sobota 9. marca 2013

New life is good start 43

Už asi 20 minút to tu mám zapnuté a rozmýšľam aký dám dnes "predslov" :D Tak ako sa tak pozerám získala som si pár nových čitateliek za čo som naozaj vďačná :3 Ďakujem za všetký komentáre, aj keď nie všetky dievčatá komentujú ale bola by som rada keby začali :)
Presne vtedy ako sme doupratovali tresli vchodové dvere.
"Som domáá!" zakričal ocko(Ben)
Natešene som sa rozbehla na chodbu,kde som sa mu hodila okolo krku. Zasmial sa a jemne ma od seba odtisol. Za ten čas sa za nami všetci dotrepali.
"Vy tu máte kamarátov?" spýtal sa z úsmevom.
"Tebe to nevadí?" udivene sa spýtal Nick.
"Prečo by malo?"
"Ale, nechaj to tak." pohodil rukou Nick a slabo sa usmial.
"Decká, budem rád ak odídete. Viete, chodte na nejakú diskotéku alebo spať ku kamarátom. Ja a mama by sme ocenili chvíľku súkromia." sprisahanecky na nás žmurkol.
"Môžete zostať u nás." ponúkol sa Niall a ostatný nadšene prikývli.
"Idem sa zbaliť." povedali sme s Nickom naraz a rozbehli sme sa hore schodmi...

"Nezabudni použiť kondóm!!" zakričala som ešte Bennymu keď sme odchádzali.
Keďže tu mali chalani len jednu auto, tak sme museli hlasovať kto sa odvezie a kto pôjde pešo.
"Ticho!!!" prekričal našu hádku o auto Louis.
"Je to moje auto, takže JA si vyberiem toho kto so mnou pôjde." pri konci dramaticky znížil hlas a uškrnul sa. Všetci sme hneď utekali za ním a prosili ho o odvoz.
"Myslím že je samozrejmé to, že so mnou pôjde El." oznámil a El si s pyšným krokom odkráčala do auta.
"Ďalej si beriem Alex a Zayna."
Obaja nám vyplazili jazyky a nasadli do auta.
"No a posledné miesto bude patriť....." Louis spravil dvoj minútovú dramatickú prestávku a na konci vykríkol moje meno.
"Yeees!!" prudko som ho objala a sadla do auta.
Ostatný sa urazene otočili, rozhodnutý prejsť tú diaľku pešo.
Louis už nasadal do auta, keď Alex otvorila dvere a rozbehla sa za smutným Niallom.
"Miláčik, keď ideš pešo ty, tak aj ja!" pobozkala ho a nám zakývala.
Loui sa iba zasmial a naštartoval auto**.....
"To je ale krava." z úsmevom som okomentovala Alexin čin.
"Nemyslím si. Vidíš ako moc ho ľúbi? Nevydržala by bez neho ani pol hodinu." začal sa smiať Zayn.
"Ja by som to nikdy nespravila. Radšej by som sa odviezla ako ísť taký kus pešo." pripojila sa k nám El.
"To ako ani pre mňa by si to nespravila?!" hystericky zjačal Louis.
El ho tam ihneď začala ukľudňovať a ja so Zaynom sme vybuchli do smiechu.
Zvyšok cesty prebehol rýchlo, pretože sme sa skoro stále smiali....

Preboha! :O Vážne som napísala takúto hovadinu? -_- Baby prepáčte ale veď... je to krátke a mimo :D  To leňošenie mi naozaj nerobí dobre :D  V blízkej dobe očakávajte dlhšiu časť :) Tentoraz normálnu :D 

Aj tak vás ľúbim :*

Loui sa iba zasmial a naštartoval auto**..... (**=pozn.autora) ja len že presne pri tomto úseku som sa zasekla a koniec som písala 3 hodiny :D :)

10 komentárov:

  1. perfektné! skvelé úžastné! :D moja časť je viac mimo!! :D :D :D tvoja je perfektná! :3 padaj dávať ďalšiu! ;* *ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  2. i když trochu kratší tak je to fantastické :*
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh bejby :3 úžasná časť :)) Dúfam, že dáš konečne nejakú perverznú -_- ale nie :33 som moc rada, že sa takto usiluješ :D :D :D :D :D to si nevšímaj mne hrabe :D ale chcem ťa pochváliť za to.. ako super píšeš túto poviedku :333

    *Nie, vôbec to nevypadá, že by som pila, ale opak je pravda :3 však ma poznáš :) ...*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vôbec to neni zlá časť, je úplne super, tak sa tu tak nekritizuj :D Prosím ďalšiuuuuuuu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nie, určite to nie je zlé! Nevymýšľaj! :P :D Súhlasím s babami je to perfektné, čo najrýchlejšie ďalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Si robíš srandu? :D Je to bombové, ale čo to tak trošku viac predlžiť?! ♥ Teším sa na dalšiu! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné je to! ;) Rýchlo dalšiu!! ;) ♥ je to brutálné, bombové, dokonalé! ;) Kedy bude dalšia? ;) *Lilo*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dnes som prečítala všetky časti a mám len jedno slovo, DOKONALÉ! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super ale pridavaj častejšie B-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uzasnaaaaaaaaaaaaa :P *mima*

    OdpovedaťOdstrániť