nedeľa 3. februára 2013

New life is good start 35

"Menší" smiech pri komentoch :)) Dievčatá nemyslite na úchylnosti! :D Inokedy mávam 6 a dnes len 5 komentov?! Čo sa s vami deje?! :D  A my máme 10,000 návštev?! :O :))


Všetko prebiehalo v pohode dovtedy kým som nepocítila ako mi niečo steká po hlave...
Hneď mi doplo čo to je. Farba. Prudko som sa otočila a zahnala som sa na "útočníka" štetcom, nanešťastie to bol Zayn, ktorý odo mňa dnes už po druhýkrát dostal po hlave. Spomienka na to ako si dnes tresol hlavu ma neskutočne rozosmiala. Zayn si očividne spomenul pretože mi so štetcom strelil po hlave a otočil sa naspäť.
"Tak toto nie!" povedala som držiac si hlavu, na mieste kde ma tresol Zayn. Naštvane som sa rozbehla a vyskočila som mu na chrbát. Prekvapene sa zatackal ale chvalabohu udržal rovnováhu. Všetci sa na nás pobavene pozerali a Niall sa rehotal ako trafený až kým niekto nezaklopal na dvere.
"Choď otvoriť." prikázal Louis Harrymu, ktorý zaujal obranný postoj.
"Prečo nemôžeš ísť ty?!" spýtal sa naoko nahnevane. Louis sa usmial.
"Pretože ty si ešte mladý na to aby si mi rozkazoval." odpovedal mu provokačne. Harry chytil kýblik s farbou a vylial to Louisovi na hlavu.
"Hups." povedal previnilo a odišiel otvoriť dvere.
"Zayn! Toto bude asi pre teba." hovoril Harry a viedol návštevu do obývačky.
"Ah..... Perrie vitaj!" privítal ju Zayn a podišiel k nej, ešte stále so mnou na jeho chrbte. Zoskočila som zo Zayna aby mohol Perrie objať ale tá sa iba znechutene odtiahla.
"Si celý špinavý!"  zhrozene ustupovala Perrie pred Zaynovím objatím. On sa iba zasmial a pritúlil ju k sebe.
Nádych. Výdych....opakovala som si, pretože inak by som tam nabehla a vytrhala jej všetky vlasy.
Perrie strašne vykríkla a odtiahla sa od Zayna.
"Si sprostý?! Vieš koľko také šaty stoja?! Vlastne som ti prišla povedať že my dvaja sme spolu skončili. Nedokážeš mi dať toľko čo Matt." otočila sa a už jej nebolo. Všetci sme napäto očakávali Zaynovu reakciu, že sa naštve, začne nadávať, možnože sa aj rozplače. No on sa iba začal smiať. Ostatný sa k jeho smiechu pripojili a on podišiel ku mne  a objal ma.
"Ak máš záujem som voľný." šepol mi do ucha a ja som sa musela zasmiať.
"Hm.... lákavá ponuka, ešte si to rozmyslím." šepla som mu na oplátku ja a odtiahla som sa.
"Mládež ale ono sa to samo nenamaľuje!" všetci sme sa prekvapene pozreli na Nialla pretože sme čakali že niečo takéto skôr povie Liam.
"No čo? Som hladný...." smutne sklonil hlavu a my sme sa rozosmiali.
"S vami sa nedá nič robiť. Niall a Sára pôjdu spraviť nejaké jedlo. Louis, Zayn a Sam sa pôjdu osprchovať pretože keď to na nich zaschne už to nezlezie a my ostatný to tu domaľujeme." rozdal pokyny Liam.
Rýchlo som vybehla do Zaynovej izby a zamkla som sa v sprche.
Drhla som sa asi 15 minút keď som začula vyklopkávanie na dvere.
"Samantha! Pohni si. Je to moja kúpeľňa!" prikazoval mi Zayn.
"Nebuzeruj ma Malik!" odpovedala som a ďalej som sa snažila zmyť si farbu z vlasov. Ja sa asi vážne dám ostrihať dohola! Naštvane som sa snažila povyberať z vlasov aspoň trochu vyschnutej farby.
Keď sa mi to podarila zabalila som sa do uteráka a odomkla dvere, pred ktorými stál nedočkavý Zayn.
Hneď ako ma zbadal si uľahčene vydýchol, odtisol ma z dverí a zamkol za v kúpeľni.
"Vagabund jeden!" precedila som pomedzi zuby a Zayn, ktorý to počul sa začal smiať.

"Tieto palacinky sú naozaj skvelé!" prehlásil Niall keď sme sedeli v čerstvo namaľovanej obývačke.
"Veď si ich robil ty." povedala som začudovane.
"Práve preto sú také skvelé." zasmial sa a pustil sa do ďalšej.
"Myslím že by sme mali zapiť náš úspech, keďže sme nič nerozbili." povedal Harry a všetci sa usmiali.
"Dobre ľudia ale so mnou nepočítajte. Idem domov." postavila som sa na odchod keď ma zadržala Zaynova ruka.
"Odveziem ťa." ponúkol sa s úsmevom.
"Chcem sa prejsť." odvrkla som.
"Prejdeme sa spolu." povedal a už ma ťahal na chodbu.....


P.S. Tie čo nekomentujete mohli by ste článok aspoň ohodnotiť? :))

7 komentárov:

  1. Awww :3 to s tým si prehnala! :D ono to bolo naozaj úchylné :D p.s niečo pokazíš tak ti rozdrbem hlavu :D vyberiem črevá a dám ich ako výzdobu na dom!!! :D je to skvelé! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WOOOOOW!! :333 Super časť :3 A dievča mi perverzné krásavice, nemôžeme zato že ty niekedy niečo napíšeš a má to dvojzmysel :'DD Inak ČO BUDÚ spolu ROBIŤ?! :33 :DD Teším sa brutálne na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na to už se nedá nic povedat jak je to uzasné a jsem zvedavá jak to na konec skončí :D
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá farba vo vlasoch :DDD nechcela by som :DD ináč perfektná časť :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. JE TO SUPER! Dúfam že bude čo najskôr ďalšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. áww! ♥ brutálne to je! ♥ Musia byť spplu! Neopováž sa to nejako zničiť! :D Teším sa na dalšiu! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mega úžasneeeeeeeeeeeeeeeeee to je asi najuzasnejsia poviedka aku som kedysi citala dievca mas fakt talent a tie napady je to obrovske WOW :D :) *Mima

    OdpovedaťOdstrániť