sobota 2. februára 2013

New life is good start 34


Táto časť.. čo k nej dodám? V celku sa mi zdá dosť nereálna a trafená asi hlavne začiatok no neviem :)


Dolu nás čakali vysmiate tváričky. Nechápem prečo boli skoro všetci oblečený v bledých alebo bielych tričkách. Neriešim. Mávla som nad tým rukou a podišla som k Louisovi pozrieť sa akú vybral farbu.
Profesionálne som skúmala jeden z kýblikov a všetci na mňa s rešpektom pozerali. Asi si mysleli že študujem jej hustotu, kvalitu alebo ja neviem čo no ja som iba hľadala nejaký nápis, kde je napísané aká je to farba.
Louis ma asi ako jediný pochopil pretože povedal: "Je to béžová."
"A štetce sú kde?" spýtala som sa s úsmevom pretože som nič čo by sa podobalo štetcom nevidela.
"Do riti!" tresol si po hlave Louis a my sme sa rozosmiali.
"Miláčik ako si mohol na také niečo zabudnúť? Teraz môžeš znova nasadnúť do auta." zasmiala sa El a potľapkala Louisa po pleci. Louisovi klesli ramená a otrávene si vzdychol.
"Bráško neboj. Ak chceš pôjdem ja a zoberiem aj Sam." povedal Zayn a už sa aj obúval.
Louis zostal potešený ale aj prekvapený zároveň.
"Ako vy dvaja v jednom aute? Ha ha ha, veľmi vtipné." ironicky poznamenal Harry.
"A čo by sa malo stať? Veď sme predsa najlepší kamaráti." povedala som s úsmevom a pristúpila som k Zaynovi, ktorý ma čakal pri dverách. Predtým ako sme nasadli do auta sme si vyslúžili zopár nechápavých pohľadov ale neriešili sme.

Obchod nebol až tak ďaleko takže sme tam boli o 10 minút.
"Do riti!" zanadávala som keď som zbadala že som sa zabudla prezuť a na nohách mám "sexy" plyšové papučky. Zayn sa začal smiať ako nepríčetný a ja som mu chudákovi strelila po hlave tak že si ju ešte treskol o volant. Teraz som sa smiala ako nepríčetná ja pretože Zayn mal na čele červený otlačok.
"Ha ha ha." povedal ironicky a vystúpil z auta. So smiechom som ho nasledovala až do obchodu, kde sme vybrali pre každého 2 štetce.
Keď som sa spýtala Zayna či nebude stačiť každému jeden tak mi odpovedal:
"Pri nich nikdy nevieš." a odišiel to zaplatiť. 
Celú cestu z obchodu až "domov" bol Zayn ticho a hral sa na urazeného. Ja som sa robila že mi je to jedno aj keď neviem prečo ale poriadne mi to vadilo. Keď sme zastavili tak som sa zahrala na urazenú ja a bez toho aby som mu pomohla odniesť štetce som vošla do domu.
Nábytok z obývačky bol na chodbe a v kuchyni a zem v obývačke bola pokrytá novinami.  Všetci už stáli nastúpený v rade a čakali na štetce. Zayn vošiel do domu a každý si od neho zobral štetec.
"Všetko je celkom jednoduché. Štetec namočíte do farby a začnete to rovnomerne natierať po stene." ukazoval nám Liam ako malomocným. Dan sa nad tým iba zasmiala a farbu natierala na stenu ako sa jej zachcelo. Liam sa na ňu zhrozene pozeral a my ostatný sme opakovali po Dan.
Všetko prebiehalo v pohode dovtedy kým som nepocítila ako mi niečo steká po hlave...

6 komentárov:

  1. Konečne časť v ktorej sú Zayn a Sam normálny! :D ďalšiu prosím! :D :D :D btw. pri tom že "Všetko prebiehalo v pohode dovtedy kým som nepocítila ako mi niečo steká po hlave..." :D prečo mi napadla úchylná scénka? :D žeby pretože že to píše mravec? :D Ponožka69 :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. perfktní pridej další !!!
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super miláčik! :* :D :D :D :D :D Fakt :D páči sa mi to :D z normálnej stránky najlepšia je časť ako Sam strelí "Zejnovy" :D po hlave a on si ju udrie o volant :D :D ale z perverznej :3 ČO jej to STEKALO po hlave? :3 Zayn tak vysoko vystriekne? :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Woow, táto poviedka je absolútne úplne dokonalá!!! :O Som rada, že som na tvoj blog narazila :) Sam je úžasná, ako z môjho cesta :D a ten Zayn..
    Vážne neviem, čo napísať, ber to tak, že sa mi to veeľmi páči :D
    Prosím si ďalšiu! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bože bože bože uuuuuuuužasneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P mega super a ten liam waaaaaaw :) *Mima

    OdpovedaťOdstrániť