nedeľa 10. februára 2013

New life is good start 38

Poviem vám to čo už všetky viete... Byť Directioner je dokonalé :)) Spoznala som jedno nové dievča a zistila som že bývame pomerne blízko takže sa stretneme :3
Ale to je teraz mimo :D Túto časť venujem el.d a všetkým ostatným :)


"Máte veľkú záhradu, čo keby sme to využili a na pár stromov povešali lampióny?" navrhol Liam.
"Priznám že sa mi to zdá blbé keďže tu budeme len my ale páči sa mi to. Takže áno!" zasmiala som sa a z poličky nad drezom som vytiahla plastové taniere.  Položila som ich na stôl, na ktorom už boli pripravené poháre. Začalo ma znervózňovať to že Liam ma stále prepaľoval pohľadom.
"Čo?!" spýtala som sa keď už mi to začalo vadiť.
"Naozaj nie ste spolu?" spýtal sa zvedavo.
"Nie Liam nie sme spolu. Aj keď..... Ale nechaj to tak, v komore by malo byť ešte pár lampiónov." zmenila som tému a on iba pokrčil ramenami.
"Ako myslíš." začula som ho ešte povedať a keď som sa otočila naspäť už tam nebol.

Taniere aj s pohármi som odniesla dozadu na terasu a posadila som sa do kresla. No posadila ako posadila. Znova som nahodila svoju "spiderman" polohu. Nohy som si vyložila na operadlo a hlavu spustila dolu.
"Nevieš sedieť normálne?" spýtal sa Zayn keď vyšiel za mnou na terasu.
"Viem ale toto pomáha prekrviť hlavu." oznámila som mu profesiónálne a on si sadol na zem pri moju hlavu.
"Vieš že práve teraz to vypadá ako scéna z toho filmu Spider-man? Ale podľa našej terajšej polohy skôr spider-woman." začal filozofovať na čom som sa musela zasmiať.
"Áno ale nielenže on visel na streche a ona stála na zemi ale aj sa bozkávali." pripojila som sa k jeho teórii.
"Tak to musíme napraviť." povedal Zayn a  nebezpečne priblížil svoju tvár k mojej. Pobozkal ma!

"Prepáčte že ruším....." zakašľal Liam a Zayn sa odo mňa prudko odtrhol. Tak prudko že som sa prekotila aj z kreslom. Keď mi Zayn pomohol postaviť sa Liam pokračoval: "Chcel som len povedať že všetci už prišli."  vševediaco sa usmial a odišiel naspäť do domu.
S úľavou som si vydýchla že sa nič nevypytoval ale bála som sa že niečo prezradí ostatným. Zayn sa iba usmial a odišiel za Liamom.
"Sam! Poď mi pomôcť!" kričala s chodby Sára. Zatriasla som hlavou aby som sa spamätala a rozbehla som sa za ňou.  Stála na chodbe s rukami plnými všelijakého chlastu.
"Pomôž mi prosím lebo mi to spadne." zaprosíkala. Z rúk som jej zobrala 5 fliaš a spoločne sme všetko odniesli do kuchyne.
Dan, El a Alex krájali rôznu zeleninu a robili chlebíčky.
"Môžem s niečím pomôcť?" spýtala som sa keď som flaše položila na stôl.
"Nám nie ale Niall niečo chcel." odpovedala El a ďalej krájala.
Otočila som sa že ho nájdem a spýtam sa čo potrebuje keď v tom za mnou pribehol Louis a potiahol ma do záhrady. Postavil ma pri rebrík, ktorý bol opretý o strom a začal rozkazovať.
"Budeš mi podopierať rebrík  a podávať lampióny."
"Rozkaz, kapitán Tomlinson!" napodobnila som vojaka a chytila som mu rebrík.
"Kapitán Carrotka!" opravil ma podráždene a vyliezol na rebrík......
Viem že tá časť je mimo :D Aj že som to neukončila...
Ale ukončené je to takto kvôli Kike! :D Ja som kvôli nej nemohla poriadne písať! :D Nehnevajte sa na ňu..... :DD Sorry Kikuš :DD

6 komentárov:

  1. Awwwwwwww ja chcem ďalší!!! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po prvé ""Kapitán Carrotka!" opravil ma podráždene a vyliezol na rebrík....." :D strašný výbuch! :D po 2. čo to zasa zvaľuješ na mňa?! :D ani ja som nemohla písať kvôli tebe! :D wrr! :D inak aj ja ťa ľúbim! :D a znova dokonalé ;) Ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  3. k tomu už se nic nedá ani napsat jak je to úžasné :*
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow! :O úžasná časť! :)) Romantická a sexi :3 :D :D :D :D Najmä tá so spider-woman :33 teším sa na ďalšiu ;)*Janča* ( nechcelo sa mi prihlásiť na Gmail :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasnééééé!! Milujem♥ rýchlo dalšiuu! lebo skapnem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aaaaa kkraaasne ;) makaj s dalsou prosiiiim :D

    OdpovedaťOdstrániť