sobota 19. januára 2013

New life is good start 31

Po dlhšej dobe je tu znova časť. Napísaná za nejakých 20 minút takže za chyby a nezmysli sa ospravedlňujem. Je dostatočne dlhá? :D  Ďakujem za komentáre :) 


Pestré blikajúce svetlá, hlasná hudba a všade veľa ľudí, hlavne detí. Musela som sa pousmiať, vždy som milovala takúto atmosféru. Možno to bolo aj tým že na kolotoče ma naši často nebrávali.
"Davajte!" rozkázala som ostatným, ktorý sa lenivo vytrepávali z áut.
"Veď tie kolotoče ti neutečú!" zasmial sa Louis.
"Viete čo?! Keď tu mienite ešte pol hodinu takto stáť tak ja idem sama!" povedala som urazene a otočila som sa im chrbtom. Pomalým krokom som sa vybrala k prvým stánkom.
"Jednu cukrovú vatu." usmiala som sa na staršieho pána, ktorý mi úsmev opätoval a hneď mi aj podával obrovskú cukrovú vatu. Začala som  vo vačkoch hľadať peňaženku a keď sa mi ju ani po 10 minútach nepodarilo nájsť iba som sa nevinne usmiala.
"Slečna mám taký pocit že mi tú vatu budete musieť vrátiť." povedal ten pán, tentokrát už bez milého úsmevu. Smutne som sa naňho pozrela ale keď ani to nepomohlo rozhodla som sa že mu tú vatu vrátim.
"To je dobré ja to zaplatím." ozval sa za mnou Liamov hlas a už podával peniaze. Ten pán zasa nahodil milý úsmev a peniaze s radosťou prijal. Liam sa zasmial chytil ma okolo pása a ťahal ma niekam, neviem kam.
"Len chvíľu si sama a už máš problém." zasmial sa nad mojou šikovnosťou a ja som sa naňho urazene pozrela.
"Môžem za to že vy ste ponáhľali tak až som si zabudla peniaze?! Ale....ďakujem Liam." povedala som už s úsmevom. On sa iba uškrnul a ďalej ma ťahal stále hlbšie medzi ľudí.

"Kam to ideme Payne?" spýtala som sa po asi 50 krát, ale teraz už naozaj nahnevane. Veď kto by nebol nahnevaný?! Už asi hodinu tu blúdime stále dokola a Liam sa tvári že všetko je tak ako má byť. Už som mohla mať vyskúšané všetky kolotoče ale niééé, on ma na žiadny nepustil!
"Priznávam sa. Stratili sme sa! Snažím sa nájsť ostatných." povedal s porážkou v hlase Liam a ja som sa začala smiať.
"Taká vecička ako mobil ti nič nehovorí?" spýtala som sa s úškrnom na tvári a on si strelil po hlave.
"To ma nenapadlo!" sykol a už aj vyťahoval mobil.
Zatiaľ čo volal ja som sa stále smiala. Neskôr som ani nevedela prečo sa smejem, asi to bolo iba tým že som mala naozaj dobrú náladu.
"Sú pri tamtom kolotoči." povedal Liam a už ma aj ťahal k tomu najväčšiemu kolotoči čo som kedy videla.
Čím sme boli bližšie tým lepšie som rozoznávala známe postavy a tváre.
 Baby ku  nám rýchlo pribehli a začali nás objímať.
"Tak sme sa báli že ste sa stratili!" povedali precitlivene.
"Vám hrabe alebo čo?" spýtala som sa so smiechom a pobrala som sa za Nickom.
"Braček môj milovaný. Vieš ako strašne ťa mám rada?" hovorila som a zároveň som ho objímala.
"Čo to bude tentokrát?" spýtal sa úplne normálne. Do riti! Prekukol ma! 
"Zaplať mi tento a všetky ostatné kolotoče a ja ti sľúbim že na celý týždeň máš odo mňa pokoj." nahadzovala som naňho psie očká dokedy nepovolil.
"Dohodnuté." povedal aj keď vedel že ja mu pokoj nedám. Len vyhrala súrodenecká láska a pochopenie pre moju lásku ku kolotočom. Zvýskla som a hodila som sa mu okolo krku. On sa iba zasmial a spolu s Niallom šiel kúpiť lístky.

"Už nevládzem." povedala Perrie a sadla si vedľa nás na zem.
"Samantha, nečakaj že s tebou ešte niekedy pôjdem na kolotoče." povedal Harry, ktorého to tiež očividne vyšťavilo. Tak priznávam že sme skúsili skoro všetky kolotoče okrem húsenkovej dráhy na ktorú som ich znova nútila ísť.
"Prepáč ale ani mňa tam už nedostaneš. Choď sama počkáme ťa." povedal unavene Louis.
Smutne som zvesila plecia a hlasno si povzdychla.
"Poď idem s tebou." povedal Zayn a už ma ťahal k rade na lístky. Nechala som to tak. Keď chcel ísť so mnou tak teda pôjdeme spolu nie?
"Mal by si vedieť jednu vec." šepla som Zaynovi keď už sme sedeli na miestach a čakali kedy to pustia.
"Akú?" spýtal sa
"Bola som na tomto len raz s Nickom a vtedy som ho totálne ovracala." zasmiala som sa a chudák Zayn nemal šancu protestovať pretože sme sa pohli.
Chytila som ho za ruku a spoločne sme kričali ako idioti. Myslím že sme neboli jediný, ktorý tam kričali ale mala som pocit že my dvaja sme najhlasnejší.
Keď sme zastavili prekvapene som pozrela okolo seba. Som čarovná! Nikoho som neovracala!
Zayn asi myslel na to isté pretože si šťastne povzdychol.
Keď sme vystúpili trochu sa mi zamotala hlava takže som sa musela zachytiť Zayna. Ten nič nepovedal, iba ma chytil okolo pása a mne po celom tele prebehli zimomriavky.

 Zvalili sme sa na lavičku vedľa ostatných keď v tom sa Zayn spýtal kde je Perrie.
"Prišla jej správa, tak povedala že si musí niečo vybaviť." odpovedal mu Niall.
"No dobre decká ideme!" zatlieskal rukami Harry a my sme sa pozdvíhali z lavičky.

"Sam teraz pôjdeš v aute s Harrym, Sárou a Zaynom. Keďže tu nie je Perrie pôjdete iba štyria." rozkázal Liam a ja som si so Zaynom poslušne sadla do zadu. Ešte si pamätám ako sa Harry pýtal či sme si to užili a ja som sa oprela o Zaynovo rameno. Ani neviem ako som zaspala.....





6 komentárov:

  1. úžasnááááá davaj hned dalsiu!!!!!!! *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten reťazák :3 milujem ten kolotoč bod pre teba! :) konečne dlhá keďže milujem tvoje časti! :D takže padaj písať ďalšiu! :3 tvoja ponožka 69 :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. že krátka :'D úplne super :) milujem tvoje časti :3 teším sa na ďalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. WOW ani nevis jak se tesim na pokracovani ;)
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. júúúj :) supéér :) dúfam že už Zayn s ňou konečne bude !! :)

    OdpovedaťOdstrániť