štvrtok 10. januára 2013

New life is good start 28

Prepáčte že som tu dlhšie nebola ale nemohla som :) Začína sa obdobie písomiek a opravovania známok. A áno v príbehu som zasa preskočila tak dúfam že ma nezabijete za to že tu neboli žiadne "nadržanejšie" časti :D

O mesiac:

Mama bola stále pri babke aj keď občas sa zastavila aj doma. Odôvodnila to tým že babke nie je vôbec dobre a má pocit že už to dlho nevydrží. My sme chápali že chcela byť pri nej. Ben stále cestoval kvôli práci alebo bol s mamou pri babke takže sme s Nickom mali dom len pre seba. Skoro stále u nás boli menšie „párty“ občas aj u chalanov. Ja a Zayn sme sa stretávali keď bol Nick u Gemmy alebo keď mal zasa volný dom on.  Náš vzťah bol čisto len o sexe. Možno to je ten dôvod prečo dnes spravím to čo spravím. 
Pred hodinou som Zaynovi napísala SMS pretože Nick išiel s Gemmou do Holmes Chapel. Gemma ho už konečne chcela predstaviť svojim rodičom takže medzi nimi to bolo dosť vážne.  Dnes som si neobliekla čipkované spodné prádlo. Dnes som sa nenalíčila, proste som sa vôbec neprichystala.  Stále som sa nervózne   prechádzala po chodbe čakajúc kedy  sa ozve zvonček a ja otvorím. Zvyčajne to Zaynovi netrvá takto dlho a o desať minút už býva tu. Asi ho niečo zdržalo alebo je s Perrie.
Perrie. Ak si myslíte že jej robím niečo naschvál alebo mi to že spávam s jej priateľom spôsobuje radosť mýlite sa. Je mi jej strašne ľúto. Je mi ľúto hlavne toho že Zayn ju tak klame. Viac krát som mu navrhla aby  sa s ňou rozišiel ale on o tom nechcel ani počuť.
Z môjho premýšľania ma vytrhol zvonček. Pobehla som k zrkadlu na chodbe trochu som si upravila vlasy a otvorila som. Zayn hneď vošiel do vnútra ako bol zvyknutý a ja som zabuchla dvere.  Hneď ako som sa otočila si ma pritiahol k sebe a pobozkal ma. Zatlačila som mu rukami do hrude a odsunula som sa. Nechápavo sa na mňa zahľadel no ja som ho iba potiahla do obývačky so slovami: „Musíme sa porozprávať.“
Posadila som ho na gauč a ja som si sadla čo najďalej od neho. Mala som chuť vrhnúť sa naňho ale nemohla som. Vedela som že tento rozhovor bude ťažký ale až takto?  Dnes sa mi zdal Zayn až moc vysmiaty ale snažila som sa nevšímať si to.
„Aj ja som s tebou chcel hovoriť.“ Povedal so širokým úsmevom. Ja som sa nasilu usmiala a nervózne som sa zavrtela.
„Ja začnem. Zayn vieš ono je to trochu viac zložité.  Nie som na takéto veci, tým nechcem povedať že sa mi to nepáčilo. Lenže aj keď na to nevypadám aj ja potrebujem trochu lásky, ten pocit bezpečia a všetko ostatné čo nám láska dáva. Ty máš Perrie, myslím že by si s ňou mal zostať veď ste spolu šťastný. Naďalej zostaneme kamarátmi ale takto to už nejde.“ Povedala som a úspešne som zaháňala slzy, ktoré sa mi tlačili do očí. Zayn nič nehovoril. Iba ticho sedel a díval sa do zeme. Chcela som skríknuť nech niečo povie, nech nie je tak ticho pretože ma tým trýzni ale nemohla som. Nemohla som prehovoriť ani slovo. 
Po chvíli sa Zayn postavil a konečne prehovoril. „Máš pravdu. Potrebuješ niekoho lepšieho kto ti dokáže dať viac než ja. Ja som ti vlasne chcel iba povedať že..... Rozišiel som sa s ňou.“ Šepol a než som sa stihla spamätať už tresli vchodové dvere.
„Čo som to spravila?“ potichu som šepla a nechala  voľne tiecť slzy. Pozerala som sa na miesto kde predchvíľou sedel Zayn. Keby som ho nechala hovoriť prvého......
„Ja krava!!“ skríkla som na celý dom a schúlila som sa do klbka.  V dome som zostala len ja a moja bolesť.





4 komentáre:

  1. :D skončili ti krámy? :D hmm super časť! :D ale je to dosť vidno že ich už nemáš! :DDD dostaň ich alebo si ich namaľuj! :D s láskou ponožka 69 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WOW ! fakticky nej pribeh akej sem kdy cetla :D
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No super :DD Ale poviem ti, že som sa tešila na nadržanú časť :DDDD ale inak super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ww! davaj hned dalsiuu :P *Mima

    OdpovedaťOdstrániť