utorok 5. februára 2013

New life is good start 36

36? Blížime sa ku koncu :)) Keďže tento príbeh píšem dlho tak by bolo načase už ho aj ukončiť :)) Ale ešte je čas :D


"Obľúbená farba?" spýtal sa Zayn keď sme prechádzali cez ďalšiu uličku. Nemohli sme ísť po ceste pretože Zayn sa chcel dnes vyhnúť fanúšičkám a ja som sa od nich nechcela dať zabiť.
"Neviem." odpovedala som a pokračovala ďalej v ceste. Zayn prudko zastavil.
"Nevieš? Dievča ty nemáš obľúbenú farbu?!" pýtal sa prekvapene a naštvane zároveň.
"Zaynie, kľud. Zhlboka dýchaj, pomáha to. Nemôžem za to že nemám obľúbenú farbu! A pohni si." podišla som k nemu a potiahla som ho za rukáv. Ochotne vykročil a objal ma okolo pása.
"hmmm, dobre tak pokračujeme ďalej. Najlepší člen skupiny One Direction?" spýtal sa s očakávaním v hlase.
"No predsa Zayn Malik!" zapišťala som a začala som skackať ako šialená.
"Takto sa mi to páči." prikývol Zayn a začal sa smiať.
"Koľko si už mala chalanov?" spýtal sa už asi na 69 otázku odkedy sme vyšli z domu.
"Ak to chceš vedieť takto tak... Bol si môj druhý." zahanbene som sa zapozerala do zeme a začala sa červenať kvôli tej kravine čo zo mňa vyšla.
"Nato že som bol len druhý to vieš dobre!" povedal a povzbudzujúco sa usmial.
"Malik! Ty nadržaná fredka!" so smiechom som mu buchla do ramena.
"Na viac sa nezmôžeš?" smial sa na mne a kým som sa stihla spamätať už sa rozbehol. Nechcela som zaostávať tak som sa rozbehla po ňom.
Po 15 minútach naháňania sa cez londýnske uličky som začala strácať dych. Zayn to asi vycítil pretože prudko zastavil. Samozrejme že ja, rodená šikovnosť som do neho napálila a poriadne som si narazila nos.
"Si v pohode?" spýtal sa ustarostene Zayn keď ma dvíhal zo zeme.
"Nič mi nieje." povedala som s úsmevom aj keď ma neskutočne bolela hlava.
"Veď krvácaš!" skríkol prestrašene.
"Kde? Čo?" pýtala som sa "trošku" nechápavo.
"Z nosa ti tečie krv. Poď tvoj dom je už len kúsok. Ošetríme to."  znova ma chytil okolo pása no tentoraz ustarostene.

"Konečne." vzdychla som keď som si vyzula topánky z nôh.
"Kde máte lekárničku?" spýtal sa Zayn hneď ako ma usadil v obývačke.
"Mňa sa pýtaj.... Asi v kúpeľni." odpovedala som a ustarostene som sa pozrela na moje krvavé tričko.
Zayn rýchlo odbehol hore do kúpeľne. Myklo ma keď sa zhora ozval buchot ako keby nám práve rozobral celú kúpeľňu. O chvíľku som ho už počula dupotať po slonoch.
"Dupeš ako Dumbo*" zasmiala som sa a Zayn len pokýval hlavou.
"Tak čo to tu máme?" skúmavo prezeral našu lekárničku, keď v tom objavil dezinfekčný sprej.
"Malik strekni mi to na nos a ver tomu že deti už mať nebudeš." povedala som výhražným tónom takže to radšej odložil a nos mi len prelepil.
"Tak teda už idem. Bolo mi potešením odprevadiť ťa a ošetriť ti nos." povedal chystajúc sa na odchod.
"Zostaň..." šepla som, netušiac ako sa zo mňa táto veta dostala.
Prekvapene zastal a spýtal sa: "Myslíš že je to dobrý nápad?"
"Veď sme najlepší kamaráti nie?" pripomenula som mu a on si s úsmevom prisadol ku mne na gauč.
"Čo máte na pláne madam?" nahodil smiešny hlas a objal ma okolo pliec.
"Utekaj spraviť popcorn. Počkám ťa v mojej izbe a nachystám film." rozkázala som a Zayn odpochodoval do kuchyne.

"Mali by sme spať." povedala som Zaynovi, ktorý ležal vedľa mňa na posteli. Mám pocit že sme si pozreli asi 4 filmy, ak nie aj viac.
"Skvelý nápad. Mám ísť na gauč alebo do Nickovej izby?"
"Môžeme spať obaja tu." povedala som a rýchlo som si prezliekla tričko. Zayn si vyzliekol aspoň rifle a zabalil sa do paplóna. Ja som ho nasledovala a pritiahla som si k sebe malého plyšového macka.
"Ešte spíš s plyšákom?" spýtal sa so smiechom  v hlase.
"Máš s tým nejaký problém?!" spýtala som sa naoko podráždene.
"Nie...." šepol a privinul si ma k sebe.

*pozn.autora- Dumbo je sloník z rozprávky (ak sa nemýlim) :D




Pre Kikušku: Páči sa ti? :D Prosím nechaj moje črevá na pokoji!! :D

6 komentárov:

  1. o když me strašne mrzí že bude za chvíly konec tak se nehorázně těším jak to skončí :*
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bože to to je tak krásna časť :33 Si super, mojená :D :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno meškám! :D kto za to môže?! :D ty! :D neboj ja sa teraz bojím o svoje črevá :D :D :D dokonalá časť ;) Ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  4. boze uzasnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) kedy bude dalsiaa?? :) *Mima

    OdpovedaťOdstrániť