nedeľa 6. januára 2013

New life is good start 26


Baby až sa hanbím že tá časť je taká krátka! :D Ale tak vidíte je celkom zaujímavá a je to taká "zlomová časť" ktorú v tomto príbehu potrebujem. :) Dúfam že sa páči, že nie ste sklamané atď... :)


Po hodine som notebook vypla a len tak som si ľahla na postel. Ozvalo sa slabé zaklopanie na dvere a následne sa pomaly otvorili. Vo dverách stál pousmiaty Zayn. 
Posadila som sa na posteli a on si sadol vedľa mňa. Bolo mi strašne divné že nič nerobí ani nič nehovorí. Iba sedel oproti mne a pozeral sa. Aj keď v izbe nebolo moc svetla dokázala som rozoznať jeho vlasy, oči a pery, ktoré ma tak lákali.
„Chýbala si mi keď si bola preč.“ Zašepkal a chytil ma za ruku.
 Keby sa ma niekto opýtal ako som sa cítila nedokázala by som to opísať. Bola som rada ale zároveň som bola nahnevaná že si dovoľuje až príliš.
„Ďakujem.“ Zašepkala som tiež a v nasledujúcej chvíli som si trepla po čele. Mne už vážne jebe alebo čo?  Sprosté bolo to že po čele som si nebuchla len „v mysli“ ale  naozaj. Zayn sa zasmial a prisunul si ma bližšie k sebe.
„Prečo si vlastne bola preč?“ spýtal sa a bolo vidieť že ho to naozaj zaujíma. Mám mu to tu všetko vykecať?  Veď aj tak ho to netrápi.
„Bola som za ockom.“ Povedala som to akokeby to bolo úplne normálne
„Aha..“  zistil že to nie je zrovna moja obľúbená téma tak zostal ticho.
„Ako sa má Perrie?“ spýtala som sa na prvú vec ktorá ma napadla.
„Má sa fajn. Práve sa zoznamuje s druhou flašou vodky.“ Povedal bez štipky záujmu a s kúskom znechutenia.
„A čože sa stalo že ty si nepil?“  vážne ma zaujímalo čo odpovie na túto otázku pretože z neho naozaj nebol cítiť žiadny alkohol. Trochu sa pomrvil ale potom odpovedal
„Pretože keby som bol opitý a spravil by som toto neverila by si mi že to myslím vážne.“ Povedal a jemne ma pobozkal. Čakal že sa odtiahnem alebo mu vlepím facku no ja som iba spolupracovala. Zvalil ma na posteľ , jemne ma priľahol a ja som si ruky zaborila do jeho vlasov. 
Po chvíli sa odtiahol a povedal : „Mám pre teba návrh.“
„Aký?“ spýtalala som sa  netrpezlivo čakajúc na odpoveď.
„Friends with benefits.“ Zašepkal mi tesne pri uchu a ja som sa iba usmiala.
 Vtedy mi bolo jedno či je zadaný alebo to že o mne povedal že som psychopatická fúria. V tej chvíli mi bolo jedno všetko. Chcela som to. Chcela som jeho a keď toto je jediný spôsob tak súhlasím.



5 komentárov:

  1. úžasnááá ďalšiu!!! *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na budúcu časť mi daj venovanie! :'DD Inak to je fajnové :) ty SUKA :3 :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. znova dokonalá! :3 Padaj písať ďalšiu! :3 (čupka alias mravec )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. okamžitě další :D
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jej, pekná časť :)

    OdpovedaťOdstrániť