je totižto niečo ako môj šofér a asistent Ruby. Môže mať asi 30 a je veľmi milí.
„Zaspala, ako obvykle.“ Zasmial sa a ja som sa nervózne uchechtla.
Po 5 minútovej ceste, ktorá obvykle trvá 20 minút, sme dorazili pred veľkú budovu.
„Už nikdy, NIKDY! Si s tebou nesadnem do auta.“ Povedala som zhrozene a Tobby sa len zasmial.
„Môžeš byť rada že som išiel tak rýchlo, inak by si to nestihla.“  Pripomenul mi a ja som mu rýchlo zaďakovala.

„Ďalej!“ ozval sa mužský hlas, keď som zaklopala na tmavé dvere kancelárie. Zhlboka som sa nadýchla a pomaly vstúpila dnu. Miestnosť pôsobila jednoducho a moderne. Za stolom, vo veľkom kresle sedela Ruby a oproti boli tri stoličky. Dve z nich boli obsadené, asi  Harry a jeho manažér. No a tá tretia čakala na mňa.
„Posaď sa.“  prikázala mi Ruby a ja som poslúchla. Sedela som vedľa Harryho, ktorý neprejavoval žiadne emócie. Tváril sa ako keby ma vôbec nepoznal.
„Ja som Paul. Manažér One Direction.“ predstavil sa ten chlap a milo sa na mňa usmial.
„Angela, ale hovorte mi Angie.“  Napodobnila som niečo ako úsmev.
„Ide o takú vec, včera sme o tom s Ruby veľa hovorili. Obaja ste na tom teraz veľmi zle. Harry je pre dievčatá známi ako sukničkár, takže si všetci myslia že ste spolu spali. A ty, Angie si pre všetkých milá, nevinná, vychádzajúca hviezda. No a teraz, sa ti to všetko začína ničiť, budú si o tebe myslieť že si šľapka.“ hovoril Paul a ja som ho stále nechápala.
„Ja a Paul sme dostali nápad.“ zapojila sa do rozhovoru Ruby. „Zachráni vás to oboch. O Harrym už nebudú hovoriť ako o sukničkárovi a tebe Angela, tebe to zväčší popularitu.“ vysvetľovala.
„Kam tým mierite?“ spýtala som sa oboch neisto.
„Falošný vzťah.“ Povedali obaja naraz. Nechtami som zaťala do operadla stoličky. Takto som si slávu získať nechcela. Ruby, ktorá zbadal môj výraz sa na mňa previnilo usmiala. Paul sa tváril ako nejaký vodca mafie a Harry bol naozaj naštvaný.
„Čože?! Falošný vzťah? Nikdy!“ skríkol a bezcitne na mňa pozrel. Prebehla mnou vlna zimomriavok. Čo sa s ním do riti stalo?
„Harry upokoj sa! Momentálne na vašom názore nikomu nezáleží. Odteraz ste oficiálne spolu, ja to dnes ešte potvrdím médiám. Máte 5 mesačný vzťah, samozrejme že sa často budete ukazovať na verejnosti ako šťastne zamilovaný.“ Diktoval Paul a ja som na neho neveriacky pozrela.
„Takže sme vybavený. Harry ty teraz odvez Angie späť do hotela. Alebo nie! Tento týždeň, dokedy Angie nevymaľujú dom, budete bývať spolu v Harryho a Louisovom spoločnom byte.“  usmiala sa Ruby.
„Že to nemyslíte vážne?!“ sykol naštvane Harry.
„Myslíme! A aby si vedel, hneď teraz odvezieš Angelu do hotela, kde jej pomôžeš zbaliť sa a berieš ju k sebe!“ rozkázal Paul.
„Bavíte sa akoby som bola nejaká vec.....“  šepla som a pomaly som sa začala zdvíhať na odchod.
„Angie, vieš že je to pre tvoje dobro.“ ľútostivo povedala Ruby.
„Jasné....“ povedala som a spoločne s Harrym sme odišli s kancelárie.

Znova dáme nejakú hranicu komentárov? :) Čo tak 7 komentárov a potom bude ďalšia časť? :)
7 komentárov..... asi nereálne ale skúsime to :)




8 komentárov:

  1. Je to absolútne úžasné! :O Zarazilo ma však Stylesove správanie, kde nechal svoju usmievavu tváričku? :D Som si istá, že tento príbeh bude rovnako dobrý ako New life is a good start ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páááááááááníííííí neco podobnýho jsem četla ale nebylo to tak napínaví el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak toto je mega úžasneeeeeeeeeeeee :P ten pribeh bude mega!! citim to v kostiach!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow to je uzasne!! :33 podobnu som citala, ale na tvoju to nema ! :)) uplne super:3 tesim sa na dalsiu ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokonalé! ďalšiu! ;333 Ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Geniálne :) Ďalšiuuuu!!!!!!!!!!!!! :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 7. Komentaar!!.... :-D :-D ... Dalsiu!!.. :-) :-) Tesim sa!!.. ;-)
    Viki

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wooow! Aj mne chýba Zayn a Sam, ale viem, že toto bude dokonalé ako New life is good start! ;) A chceme 100% dalšiu časť! :* ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť