streda 27. marca 2013

New life is good start 46


Myslím že toto predslov nepotrebuje.... :D 

" He takes your hand 
I die a little
I watch your eyes
And I'm in riddles
Why can't you look at me like that
When you walk by
I try to say it
But then I freeze
And never do it
My tongue gets tied
The words gets trapped
I hear the beat of my heart getting louder
Whenever I'm near you
But I see you with him slow dancing
Tearing me apart
Cause you don't see
Whenever you kiss him
I'm breaking,
Oh how I wish that was me" 



 Nejak takto som sa prebudila. Ospalo som sa nadvihla na posteli a pozrela na hodiny.
"Zayn! Sú len 4 hodiny!" zamrnčala som a zabalila sa do paplóna.
Uchechol sa a pritúlil sa ku mne.
"Vieš že si rozkošná?" zašepkal mi do ucha.
"Ty si pil?" spýtala som sa a nervózne som sa zasmiala.
"Nie." odpovedal a pritúlil sa ešte bližšie.
"O čo sa snažíš?" spýtala som sa.
"Je toho veľa" odpovedal.
"Ja mám čas."
"Fajn." povedal a pobozkal ma na krk.
"Čo chceš?" snažila som sa znieť otrávene, ale nevychádzalo mi to.
"Ukradnúť si ťa. Mať ťa len pre seba a každý deň ťa objímať. Zabudnúť na všetky starosti a byť len s tebou." šepkal mi do ucha a mne naskakovala husia koža.
"Vieš že klamať sa nemá?" podpichla som ho.
"Ja nikdy neklamem."
"Takže si neklamal ani keď si mi povedal že som otrasná, naivná krava a úbohé dievča?" spýtala som sa s náznakom smútku.
Cítila som ako stuhol.
"Tak?" spýtala som sa keď neodpovedal.
"Bol som idiot. Vlastne stále som idiot. Ale to vtedy... nemyslel som to vážne." povedal potichu.
"To som rada." usmiala som sa.

"Vieš že ťa mám rád?" povedal Zayn po 15 minútach ticha.
"Viem, aj ja sa mám rada." zasmiala som sa a on do mňa štuchol.
"Si vážne trafená." začal sa smiať so mnou.
"Budeme náš vzťah skrývať alebo to všetkým povieme?" spýtal sa.
"Aký vzťah?! Veď medzi nami nič nie je." prekvapene som odpovedala.
"Ale mohlo by....." povedal potichu a otočil sa chrbtom ku mne.
Ak mám povedať pravdu, tento rozhovor  mi zostal v hlave ešte dlho. No nechcela som nad tým rozmýšľať, pretože by som zasa mala zlú náladu.


Z postele sme vstali už o 9, keď ešte ostatný spali.
"Čo tak ísť nakúpiť?" opýtal sa Zayn keď otvoril prázdnu chladničku.
"Šťastnú cestu!" zaželala som mu a posadila som sa na kuchynskú linku.
"Zlé dievčatko. Ty predsa pôjdeš so mnou." priblížil sa ku mne a chytil ma za stehná.
"Myslíš?" podpichla som ho ironicky.
"Viem to." šepol a venoval mi jeden bozk na pery. Skôr než som stihla zareagovať ma potiahol dolu a odvliekol do izby.
Otvoril skriňu a vytiahol si odtiaľ pár vecí, ktoré položil na posteľ. Vyzliekol si tričko, takže zostal len v boxerkách. hmmm... Toto mi robí naschvál?!
"Ty sa neobliekaš?" opýtal sa, keď si všimol môj pohľad.
Potriasla som hlavou  a zavrela som sa v kúpeľni, kde som mala veci.

Keď sme sa obaja konečne nachystali, ešte som napísala lístok chalanom a vyštartovali sme.
Zayn mal šiltovku a kapucňu,takže nás v obchode nikto nespoznal.
Nakúpili sme samé zásoby jedla. Samozrejme to by sme neboli my, keby sme nekúpili aj nejaký ten alkohol.
"Dnes je Party Hard u nás doma." uškrnul sa na mňa.
"Nestačilo ti včera?" otrávene som sa spýtala.
"Ani nie, veď sme si to ani poriadne neužili." žmurkol na mňa, za čo si vyslúžil päsťou do ramena.
"Viac nevieš?" uchechtol sa. Samozrejme ma to naštvalo tak som mu strelila po hlave. Nahlas sa zasmial a odišiel s nákupom k pokladni.

Konečne sľúbená časť :) 
Dúfam že sa vám páči a za komentáre predom ďakujem :3
Inak... dúfam že táto časť naväzuje na tú predchádzajúcu, lebo ak nie tak ma asi šľahne. :D 
Ľúbim vás :3


10 komentárov:

  1. Aaaaaaaaaa je to úžasné :) Milujem tvoju poviedku :) Prosím daj ďalšiu časť čo najskôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné!!! :33 boha konečne si dala poriadnu romantiku!! :3 ou yeah babe vedieš! ;D ... nie vobec mi nehrabe :D dúfam, že tá ďalšia bude trochu perverzná :))) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na toto jde povedet jen jediné slovu : UŽASNÝ
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oooooch! ;333 to je tak úžastné, perfektné, kúzelné, sladké a rozkošné!! prosím daj ešte jednu! :D kvôli tebe som vyhnala brata s počítača aby som si ju prečítala a dala ti komentár! ;3333 I LOVE YOU! :) Mrs.Horan (ponožka69) ;DDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ou vďaka som taká šťastná ... Konečne milujem túto poviedku... I love you <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zamilovala som si túto poviedku!♥♥♥
    Je to úžasne romantické, celý čas sa len usmievam :D Chytro ďalšiu! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dokonalé ! teším sa na ďalšiu časť :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Strašne super... Nemam slov a keď su prazdniny tak možeš pridavať častejšie nie? :-o

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja proste nemaaam slov :) uzasneeee *mima*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skveleeee :) objavila som tvoju stranku pred dvoma dnami a neviem sa dockat dalsich polracovani :D uplne "žeriem" kazdu jednu vetu :) zboznujem 1D ;) Kikuš

    OdpovedaťOdstrániť