streda 2. januára 2013

New life is good start 24

Krátka, sprostá a iné veci...... Uznávam že táto časť sa mi naozaj  nepodarila :) Ale je to taká "zlomová časť" takže tu musí byť :) Myslím že pri ďalšej časti sa máte načo tešiť :) Ďakujem že to komentujete :3 :)

Ráno som sa prebudila na hlasné škvŕkanie v bruchu. Postavila som sa z postele a snažila som sa dostať k dverám. To by sa ale nepodarilo bez toho aby som nezakopla aspoň o tri tašky. Včera som z nákupov prišla úplne vyšťavená tak som tašky hodila na zem a zalahla som do postele. Zistila som že Gemma je strašne fajn a na to že je Harryho setra nie je skoro vôbec taká perverzná. Z náš štyroch je dobrá partia, všetky si rozumieme a skvelo sa dopĺňame.
V kuchyni som našla Nicka ako pripravuje praženicu.
„Mňááám.“ Zatiahla som a už som si chcela zobrať no Nick mi v tom zabránil
„Nie sestrička. To nie je pre teba, je to pre mňa a Gemmu.“ Povedal so širokým úsmevom.
„Alééééé. Nick aspoň trošku!“  prosila som pretože môj žalúdok nepretržito vyhrával. Nic si to asi vychutnával pretože odo mňa  odsunul taniere a išiel pre Gemmu. Naštvane som sa pobrala k chladničke kde som si vybrala  maslo a šunku. Z poličky som vytiahla chlieb a natrela som si ho. Počas celých raňajok som na Nicka urazene hľadela ale on sa na tom iba smial.
Po „výdatných“ raňajkách sme sa presunuli do obývačky kde sme sa naskladali na gauč a pustili si film. Gemma sedela tesne pri Nickovi a hlavu mala položenú na jeho ramene. Ja som sedela na druhom konci, objímajúc podušku a nohy som mala vyložené na stole. Keď som sa pozerala na tých dvoch odrazu mi prišlo smutno. Asi ma pohlcuje samota. Vlastne chlapca som nemala už asi rok, áno spala som so Zaynom ale chýba mi taký normálny vzťah. Ten pocit že vás niekto chráni. Z rozmýšlania ma vytrhol zvonček pri dverách, Gemma sa iba podozrivo usmiala a poslala ma otvoriť. To dievča sa začína správať akoby tu bývala. Nebol by to zlý nápad, aspoň by som mala s kým kecať. Uškrnula som sa nad mojou debilitou a opatrne som otvorila dvere. Prvá na mňa vyletela kučeravá hlava.Harry.
„Ahoj miláčik!“ skríkol a hneď ma objal. Ja som sa iba zasmiala a vytrhla sa z jeho objatia.Za ním stáli všetci ostatný. Objala som sa s babami aj s chalanmi, Perrie som „nenápadne“ obišla a pozvala som ich do obývačky. 
„Konečne ste tu!“ skríkla Gemma a všetkých poriadne vyobjímala.
„Takže vy ste boli dohodnutý?“ spýtala som sa tak trochu šokovane.
„Áno. No ale teraz keď ste tu zábava môže začať.“ Prehlásil Nick a spod gauča vytiahol fľašu vodky. Im hrabe? Veď posledné dni odkedy sa všetci  poznáme iba pijeme a nič iné.
„Alkoholici.“ Zahlásila som a zavrela som sa v izbe.

5 komentárov:

  1. dokonalé! :D padaj písať ďalšiu :D inak skvele sa dopĺňame ty máš Zayna a Harryho :D a ja Harryho a Zayna :3 :D (mravec)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. supeeer :) davaj ďalšiuu :) *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Mima! :D ak okamžite nenavalíš ďalšiu časť zabúdaj že Harry a Nattaly budú spolu! :D s Láskou Mravec 69! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. niekto mi povedal že potrebuješ 5 komentárov aby si nám ju konečne dala -,- a čo nevidím?! :D máš ich 5 navaľ ju! :D* (Romeo!) :D

    OdpovedaťOdstrániť