utorok 1. januára 2013

New life is good start 23

Prepáčte ale je krátka a podľa mňa hrozná :D Ale keď vás to baví... :)

„Konečne moja posteľ.“  Povedala som si keď som sa na ňu hodila. Aj keď... aj v tej Zaynovej bolo fajn. Bože mne už z toho hrabe! Teda skôr z neho. Radšej som sa rýchlo zodvihla z postele a prezliekla som sa do čistých vecí. Zišla som dolu do obývačky kde som si sadla na gauč a nohy som vyložila na stôl. Pustila som si Jim Jam a s úsmevom sledovala tie primitívne rozprávky. Pochvíli sa gauč prehol pod niečou váhou, pozrela som sa a vedľa seba som uvidela sedieť Gemmu. Hanblivo sa na mňa usmiala, to dievča sa ma bojí alebo čo?!  Rozmýšľala som ako začať konverzáciu len aby to nebolo trápne. Rozhodla som sa pre klasiku.
„Ahoj, ehm.. nechcem byť zlá ale nehovorili ste s Nickom že sa vidíte večer a ty si teraz tu.. no a neubehla ani hodina? „ bože.. to bolo trápne!
„No vieš.... nemôžeme bez seba vydržať.“ Zasmiala sa Gemma. Ja som na ňu hodila torchu šokovaný pohľad.
„Ale nie. Chcela som byť  s tebou. Vieš keď už chodím s tvojím bratom a teraz budeme spolu asi častejšie tak som si povedala či by sme si nezašli napríklad na nákupy?“ spýtala sa a bolo vidieť že sa obáva mojej reakcie. To už som nevydržala.
„Gemma. Pozri chodíš s mojím jediným bratom a ja sa stebou hrozne rada zoznámim viac ale takto to nejde. Som na teba milá a všetko ostatné no ty sa stále tváriš akoby som ťa mala zožrať.“ Spýtavo som na ňu hľadela očakávajúc odpoveď.
„Ehm... no to asi tým čo povedal Zayn ale asi nemal pravdu. Nevypadáš moc ako psychopatická fúria.“ Snažila sa povzbudivo usmiať ale neišlo jej to.
„ Aha  tak díky.... Počkať Zayn?! On ti  o mne niečo hovoril?!“  nechápala som
„Áno ale nenaštvy sa prosím. Hovorila som mu že sa chcem s tebou viac zoznámiť a on že by som si mala dať pozor lebo že sa hráš na milú ale inak si niečo ako psychopatická fúria a veľa iných vecí.“ Vysvetlovala Gemma a ja som zatiaľ sedela z otvorenou pusou.
„Vieš prečo to hovorí? Lebo je to Debil!“ a takto som jej rozpovedala celý môj a Zaynov príbeh. Tvárila sa šokovane ale nakoniec zahlásila že treba sa pomstiť. Lenže ako? Veď sme začali odznova a zrazu povie niečo takéto? Toto si chlapec odskáče.
„Vieš čo?  Kašlem naňho, všetci chalani sú svine. Zavolám Alex a Sáru a všetky môžeme ísť na spoločné nákupy.“  Hneď som babám napísala sms-ky.



4 komentáre:

  1. That's good :)) A že psychopatická fúria :DDD z toho nemôžem :DD inak super :) teším na ďalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waw :) super davaj hned dalsiuu :P *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalé ponožka! :) (mravec 69)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. co najrychlej pridaj dalsu !!! dobre se to cte a u nekterych casti nemuzu aji popadnout dech :DDDD
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť