pondelok 18. februára 2013

New life is good start 40

8 komentárov k minulej časti?! :O Skaping! Ja vám milujem baby! :D
Chcela by som aby ste si pozreli TOTO VIDEO aj keď ste ho už  asi videli... ja pri ňom vždy plačem... :))
Pomalinky rozbieham nový príbeh a keď sa mi to podarí tak sa máte na čo tešiť!! :) Len je taký ťažší na detaily tak neviem... :)


"Myslíš si že si lepšia ako ja?" ozval sa hlas za mnou. Hneď som vedela kto to je..... Perrie....
Zhlboka som sa nadýchla a s úsmevom som sa k nej otočila.
"Ja si to nemyslím, ja to viem." trpko som sa uškrnula a ona sa na mňa iba vyjavene pozrela.  Zo zdvihnutým prstom sa ku mne prudko približovala, takže som chrbtom narazila o kuchynskú linku.
"Prestaň. Dobre vieš že ja som tá lepšia, že ja som tá, ktorú si Zayn vybral.  Vieš že mi tu len prekážaš a aj keď vieš že Zayna využívam tak mi to nikdy nebudeš môcť dokázať."  šepkala  v tesnej blízkosti.
"Nemám to ako dokázať? Naozaj? Vidia to všetci, všetci vidia že z tvojej strany to je len hlúpa pretvárka. Vlastne aj so Zaynovej strany je to len hra." odpovedala som jej naštvane.
Medzi nami zavládlo také ticho že bolo počuť moje splašené srdce a jej zrýchlený dych. Cúvla o 2 kroky dozadu držiac niečo v rukách. Vyvalila som oči keď som zbadala že po mne ide hodiť tanier. Tesne pred tým ako ma mal zasiahnuť som sa prudko zohla takže sa roztrieštil o stenu.
Opatrne som sa zodvihla a udivene som sa pozrela do jej rozzúrenej tváre. Toto si nemala ty suka.
Rukami, ktoré som mala za sebou som začala šmátrať po linke. Vidlička!
Schytila som ju a hodila som ju po Perrie. Trafila som jej do čela, škoda že nie tými "hrotmi"
"Toto je trápne. Ja končím" otočila som sa prichystaná odísť.
Perrie ma dobehla a jemne sa ma dotkla.
"Ešte tu pre teba niečo mám." povedala milo takže som sa musela otočiť.
Posledné čo si pamätám bol zlovestný úškrn Perrie a panvica v jej ruke. Viac nič.....

"Myslíš že ešte žije?" začula som Niallov hlas a vzápätí mi do tváre zasvietila silná baterka.
"Ak to hneď nevypneš tak dlho žiť nebudem."  odpovedala som rukou si zacláňajúc tvár.
Niall vypol baterku takže som mohla vidieť ako sa nado mnou všetci skláňajú. Ležala som v kuchyni na dlážke a vedľa mňa bola panvica. Pomaly mi to začalo všetko dochádzať.
"Kde je Perrie?" spýtala som sa slabším hlasom pretože som mala vysušené hrdlo.
"Zayn ju šiel zaviesť domov, mám pocit že dnes sa už ani jeden z nich nevráti. Čo sa tu vlastne stalo?" spýtala sa El.
Aha... Takže išiel preč s Perrie. Zodvihla som sa zo zeme a napila sa z vody, ktorá bola položená na stole.
"Nič sa nestalo. Malo by sa?" spýtala som sa úplne normálne. Všetci pochopili že nemám chuť to riešiť tak pomaly poodchádzali naspäť do záhrady.
"Ja to s teba raz dostanem." povedal mi potichu Liam a potiahol ma za ostatnými.

Zvyšok večera som strávila s fľašou v ruke.....

Nie je podľa mojich predstáv ale keďže cez víkend nič nebolo.... :))
Tento týždeň by som chcela pridať ešte jeden článok čo sa stalo a čo plánujem ďalej tak budem rada ak si ho potom prečítate :))



P.S  časť venovaná mojej malej čupke Kike :3 a všetkým ostatným :))

5 komentárov:

  1. to je tak skvelé! :D :D panvica? :D ty si pozerala susedov alebo čo?! :D ale nie nič proti! :D je to perfektné! úžastné! skvelé! :3 ;D Ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasná časť babe! :33 :) úplne super! :) som moc rada, že si tam dala "bitku" :D :D Moc sa teším na ďalšiu! :)) Dúfam že nakope fialovej hlave prdel! :'D :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. brutus :D Chceme dalšiu! :D :D ;) dokonalé je to! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to skvělí a strašně vtipný
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť