utorok 19. marca 2013

New life s good start 45


Náá baby tu to máte :D  Je znova kratšia ale hlavná vec že je :)) Inak ako už si chystám nové príbehy :3 :) Ďakujem za komentáre k minulej časti a tie čo ste nečítali tak budem rada ak si prečítate článok Walt Disney :3 

"Vypadnite! Už vás tu nikdy nechcem vidieť!" kričal po nás "vedúci" baru.
Poriadne som si zapla koženú bundu a spolu so Zaynom  vyšla pred bar. Opatrne ma chytil za ruku a pomaly ma potiahol smerom k parku.
"Malik ty si taký debil." povedala som keď sme si sadli na operadlo lavičky.
"Ja za to nemôžem!" ohradil sa nespokojne.
"Ty za to nemôžeš?! Keby že ma nezatiahneš na tie záchody tak by nás tam neprichytil sám veľký majiteľ baru a nevyhodil by nás!" upozornila som ho.
"Ale musíš uznať že to stálo za to." šepol a obaja sme sa nahlas rozosmiali.
"Toto si musíme zopakovať." povedali sme naraz a  "ťapli" sme si.
"Čo budeme robiť teraz?" spýtala som sa už menej iste.
"Počkáme kým z baru vyjde El spolu s Louisom, pripojíme sa k ním a budeme sa robiť že sa nič nestalo." vyslovil svoj skvelý nápad. Nezostávalo mi nič iné len súhlasiť. Z bundy som si vytiahla krabičku cigariet a ponúkla som aj Zayna, ktorý si ochotne zobral. Obaja sme vydychovali dym a rozmýšľali. Keby na tie záchody neprišiel ten idiot, tak sme sa so Zaynom mohli dostať ďalej! Naštvane som odhodila špačok z cigarety.
"Rozmýšľal som." šepol Zayn a opatrne sa na mňa pozrel.
"Ty si niečoho takého aj schopný?" doberala som si ho.  Jemne ma šťuchol pod rebro a zasmial sa.
"Zlatko áno, ja som toho narozdiel od teba schopný. Ale späť k veci, čo keby sme "vrátili čas"?" naznačil uvodzovky a spýtavo sa na mňa pozrel.
"Čo tým myslíš?" nechápavo som sa spýtala.
"No...... čo keby sme to vrátili tam kde sme boli friends with benefits? Dobre vieš, že obaja sa vzájomne priťahujeme tak prečo to neskúsiť?"  vysvetlil mi to.
"Neviem..... Zaynie ... mala by som o tom porozmýšľať." vzdychla som.
"Takže... asi nie... čo?" smutne sa usmial.
"Nie nie nie... nevysvetluj si to tak! Ja len.... bojím sa..." rýchlo som vykoktala.
"Čoho?" spýtal sa zvedavo.
"Zamilovať." šepla som takmer nečujne. Ten jeho pohľad v tej chvíli.... bol nezabudnuteľný.
"Už idú!" prudko som ukázala smerom k baru.
Rozbehla som sa k El a Louisovi, Zayn ma nasledoval.
"Kde ste sa nám stratili?" zasmiala sa podnapitá El a objala ma.
"Boli sme na menšiu prechádzku v parku." silene som sa usmiala.
"Takže ste to robili v kríčkoch?" spýtal sa so záujmom Louis a ja som mu bachla do ramena.
"Dosť zábavy mládež! Zavolajte taxík" prerušil nás Zayn.

"Hlavne potichu." šepla som keď som so Zaynovími kľúčmi odomkla dvere.
"Neboj, ja som rodená opatrnosť." šepla El a hneď v tom momente sa strepala na zem.
Louis sa začal strašne rehotať a ja som sa  k nemu musela pripojiť. Zayn otrávene zdvihol El zo zeme a odišiel hore po schodoch.
"Čo mu je?" spýtal sa Louis.
"Netuším." odpovedala som a pomohla som El vyzuť sa.
Spolu s Louisom sme ju odniesli do jeho izby a tam ju položili na posteľ. Kam teraz? Spytovala som sa samej seba keď som vyšla na chodbu.
Automaticky som sa pobrala k jedným dverám a otvorila som ich. Dvere do Narnie. Povedala som si vo svojej hlave "tajomným hlasom".
"Narnia." uchcehtla som sa a hodila som sa  vedľa Zayna na posteľ. Ten sa preľaknuto otočil ale keď zbadal mňa  iba pohodil rukou a ľahol si naspäť.
"Potrebuješ niečo?" spýtal sa.
"Jediné čo teraz potrebujem je sprcha a spánok. Ale do sprchy sa mi nechce, takže ideme spať!" zavelila som a "zabalila" som sa k nemu pod paplón....
Ak sa vám na tejto časti niečo nepozdáva tak mi predom prepáčte :) Pretože tá škola mi naozaj nerobí dobre! :D 
A znova platí "Čím viac komentárov, tým skôr bude časť."  :))

10 komentárov:

  1. úžasná časť! :33 to musím pochváliť :3 Len ja som sa tešila, že už budú spolu a zrazu nie.. -_- to bolo kruté, ale aj tak je to dosť krásne a dosť zaujímavé :3 Miláčik milujem ťa! :D No trošku mi prehrabkáva v hlavičke :DDDD inak...




    WROOM WROOM MOTHERFUCKERS! <3 :DDDDDD


    ale nie.. len sa moc teším na ďalšiu časť :) WROOM :DDD :333

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to úžasné :D Prosím daj ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kdy už budou konečně spolu?:D jinak úžasné jako vždy:):O*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Žiadny friends with benefits Malik -_-" VRRR -_-" Musia spolu chodiť!!! :DDD
    Je to úžasné! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ou super ;-) prosím next

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ďalšiu zlatko! a to veľmi rýchlo!! ;)) dokonalé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rýchlo dalšiu dievča! ;) Ináč nezaspím, dokonalé je to! :) :** ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :-( kedy bude ďalšia? Zbožňujem tento príbeh prosííííííííííííííííííííííííííííím ďalej

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je to prekrásne!!! :O dokonalá, bezchybná kapitola :) xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uzasnaaa ja proste nemam slov! *mima*

    OdpovedaťOdstrániť