piatok 15. marca 2013

New life is good start 44

Ehm...ehm... tááákže ako sa máme? :)) Konečne som sa dostala k tomu aby som napísala čas. 
Časť venovaná *Evush*  
Pretože zbožňujem tvoj príbeh :3 :)


"Zavolám políciu!" nervózne sa po obývačke prechádzal Louis.
"Zlato to nemôžeš, vieš aký by z toho mohol byť škandál....." varovala ho El.
"Louis.... Eleanor má pravdu... Ale aj ja si myslím že nie je normálne aby sme ich čakali vyše 3 hodín keď pešo to ku nám trvá pol hodinu." vzdychol si Zayn a klesol na gauč.
Všetci sme boli nervózny. Odkedy sme prišli čakáme ich a oni nikde. Ani nám nezavolali že sa zdržia.Nezavolali.... Mám to!!!
"My sme vážne debili! Veď všetci majú pri sebe mobili a my sme im ani nezavolali!" vyskočila som s gauča.
Louis si tresol po čele a hneď začal vyťahovať z vrecka mikini mobil.
"Kde ste?!..........Vieš ako sa bojíme?!....... Idem pre vás!" dotelefonoval  a naštvane si sadol.
"NÁHODOU narazili na nejaký bar tak sa išli zabaviť!" ironicky poznamenal.
"Kto ide so mnou pre nich?" spýtal sa s očakávaním v hlase.
"Idem ja. Vy dajte pozor na dom." upozornila nás El a po chvíli obaja odišli.
Sedela som na gauči vedľa Zayna a nervózne som si poklepkávala nohou. Som tu s ním...Sama...
"Potrebujem sa napiť." šepla som a rýchlo odišla do kuchyne. Po pamäti som siahla po pohári a naplnila ho vodou. Keď som dopila a otočila sa zbadala som tesne za sebou stáť Zayna. Pohár, ktorý som nestihla položiť mi spadol na zem a ja som zvýskla.
Myslím že Zaynovi to nejak nevadilo pretože sa mi len zapozeral do očí a pobozkal ma.....
Všetky dievčatá už asi poznajú ten úžasný pocit alá plné brucho motýlikov a v hlave vybuchujú ohňostroje. Ten pocit som práve zažila štvrtý raz za celý život. Vždy pri Zaynovi.....
"Čo to robíš?" spýtala som sa so zrýchleným dychom.
Neodpovedal, len sa usmial a bozkával ma ďalej. Nemôžem povedať že sa mi to nepáčilo takže je jasné že som spolupracovala. Potiahol ma z kuchyne a potlačil hore na schody. Za celý čas čo som sa  ja v tej tme snažila aby sme sa nezabili na schodoch a hľadala som jeho izbu, stál za mnou a bozkával mi krk.
Keď som stále blúdila po chodbe s nevydareným úmyslom trafiť sa do jeho izby, uchcechtol sa a otvoril dvere predo mnou.
Zatlačil ma do izby a ani sa neunúval tie dvere zatvoriť. Zatlačil ma do rohu izby, kde ma chytil za stehná a  ja som si nohy omotala okolo jeho pása. Bozkávali sme sa vášnivo, prudko, neúnavne..... Obaja sme si ako keby vynahrádzali všetok stratený čas. Zoskočila som z neho a začala mu vyzliekať tričko.
"Poďte nám pomôcť!!!" buchli vchodové dvere a skríkol Louis.
Zayn mi naštvane zavrčal do ucha a ja som sa len zasmiala. Vbehla som do jeho kúpeľne a rýchlo som si učesala vlasy, ktoré vypadali ako po výbuchu. To isté spravil  Zayn, aj keď jeho vlasy boli stále rovnaké.
Rýchlo sme zbehli dole kde sme si od El a Louisa vyslúžili vševediace pohľady.
Ostatný boli rozhádzaný po chodbe a obývačke, samozrejme totálne na šrot.
"Mali by sme ich uložiť do postele." poznamenal Zayn.
"Kašlite na nich. Môžu byť radi že niekto pre nich vôbec prišiel a nie ešte ich aj ukladať." poznamenala som.
"Samantha má pravdu, ale teraz by sme sa mali ísť zabaviť my." diabolsky sa usmiala El.
"Nemám tu práve najlepšie oblečenie." odpovedala som.
"Nevadí ja ti niečo požičiam." hneď ako to povedala potiahla ma do Louisovej izby a začala vyberať veci.
"Takže čo ty a Zayn?" spýtala sa a hodila mi na hlavu čierne legíny.
"Čo by malo?" nahodila som nevinný výraz.
"Nerob sa že o ničom nevieš! Ja niečo tuším, ver tomu že to čoskoro zistím." nahodila pohľad alá kriminálka Miami a začala sa smiať.

Vyobliekaný a navoňaný sme sa pobrali do klubu. Pre istotu sme brali taxík, pretože Louis by asi nezvládol odšoférovať cestu späť.
Hneď ako sme dorazili sme si objednali vodku a El s Louisom odišli tancovať. Ja a Zayn sme sedeli pri bare, cítila som na sebe jeho pohľad no predstierala som že nič netuším.
Po pár ďalších pohárikoch som sa rozhodla zatancovať si. Jemne som sa zatackala a vošla do davu ľudí, s úmyslom nájsť nejakého partnera.
"Kam si myslíš že ideš?" objal ma zo zadu a jemne pohryzol na krk.
"Preč od teba." odpovedala som provokačným tónom.
Zaynovi sa to zjavne nepáčilo pretože neodpovedal, len ma potiahol smerom k záchodom. Uistil sa či je volné a potlačil ma do jednej z kabínok. Nečakal na nič, hneď ma začal dravo bozkávať.


Mala som tu komentáre typu "Pridávaj častejšie nové časti" 
Baby prepáčte ale to ja nestíham :) Momentálne mám toho v škole veľa... 
Ako pozerám pribudli mi tu 2 nové čitateľky :3 Som rada baby :) 
Za všetky komentáre stráášne ďakujem :) Inak uvedomte si to že čím viac vás okomentuje, tým skôr bude časť :)
Love you all :*

12 komentárov:

  1. úžasná časť ako vždy miláčik :333 Táto je totálne bohovská :333 Neboj sa, všetky sú tiež úžasné ;D Moc sa teší na ďalšiu :D a neboj sa :) Aj ja mám toho veľa a tiež ledva stíha blog a pritom tréningy -_- a teraz sa učiť na príjmačky -.- ... to pominie, ver mi zlato :)

    Moc sa teším na ďalšiu časť :) A znovu dám komentár toho typu :DD Pridaj ju čo najrýchlejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaaaaw boýže to je úplne úžasné :) Zbožňujem tvoj príbeh :) Prosím daj ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasná časť! :) Naozaj krásna! :) Teším sa na Ďalšiu! :) A tie komentáre typu "pridaj ešte jednu" poznám, neboj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je úžastné... Si super ďakujem pekne ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektné zlatko! :D ďakujem že si sa dostala aj k mojím častiam inak by som bola nútená zabiť ťa! :) ďalšiu!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasné,úžasné a ešte raz úžasné ! <3 zbožňujem túto poviedku a táto časť je taká ...wrrr :3 zbožňujem ťa za to,ak píšeš túto poviedkuuuu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wooow! Moja huba sa nedokáže zavrieť! :D JE TO DOKONALÉ! ♥ Chcem dalšiu! ;) *Lilo*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasné, dokonalé, krásne, nemám viac slov! ;) Už sa teším na dalšiu!! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Awww....krásne je to! ;) Prvé na čo som prišla na ntb je tvoj blog! Dievča, žeriem ťa! ♥ Je to fantastické!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wuw začína se to zajimave vyvijet :DDD
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Och, nie :O Vážne je pre mňa? :D V prvom rada ti chcem napísať, že je to vzájomné a tvoj príbeh sa pre mňa celkom iste stáva drogou :) (nechápem, prečo som na tento blog nenarazila skôr!) Je to dokonalé, krásne, najlepšie! ;))

    OdpovedaťOdstrániť