piatok 15. februára 2013

New life is good start 39

Neviem čo  dodať k tejto časti... asi len to že je venovaná mojej milovanej sesternici :3 Jani toto je pre teba :))

Po "úspešnom" vešaní lampiónov, pri ktorom sa Louisovi podarilo asi 15 krát spadnúť na zem a ešte aj nalomiť rebrík, som mala pocit že Louis ma asi nenávidí. Priznávam sa že väčšina pádov kapitána Carrotku sa stala mojou vinou, ale keď ja som nemohla odolať.

"Zdvihni sa z tej zeme a padaj makať!" skríkol na mňa pohoršene Harry.
Lenivo som zdvihla ruku a smerom, kde som myslela že sa Harry nachádza som ukázala prostredník.
"Takéto správanie v mojom dome?!" zakričal so smiechom v hlase Nick a rozbehol sa ku mne.
S vyvalenými očami som pozerala ako sa ku mne blíži ale už som nemala silu vstať a utiecť. Sadol si na mňa, ruky mi dal nad hlavu a priložil mi ich kolenami.  Hneď ako sme nahodili túto "polohu" som sa začala strašne mykať.
"Harry! Poď dať Samanthe lekciu aby sa nabudúce správala slušnejšie!" zakričal na Harolda, ktorý okamžite pribehol. Vôbec netuším ako to dokázali ale v jednej chvíli ma začali obaja naraz štekliť. Mykala som sa a strašne som kričala ale nič nepomáhalo, všetci sa na to akurát tak dobre zabávali.
"Ne...nemôžem.... dý... ch...ať....."  vyrážala som zo seba s ťažkosťou pretože už mi naozaj dochádzal kyslík.
Konečne sa nado mnou zľutovali a zliezli zo mňa. Zodvihli sa a šli dokončiť posledné úpravy, zatiaľ čo ja som na zemi dodýchávala ten šok.
Po "chvíli" keď už som konečne chytila normálny dych a srdce mi prestalo zrýchlene biť som sa rozhodla že sa pôjdem prezliecť, pretože som bola celá od trávi.
Oprášila som si zadok a "klusom" som sa dostala až do izby, kde som na seba natiahla rifle, tričko a jednu z mojich bassebalových mikín.
Cez okno som zbadala že o chvíľu sa už začne stmievať. Usmiala som sa pri predstave že dnes to nebude jeden z tých večerov aké som mávala pred rokmi. Vtedy som len sedela vo svojej izbe a hrala som sa na pc, alebo som s Nickom pozerala telku. Teraz to bude ale iné. Dnešok si chcem užiť.  Dnešný večer strávim s ľuďmi ktorých mám rada a ktorých.... milujem.  V rozmýšľaní ma vytrhlo klopanie na dvere a Nickov hlas.
"Dúfam že nie si urazená pretože už začíname Party Hard!!" povedal a so smiechom otvoril dvere.
"Neboj, na tebe nedokážem byť naštvaná." odpovedala som a s úsmevom som sa mu hodila okolo krku.

"Donesiem ti deku?" spýtal sa starostlivo Liam keď videl ako ma pri zafúkaní vetra striaslo.
"Nemusíš, sadnem si bližšie k ohňu." odpovedala som a zodvihla som sa z môjho miesta na kresle.
Prišla som až k ohňu, kde sedeli skoro všetci a Niall hral na gitare. No a aby som nezabudla dodať došla aj fialová hlava.  Sadla som si na lavičku vedľa Zayna pretože to bolo posledné volné miesto. Zdalo sa mi to tak trochu komické. Z jednej strany ja, z druhej strany Perrie a v strede Zayn. Cítila som ako ma prebodával jej pohľad, vedela som že keby medzi nami nesedel Zayn tak už by na mňa skočila a vyškriabala by mi oči. Striaslo ma pri tej predstave, ale asi dosť viditeľne keďže Zayn ma "nenápadne" chytil okolo pása a pritisol si ma k sebe.
"Nechcem aby si bola chorá." povedal a dal mi pusu pohľadov.
Ach... keby len pohľad mohol zabíjať... Pomyslela som si keď na mňa tá "fialka" začala zazerať.  Ostatný sa nás pozerali buď nechápavo alebo to totálne ignorovali.
S nepríjemným pocitom som sa od Zayna jemne odtisla.
"Ďakujem za ochotu ale myslím že tvoje dievča to potrebuje viac." pousmiala som sa. Perrie sa líškavo prisunula k Zaynovi a na mňa sa len víťazne uškrnula. Išlo ma roztrhnúť od nervov a mala som pocit že teraz vyškriabem oči ja jej. S poslednými zvyškami sebaovládania som sa so širokým úsmevom a so slovami: "Musím ísť lebo mi cvrkne" pobrala dnu. Ešte som počula ako sa niekto zodvihol a šiel po mne......

Malo to byť inak ale dnes naozaj nemám čas..... Ale videli ste? Medzi 19:00-20:00 sme boli v trendoch!! :) V ďalšom článku bude aj fotka :) Ďakujem vám za všetky komentáre :3 :))
P.S viem Jani prepáč sľúbila som dlhú časť ale nevyšlo mi to :)

8 komentárov:

  1. uzasnaaaaaaaaa :sDD taky napinak :P davaj dalsiu :P *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem miláčik :* :))) Aj tebe som venovala teraz časť, tak bež čítať :3

    Inak strašne brutálne, pekná časť :) A ďakujem hore za obrázok "Nájla" :D :3 LOVE YOU BABE ! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Užasna už sa teším na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to opravdu užasnééééé
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. D-O-k-O-N-A-L-E !! :3 Ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaw to je krásne, prosím si ďalší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Umrela som! :) Rýchlo dalšiu! ♥ dokonalé to je!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť