nedeľa 27. januára 2013

New life is good start 33

Predtým ako si to prečítate poprosím jeden koment SEM :)
Ďakujem za komentáre k minulej časti pretože som čakala nejak 3-4 a bolo ich 6 ♥ :)

Raňajkový obed chutil ako grcky. Nič v zlom proti Harryho kuchárskemu "talentu" ale toto bol naozaj hnus. Myslím že sa nikdy nedozviem ako sa to jedlo volalo ale malo to všetky možné farby a žiadnu chuť.
Všetci sa tvárili ako veľmi nám to chutí ale Niall dlho nevydržal
"Idem sa niekam najesť." povedal a vstal od stola
"Ako najesť? Veď TOTO je jedlo!" povedal urazene Harry
"TOTO?!" ukázal Niall na tanier "jedla". "TOTO, sa nedá vôbec jesť! Prepáč Harry ale zo všetkých jedál bolo toto najhoršie." prehlásil nevinne Niall a odišiel z kuchyne.
Harry na nás pozrel a povedal: "Ľudia viem že je to hnusné, len som skúšal nový recept. Poďme sa niekam najesť."  usmial sa a potiahol Sáru preč z kuchyne.
"Mne bude stačiť trocha mrky." Louis sa vybral smerom do špajze kde mal svoje tajné zásoby. Dlhšiu chvíľu sa odtiaľ nevracal tak už sme sa začínali báť. No v tom... Ticho v dome prelomil jeho hlasný výkrik.
"Harold Edward Styles!! Ver tomu že  ťa zabijem!! Ty si ich dal do toho humusu!"  vbehol do kuchyne s prázdnym sáčkom od mrkiev. Všetci sme sa tam začali strašne smiať ale dlho nám do smiechu nebolo keďže Louis zobral jeden z tanierov na ktorých bolo to "jedlo" a rozbehol sa do obývačky.
Následne bolo počuť dutý úder čo znamenalo že sa asi niekto strepal  a potom už len zvuk rozbitého skla.
Všetci sme zostali v šoku ale prvá sa spamätala Alex a po nej sa do obývačky rozbehli všetci ostatný.
Musím povedať že to bol celkom komický pohľad.
Harry ležiaci na zemi prikrývajúc si rukami hlavu sa potichu smial a Louis stojaci 2 metre od neho naštvane funel.  No a presne oproti Louisovi sa na stene vynímal fľak, ktorého farba sa nedala identifikovať ale všetkým bolo jasné že to bol nás Raňajkový obed.
To nepríjemné ticho som prelomila ja so svojím psychopatickým smiechom, ku ktorému sa po čase pridali aj ostatný. Jediný Louis nie. Ešte vždy stál na rovnakom mieste a v ruke držal sáčok z mrkiev.
El k nemu opatrne podišla a pobozkala ho na líce.
"Zlatko, nehnevaj sa veď si kúpiš nové." šepkala mu ale moc to nepomáhalo tak to skúsila inak.
"Keď budeš dobrý, večer možno bude odmena." po tejto vete sa Louis uvoľnil a odišiel po lopatku aby mohol vyhodiť sklo.
"Ľudia už sa dosmejte! Mali by sme to tu vymalovať." povedal náš starostlivý Daddy Direction a my sme sa pomaly prestali smiať.
"Mám pocit že v istom zmysle by sme mali Louisovi aj poďakovať. Táto obývačka by už naozaj potrebovala natrieť."  zasmial sa Zayn a ostatný iba uznanlivo prikývli.
"Tak teda baby požičajte si od chalanov nejaké staršie tričká. Ja a Louis zbehneme kúpiť nejakú farbu." rozkázala El a my všetci sme poslúchli.
Rozmýšľala som od koho si vypýtam tričko ja, keďže všetci si brali od svojich drahých polovičiek.
Zayn to vyriešil za mňa pretože ma po schodoch vytiahol do jeho izby a posadil na posteľ.
"Vas happenin?" spýtala som sa nechápavo. Iba sa uškrnul a začal sa hrabať v skrini.
"Sme predsa naj kamoši nie? Tak ti požičiam tričko." povedal a hodil mi do hlavy jedno z jeho tričiek.
"Biele?" spýtala som sa so zdvihnutým obočím.
"Problém?" opätoval mi môj  pohľad na čom sme sa obaja zasmiali.
Zayn si prezliekol tričko a ja som si musela kúsnuť do pery. Och.....
No radšej som sa postavila a vyzliekla som si tričko že sa prezlečiem keď som si všimla Zaynov vyjavený pohľad.
"Malik máš problém? Videl si ma aj nahú." povedala som a obliekla som si jeho biele tričko.
Myslím že ho prekvapilo to čo som povedala ale neriešila som to. Asi by sme takto vedľa seba stáli dlho keby sa zdola neozval Liamov hlas.
"Poďte všetci dolu!" skríkol a na schodoch  bolo počuť dupotať niekoľko párov nôh...

Viem že táto je krátka ale je to druhá za víkend tak hádam to oceníte :) Inak venovaná mojej sexy ponožkovej čupke69!! :D



6 komentárov:

  1. čo ti mece?! :D Ja ťa milujem a zbožňujem v jednom !! :33 super časť :3 Najmä že,
    "Keď budeš dobrý, večer možno bude odmena." po tejto vete sa Louis uvoľnil a odišiel po lopatku aby mohol vyhodiť sklo.

    Akú odmenu si myslela? :33 Perverzáčka?! :'D Chcem Ďalšiu časť :3 Teším sa na sobotu <.< :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. brutálne som sa pri tom smiala! :D je to peckové! :D ďakujem za venovanie a oceňujem! :D ponžoka 69

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  4. <3 <3 <3 úžasnáááá :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. užžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyy

    el.d

    OdpovedaťOdstrániť