sobota 2. marca 2013

New life is good start 42



Konečne ďalšia časť :) Baby prepáčte ale v poslednej dobe nemám  moc čas :) Prečo sa mi zdá táto časť totálne mimo? -_- Asi preto lebo mimo je.....



"Okamžite nástup do kuchyne!!!!" skríkla mama.
Všetci sme boli naskladaný v mojej izbe a pomaly sa prebúdzali. Až po chvíli nám to doplo.
"Mama!" skríkli sme s Nickom naraz a rozbehli sa dolu, ostatný utekali po nás.
"Idete ako stádo slonov!" povedala naštvane mama a hodila na stôl utierku. Otočila sa ku nám a keď nás pri dverách zbadala toľko, zasekla sa.
"Upracte to, o hodinu je tu ocko a nechceme predsa aby to videl že nie?" povedala  a s úsmevom vyšla hore po schodoch.
"Máte milú mamu." šepla s úsmevom El.
"Jebe ti?! Veď vypadala ako sfetovaná!" zasmial sa Nick a ja s ním. Bolo prekvapivé ako rýchlo zmenila náladu.
"Dobre ľudia nie je čas na rozmýšľanie.Sam so Zaynom upracú kuchyňu a ostatný obývačku!" chopil sa situácie Liam
"A záhradu necháme tak že?" provokačne sa spýtala Dan.
"Záhradu uprace Lou, El, ja a Dan." pleskol Dan po zadku a za ruku ju potiahol do záhrady.
Všetci odišli upratovať a v kuchyni som zostala len ja a Zayn.
"Vieš že mi toho máme na práci najmenej?" uškrnul sa Zayn a sadol si na stoličku.
"To má čo znamenať?!" spýtala som sa keď si vyložil nohy a spokojne zavrel oči.
"Veď tu máme len umyť riady, to zvládneš aj sama. A aj tak, je to práca pre baby." spokojne sa usmieval.
Naštvane som k nemu vykročila a potiahla operadlo stoličky. Skončilo to jeho pádom na zem a mojím smiechom.
"Ty malá suka" šepol so smiechom v hlase a rozbehol sa ku mne.
Prekvapená jeho reakciou som sa rozbehla, takže sme sa naháňali po celej kuchyni.
"Za-a-y-n, už dosť!" začala som kričať lapajúc po dychu.
"Ani náhodou. Budem ťa naháňať dokedy buď neumrieš od vyčerpania alebo dokedy ťa nechytím a nepomstím sa ti!" túto vyhrážku zakončil psychopatickým smiechom.
Rýchlo som rozmýšľala čo mám spraviť pretože mi už skutočne začal dochádzať dych. Mám sa hodiť o zem a robiť sa že umieram? Alebo utiecť do záhrady a utopiť sa v bazéne? Tieto myšlienky mi prebehli hlavou práve vtedy keď som utekala okolo kuchynskej linky. Panvica!!! Usmiala som sa keď som ju tam zbadala položenú. Zostala tak ako ju tam po tom "incidente" položil Harry.
Chytila som ju do rúk a prudko som sa otočila. Zle som si to vypočítala pretože Zayn do mňa vrazil a obaja sme zleteli na zem. Panvica mi pri páde vyletela z ruky  takže som na ňu nemohla dočiahnuť.
"Si veľmi zlé dievča." šepol mi do ucha Zayn a zodvihol sa zo mňa. Chcela som utiecť no on ma zachytil a chrbtom pritlačil o stenu.
Nevedela som ako sa to zomlelo a prečo sa to stalo, odrazu som len cítila jeho pery na mojich.

"Musíme upratovať" odtlačila som ho od seba a začala  umývať riad. Zayn si iba zobral utierku a hneď ho utieral.
Ten jeho úsmev bol nepovšimnuteľný.......


11 komentárov:

  1. Aaaaaaaaaaw je to úžasné :D Ďalšiuuuuuuuuuuuuu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to úžasnýýýýýýýý ale zdá se mi to trochu kratší xD
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nie je to mimo! je to perfektne! dokonalé! úžastné! :3 rýchlo ďalšiu čupka! :3 Ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krááásne!!! :) Dokonaléé! ;) Rýchlo dalšiu!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne,krásne,krásne !! <3 ešte pri tom počúvam Little Things a je to dokonalé !! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wuáá! :) Dokonalé je to. Kedy, kedy budú konečne spolu?? :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty jóó, je to vážne ukážkové :)) Ale vážne rýchlo ďalšiu, inak ma zase bude trápiť nespavosť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wooow! To je tak brutálne dokonalé, ale čakám niečo pikantnejšie :D :D :D :D :) Dnes som si prečítala všetko od prvej časti! ;) Píšeš krásne ;) *Lilo*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dievča :OO no musím ťa pochváliť :33 ty trúba a že to je mimo? O.o ty si drbnutá -.-" :D :D Ale nie manželík môj :33 moc sa teším na ďalšiu, takže s ňou pekne ponáhlaj ináč bude doma sado-maso! :'DDD :333

    OdpovedaťOdstrániť