piatok 29. marca 2013

New life is good start- epilóg

A je to tu......  Nastáva tá ťažká chvíľa -_- :)
Chvíľa, ktorú nikto u nás neočakával....
Ok, dosť dramatickosti... Padajte čítať :D 



O 2-3 roky neskôr:

"El, veď je to len svadba!" zasmiala som sa, za čo som si vyslúžila vražedný pohľad.
"Je to MOJA svadba!" precedila cez zuby a posadila sa k zrkadlu.
Danielle sa hneď chytila úlohy kaderníčky, pretože tá čo bola objednaná neprišla. Len som sa zasmiala a s hrnčekom kávy som sa posadila k otvorenému oknu. Stále som nemohla pochopiť ako rýchlo ten čas ubehol, a čo všetko sa stalo.
Usmiala som sa pri spomienke na to, ako Louis požiadal El o ruku. Bolo to..... netypické.
Ale veď to sú celí oni, najväčší blázni v 1D family.
Už som vám spomenula že do 1D family patrím aj ja? No teda patrila som tam vždy, ale teraz je to také oficiálne. Sme taká rozkošná a sladká rodinka.
El a Louis, Liam a Dan, Harry a Sára, Niall a Alex, Nick a Gemma, no a nakoniec to najlepšie, Ja a Zayn.
Stále tak trochu nechápem tomu ako sme sa my dvaja dali dokopy.  Keďže do svadby bolo ešte dosť času, rozhodla som sa že si trochu zaspomínam.

Na ten rozhovor v Zaynovej posteli som nezabudla nikdy. To ako hovoril že ma che len pre seba a ja som z toho bola taká nervózna.  Nakoniec sa definitívne rozišiel s Perrie.
Po čase sme znova začali vzťah alá Friends with benefits. Tentokrát o našom vzťahu nevedel vôbec nikto, boli sme ako puberťáci prežívajúci zakázanú lásku. Vždy keď sme boli v dome sami, vyspali sme sa spolu. Vždy keď sme mali nejakú voľnú chvíľu, teda keď nás nechali osamote v nejakej miestnosti, bozkávali sme sa. Nakoniec nás prichytil Liam ako sa bozkávame v záhrade a vtedy to vyšlo von..... Všetkým sme sa priznali s naším "sexuálnym" alebo teda fyzicky založením vzťahom a ostatný nás úplne akceptovali. 
Nakoniec sme sa obaja priznali, že nám ide o viac. 

"Samantha! Poď ju namaľovať." súrila ma Dan.
"Jasné, už idem!" odvetila som a pohotovo som sa zdvihla.
"Stále nechápem ako si môžem brať takého idiota." zasmiala sa El a my s ňou.
"Možno to bude tým že ty si rovnaký idiot." povedala Dan, za čo si od El vyslúžila jeden z jej nepekných pohľadov.


"Už je čas!" vtrhla do izby Alex a Sára.
"Veď už idem." šepla El a podišla k nim.
"Wow! Si najkrajšia nevesta akú som kedy videla." povedala Alex.
"Možno je to tým. že je to jediná nevesta, ktorú si zatiaľ videla." podpichla som ju a všetky sme sa zasmiali.
"Baby a vy ste tie najkrajšie družičky na svete." objala nás El.
"Dievčatá ideme!" povedal ocko El a hneď ju aj chytil za ruku, ťahajúc ju k veľkým dverám.
Na dohovorený znak sa dvere otvorili a ozvala sa hudba. Naskytol sa nám pohľad na nádherne vyzdobenú sálu. Louis sa nervózne usmial na El a ona mu úsmev opätovala.
"Sú rozkošní." šepla som si sama pre seba a odkráčala som k Zaynovi.


Na svadobnej hostine sme to poriadne roztočili. Nebol tam nikto, kto by nebol pod vplyvom alkoholu, teda až na Liama a pár starších ľudí.
El bez prestávky tancovala s Louisom. Mimochodom, Louis nás chcel hneď po svadbe vyhodiť domov, pretože už chcel mať El len pre seba. Myslím že všetci vieme ako to myslel. No keď mu El pripomenula svadobnú hostinu.... mali ste vidieť tú smutnú tvár.
Teraz keď tancuje a chytá Eleanor za zadok, vypadá celkom spokojne.

"Nad čím rozmýšľaš?" spýtal sa a mne hneď naskákala husia koža.
"Nad všetkým." odpovedala som s úsmevom.
"Široký pojem." povedal a sadol si vedľa mňa. Samozrejme že mňa potiahol zo sebou tak, aby som sedela na ňom.
Jemne ma pokúsal na krk a ja som sa zasmiala.
"Už som ti povedal ako veľmi ťa ľúbim?" spýtal sa Zayn.
"Asi 100 krát."
"Tak ti to hovorím 101 krát." povedal a jemne ma pobozkal.


Teraz..... Samantha, zlatíčko moje milované, lúčim sa s tebou. Píšem tento príbeh od augusta a chcela som ho ukončiť a zmazať, ale moje skvelé čitateľky mi dali nádej, aby som ho dokončila.
Tak teraz sa pekne všetci rozlúčime s týmto príbehom.
Zdá sa vám ten koniec rýchli? Mne tiež.... Ale tentokrát s tým už nič nenarobíme :)
Ďakujem všetkým babám čo mi to tu čítajú a hlavne tým čo to aj komentujú :)
Teraz tá nevyslovená otázka: Chce niekto čítať aj ďalšie príbehy?
Je pravda že ich mám pár nachystaných...... ale prestali sa mi páčiť, tak asi vymyslím niečo nové.
Všetky vás ľúbim!!! :3 :)






7 komentárov:

  1. niee nieee konieec nieeeeee je to uzasneeeeeeeeee :) si skvela spisovatelkaa a mas skvelu fantaziuu :P za toto ti patri velke LIKE :) a samozrejme !!! budem ich citat aj nadalej!! :D *mima*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Geniálne :D Len ma mrzí že už je koniec :( A či chcem ďalšiu poviedku? SAMOZREJME že áno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koniec? :O Nie, ja sa snáď rozplačem! :(( Samantha mi bude tak chýbať... Obdivujem ťa za túto prekrásnu poviedku. Je vážne veľmi, VEĽMI dobrá!!! :) Celý čas som bola prilepená na obrazovku a vychutnávala si tvoj dokonalý štýl písania :D
    A že či máš napísať ďalšie príbehy? Dokelu, to čo je za otázka?! :D Jasné, že áno, ty musíš :) Strašne sa teším a držím palčeky na výkonnú múzu ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ježiš! O___O Je to nádherné dievča moje milované :D úplne pekne napísaná časť, aj keď po pravde som netušila, že ju už po takom dlhom čase končíš :( No nevadí, ale aj tak som moc rada, že si ich nakoniec dala dokopy :))) :3

    Dúfam, že budú ak tvoje ďalšie poviedky také dokonalé, ako bola táto :33333 Moc sa teším na ďalšie! :)) Ale hlavne pokračuj v písaní :)) :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Priznám sa, na začiatku som nebola príliš nadšená, ale čím ďalej som čítala, tým si ma viac vtiahla do deja. Bolo to úplne super:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Škoda ze si to ukoncila :) bolo to krasne ;) hlavne neprestavaj pisat :) budem vsetky pribehy citat nadalej :) su skutocne skvele :) Kikuš

    OdpovedaťOdstrániť