sobota 5. januára 2013

New life is good start 25

 Odkaz pre ponožku: Moje sebavedomie je na dne :D (nie neviem čo trepem)
Ďakujem všetkým čo to čítajú aj keď mám pocit že je vás menej.... Budem rada ak všetci čo prečítajú aj okomentujú aby som vedela.... :) 

Závesy v izbe som mala zatiahnuté takže mi dnu neprenikalo žiadne slnečné svetlo. Jediná vec,ktorá osvetlovala moju izbu bol notebook položený na posteli. Bola som doňho taká zažratá že som si nevšimla otvárajúce sa dvere. Keď jemne buchli dvere, myklo ma a pozrela som sa m dverám.Pri pohľade naňho som sa usmiala a nechala ho nech sa posadí vedľa mňa na postel. 
"Som rád že ste si to vyriešili." povedal a jemne sa usmial
"Veď sa poznáme už roky. Ľúbiš ju?" spýtala som sa a s nastraženými ušami som čakala čo povie. 
"Áno." povedal s úsmevom a zasnene sa zahľadel pred seba.
"A čo si vlastne chcel?" spýtala som sa trochu hlasnejšie pretože som si nebola istá či ma vôbec vníma.
"Spravili sme špageti. Naobeduješ sa alebo alebo to mám zjesť za teba?" spýtal sa a s nádejou na mňa pozrel. Musela som sa na tom zasmiať.
"Ďakujem za ochotu Niall ale zvládnem to aj sama. Ako je možné že ste ešte nepili?" neveriacky som sa spýtala.
"Neviem,asi sme boli hladný. Pohni už, som hladný." rozkázal a potiahol ma za ruku z postele. Až do kuchyne ma ťahal ako svoju otrokyňu. Uškrnula som sa na mojej debilite a sadla si za stôl, pri ktorom už boli všetci. Louis predo mňa položil plný tanier špagiet, usmial sa a sadol si vedľa El. Debata bola v plnom prúde a ja som sa občas zapájala do ich "zmysluplnej" konverzácie. Stále som na sebe cítila pohľad hnedých očí, ktoré sa snažili vidieť mi až na dno duše. Mám pocit že sa im to darilo. Opatrne som sa pozrela na Zayna, ktorý na mňa koketne žmurkol. Chceš sa hrať? Začínaš si z nesprávnou! Keď sa nikto nepozeral nahodila som svoj zvodný baliaci úsmev a pod stolom som si vyzula papučky.Vedela som  že Zaynove nohy sú hneď oproti mne tak som mu po jednej z nich prešla. Cítila som ako ho striaslo a udivene na mňa pozrel. Ja som sa usmiala ešte viac a pokračovala som. Nohami som mu jemne prešla od zeme až po stehnách. Zastavila som sa až na jeho rozkroku. Bolo vidieť že sa mu to páči no v tom Louis skríkol: "Vidím že sme všetci najedený tak by sme mohli pokračovať v zraze anonymných alkoholikov."

So Sárou som napratala všetok riad do umývačky. Keď sme boli  hotové a v kuchyni sme zostali samé tak zašepkala: "Ja som to videla." a nahodila vševediaci pohľad.
Prvé dve minúty som nechápala ale potom mi to doplo. 
"No a? Túto hru vyhrám ja." povedala som víťazoslávne. 
"Samantha, ty si jeden debilný beznádejný prípad. Ale páčiš sa mi." obidve sme sa nahlas rozosmiali. Keď sme prekonali menší záchvat krochkania a smiechu vybrali sme sa do obývačky. Všetci už zaujali svoje miesta okolo fliaš a pustili hlasnú hudbu. Uchechtla som sa a sprevádzaná ich prekvapenými pohľadmi som sa znova zavrela v izbe. Znova som si sadla na postel, notebook som si prisunula bližšie a prihlásila som sa na všetky sociálne siete.




Mimo príbehu ale TU je tak sexy! :D

4 komentáre:

  1. D-O-K-O-N-A-L-É! <3 tvoje sebavedomie nemôže byť na dne!:D ja písať ako ty tak za deň pridám všetky časti! :3 okamžite píš ďalej inak ti znova napíšem 300 komentárov sama :3 (ponožka :3)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasnááááááá davaj hned dalsiuu!!!!!!!! *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  3. co nejdriv pridej další :D je to užasny
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A že to nie je úžasné O___O čo trepeš ty suka? :DDD je to super :) teším sa na ďalšiu :3333

    OdpovedaťOdstrániť