nedeľa 13. januára 2013

New life is good start 29


časť venovaná dievčaťu ktoré sa podpisuje  "el.d" pretože mám pocit že ty si moja prvá čitateľka :) Samozrejme venovaná aj ostatným :)...



"Potom povedal že sa rozišiel s Perrie a odišiel." dopovedala som babám dívajúc sa na ich udivené tváre. Nevedeli o mojom a Zaynovom "vzťahu" ale niečo tušili. Povedala som si že pred nimi to skrývať nemusím, tak som všetko povedala. 
"Na to existuje iba pár slov : Obaja ste totálny idioti!" povedala Dan a baby prikývli. 
Sedeli sme na terase, pretože začínalo leto a v Londýne konečne nepršalo. Z pod kresla na ktorom som sedela som vytiahla krabičku cigariet a zapálila si.
"Ty fajčíš?" prekvapene sa spýtala El.
"Iba v núdzových chvíľkach." odpovedala za mňa Alex a ďalej sa venovala svojmu mobilu. Ja som sa prevrátila na kresle tak aby mi z neho visela hlava a nohy som si vyložila na operadlo.
Ďalej som poťahovala z cigarety snažiac sa vytvoriť s dymu krúžky, zatiaľ mi to úspešne nešlo.
"Čo s tým urobíme?" spýtala sa Sára, ktorá bola doteraz ticho.
"Nič." šepla som, snažiac sa znova nerozplakať.
"Akože nič?! Musíme niečo urobiť!" vzbúrila sa mi Dan a baby jej znova horlivo prikývli.
"Pokašľala som to. Už sa nedá nič robiť." odpovedala som zapaľujúc si ďalšiu cigaretu.
"Vždy sa dá niečo robiť! Potrebujeme plán." povedala Alex s úsmevom.
"Alebo zázrak." odpovedala som. Baby mi už nestihli protestovať pretože na terasu vtrhol Harry,Nick,Zayn a......Perrie. Čo tá tu robí?! Veď sa s ňou Zayn rozišiel, či nie? 
Harry si hneď prisadol k Sáre, ktorá sa aj s ostatnými babami tvárila nechápavo tak isto ako aj ja. Nick si prisadol k El, Zayn sa posadil na hojdačku a Perrie si stiahol na nohy.
"Prečo fajčíš? Škodí to." povedal Harry s otázkou v očiach.
"Iba v núdzových chvíľach." zopakovala Alex.
"Aké ty len môžeš mať núdzové chvíle?" spýtala sa ironicky Perrie.
"Čudovala by si sa." šepla som a zapálila si ďalšiu.
"Brzdi sa! Koľko si ich už dnes mala?" zvýšeným hlasom povedal Nick. Starostlivý.
"Dve." povedala som a dievčatá prikývli na znak súhlasu. Ako to robia že vždy prikyvujú narovnako?
Viem klamať sa nemá ale keby som povedala že dnes som načala už druhú krabičku zabil by ma. Teraz sa ide hrať na starostlivého brata.... Prečo taký nebol keď som vtedy zostala 2 hodiny sama v škôlke lebo na mňa zabudol?! 
Nenápadne som pozrela na Zayna, ktorý ma sledoval pohľadom raneného šteniatka. Chlapče ublížená by som tu mala byť skôr ja! No.... teda aj ty ale len trochu..... 
Radšej som svoje myšlienky zahnala do úzadia a pobrala som sa do kuchyne aby som sa na tých dvoch nemusela pozerať....

Zasa taká krátka... čo už so mnou? :D

6 komentárov:

  1. tak ty mne vyčítaš že sa Nattaly a Harry rozídu a som na 20 časti? :D ty si na 29 a ešte spolu ani neboli! :DD suka! :D (ponožka 69)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fajnové to je :D len som to ledva prečítala! :D :D Inak super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak za prvé ti moc děkuji a za druhé je to tak fantastický příbeh ze to nejde ani vyjadrit :* a co nejrychlejc přidej další
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasný príbeh :) čítala som už kopu iných príbehov so Zaynom,ale tento sa mi veeeeeľmi zapáčil :) Len nemôžu byť trošku dlhšie časti? :) ináč SKVELÉ to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hej hou!! :D už som tu! :D nemala som síce veľa času ale prečítala som to :) to bude asi tým, že sa to veľmi ľahko číta :) tiež je to veľmi zaujímavé a páči sa mi to len ma pri tých tvojich napínavých koncoch išlo občas roztrhať :D :D je to pekné len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uzasnaaaaaaaaaaa *Mima

    OdpovedaťOdstrániť