nedeľa 24. februára 2013

New life is good start 41

Trochu mimo časť ale pre mňa tam určité úseky znamenajú veľa. Pri písaní tejto časti som plakala, nie kvôli tomu príbehu ale.... to nepochopíte :) Ale táto časť je venovaná osobe, ktorá tento príbeh nečíta a predsa ho celý tak dokonalo pozná. Keby nebolo tej osoby, nebol by ani tento príbeh. Nebola by Alex a Sam, neboli by niektoré zážitky. Pretože niektoré veci sa skutočne stali, aj keď tu sú napísané inak ale... boli.... for you :))


Mohla byť 1 hodina v noci, keď sa ozvalo klopanie na dvere. Všetci sa zľakli že na nás susedia zavolali policajtov za rušenie nočného pokoja, pretože naozaj sme boli hlučný.
Všetci sme rýchlo schytili prázdne fľaše a pohádzali ich do skriniek v kuchyni. Liam, jediný triezvy, si utrel z tváre stopy po rúži, ktoré mu tam zanechala Dan. Opatrne otvoril dvere a nakukol von.
"Vieš ako sme sa zľakli ty debil?" povedal naštvane ale so smiechom v hlase.
Prekvapene sme sa rozbehli k dverám, pretože sme všetci chceli vedieť kto nás to vyrušil.
"To si len ty?" mávla som otrávene rukou a otočila som sa naspäť keď som tam zbadala stáť Zayna.

Ľahla som si do trávi a dívala sa na hviezdy.
"Ahoj" šepol a ľahol si vedľa mňa.
"Čo potrebuješ?" spýtala som sa urazene.
"Ak mám byť úprimný tak jediné čo teraz potrebujem je tvoja spoločnosť." povedal s úsmevom.
"Perrie ti nestačí?" spýtala som sa ironicky.
"Aj ty si myslíš že som  s ňou teraz niečo mal? Asi ťa sklamem ale nie. Vlastne ju ani neľúbim."
Neviem prečo ale po tom čo to povedal ma zalialo príjemné teplo.
Ešte sme tak chvíľu ležali vedľa seba keď sa zrazu ozval.
"Pozri na tú blikajúcu hviezdu." ukázal prstom hore.
"Blikajúca hviezda? Šibe ti?! To je lietadlo!" odpovedala som pohoršene.
"Lietadlo? Choď sa liečiť! Odkedy lietadlo stojí na mieste?"
"Dalo si krátku prestávku." nasadila som múdry hlas.
"Dobre vieš že to nejde! Je to len blikajúca hviezda!" povedal so smiechom Zayn.
"Lietadlo."
"Hviezda."
"Lietadlo."
"Hviezda."
"Dobre už to ukončíme. Aj tak obaja dobre vieme že pravdu mám ja." s úsmevom som sa postavila a odišla k ostatným.

Len prosím vás baby teraz ma nebuzerujte :D Ja viem že je to krátke atď.... krátke ale veľa to znamená :) Nebojte sú prázdniny takže ešte niečo popridávam :) A jeden z dôvodov prečo je táto časť taká krátka je že k minulej bolo tak málo komentov :))

6 komentárov:

  1. What! :D po prvé dokonalé! ;* po druhé prázdniny?! :D to je čo toto za narniu že v našej dedine máme školu?! :D fuck! :D ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno máš pravdu, je to krátke!! -_- Si a urazila :DD som tam čakala, že "niečo" bude :'D Vieš, ako to máš pochopiť ;3 :D :D

    K časti.. no.. je pekná :3 ako každá iná ;o Skrátka jednoducho a pekne povedané.. SEXY ČASŤ !! :33 :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj keď je to krátke, je to krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O môj bože, ja chcem dalšiu!! :) Bohovské je to :)

    OdpovedaťOdstrániť