sobota 9. februára 2013

New life is good start 37

!!!!!Áno táto časť je tu odznova ale musela som ju upraviť. Mne samej sa vôbec nepáčila takže... skúste si ju prečítať teraz :)) 




"Vojnááá!" skríkol mi niekto pri uchu a vzápätí som zacítila ako mi  po hlave steká studená voda. Ihneď sa ozval skupinový smiech a Zayn, ktorý ležal vedľa mňa sa prudko postavil a zvýskol.

"Zayn.... Musím povedať že v takýchto chvíľach jačíš ako baba." rehotal sa Niall a ostatný sa pridali k nemu.
"Tak prepáčte ale zľakol som sa!" povedal dotknuto Zayn a zaliezol do kúpeľne. Všetky oči sa otočili na mňa.
"Čo je?" spýtala som sa  a nechápavo som rozhodila rukami.
"Vy ste spolu?" spýtala sa so záujmom v hlase Alex.
"My? Spolu?! Vám hrabe?! Zayn tu iba spal pretože.... pretože nám neišla elektrina a ja som sa bála!" odpovedala som váhavo ale bolo vidieť že si nič nevšimli.
"Na záhrade je prichystané prekvapenie tak si pohnite." stihol povedať Louis a potom všetci odišli s mojej izby.
Nemám rada prekvapenia. Zamračila som sa a pohla som sa ku dverám do kúpeľne. Zamknuté. Skúsila som zabúchať.
"Ak si myslíte že sa nechám ešte raz obliať studenou vodou tak ste na omyle!" vykríkol bojovo Zayn a ja som sa zasmiala.
"Neboj Zaynie.... To som len ja. Pusti ma." povedala som milo.
Po chvíli rozmýšľania mi Zayn otvoril dvere a zatiahol ma dnu. Následne zamkol a posadil sa na zem.
"Vraj  je na záhrade nejaké prekvapenie." posadila som sa veľa Zayna a hlavu som si oprela o jeho rameno.
"Fajn." odpovedal neutrálne a naďalej nemo pozeral do zeme.
"Čo ti je?" spýtala som sa už mierne podráždene.
"Vážne kričím ako baba?"  otočil sa ku mne a nevinne sa mi zapozeral do očí.
" Nie neboj..... Ale v niektorých situáciách máš fakt vysoký hlas." povedala som s náznakom smiechu.
" Ale myslím že keď si spevák má to aj svoje výhody. Pretože vieš dobre spievať výšky." povzbudzujúco som sa na neho usmiala. Zabralo to! Usmial sa na mňa a pritiahol si ma bližšie.
"Škoda že sme sa my dvaja nespoznali skôr a za lepších podmienok."
"Čo tým myslíš?" prekvapene som zažmurkala.
"No keby sme sa spoznali skôr tak by som bol nezadaný a keby to bolo za lepších podmienok tak možno by sme teraz...... ale nechaj to tak." postavil sa a odišiel z kúpeľne.
Tak možno by sme teraz...... boli spolu? Sam! Nebuď naivná! Prefackala som sa.

Čistučká a pekne oblečená som sa vybrala do záhrady kde sa všetci naháňali a niečím sa ohadzovali.
"Tu máš.!" Liam mi vtisol do ruky niečo čo bolo ako....... vodný balón!  Potešene som sa usmiala.
S prižmúrenými očami som hľadala niekoho do koho ho môžem hodiť. Louis!  S úsmevom som zamierila na Louisovu hlavu a hodila som. Trafila!
"Ty!" ukázal na mňa Louis a rozbehol sa cez polku záhrady aby ma mohol chytiť. Preľaknuto som sa na neho pozrela a rýchlo som sa rozbehla.  Cítila som ako mi do chrbta hodil jeden balón tak som sa prudko otočila.
"No táák Louis. Nebuď zlý chlapec lebo večer nič nebude." napodobnila som El načo sa ešte viac naštval. Všetci mali výbuchy smiechu a ja som pomaly cúvala. Po piatich munútach prenasledovania sa Louis začal škeriť. Čo má zasa v pláne?!  Doplo mi to až vtedy keď som sa potkla  a zletela do bazéna.
"To máš za to!" povedal Louis ako škôlkár a urazene odkráčal preč.



Po tom čo ma Liam s Harrym vytiahli z bazéna sme sa ešte chvíľku ohadzovali balónmi. Keď už sme boli unavený tak Nick požičal oblečenie chalanom a ja babám. Posadali sme si do obývačky okolo stola a rozmýšľali sme čo by sme mohli ísť robiť.
"Poďme sa ohadzovať balónmi naplnenými vodou!" povedal Louis
"To sme robili teraz ty dilino." zasmiala som sa a on sa na mňa urazene pozrel.
"Navrhujem veľkú grilovačku." usmial sa Niall
"Myslíš iba na jedlo!" napomenula ho Dan. Mne sa začal v hlave tvoriť nový nápad.
"El, Louis, Harry, Sára a Niall pôjdu do obchodu a pokúpia všetko jedlo a chlast čo nájdu. My ostatný to tu pripravíme. Večer budeme mať Garden Party!" natešene som vykríkla a ostatný prikývli.
Tento večer si užijeme.......

Ospravedlňujem sa "el.d" a "anonymovi" ktorý čítali predchádzajúcu 37 ale táto je upravená a ak ste si všimli úplne iná :)) Koniec ešte odložím ale baby... ja naozaj neviem ako napísať koniec -_- :))


6 komentárov:

  1. nečítala som tú pred tým lebo som tu nebola ale verím že bola dokonalá ako táto! :3 milujem tento príbeh :3 Ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasnaaaa :) kedy bude dalsia? :) *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasné! prosím rýchlo pridaj dalšiu! Nemožem sa dočkať! ♥ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tedka uz je to lepší :*
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. WOW :O to čo ty suka?! :D ty si tak bohovská! :D ja si to normálne predstavujem v realite! :D :D si hnusná! :D Ale milujem ťa :3 Pridaj zajtra ďalšiu :) :33

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasný príbeh a ešte úžasnejšia časť :) som velmi ale velmi šťastná, že s tým nekončíš :) Je to môj najoblúbenejší príbeh :)

    OdpovedaťOdstrániť