nedeľa 30. decembra 2012

New life is good start 22

Všimli ste si že teraz pridávam časti nejak častejšie?... :D Pre moju ponožku, moju skvelú sesterku a ostatné úžasné čitateľky :) Prepáčte za pravopisné chyby ale nemám rada slovenčinu :D

Harry a Sára ležali rozvalený cez celé schody  a Sára mala  v rukách šľahačku, ktorú mal Harold nastriekanú na hlave. Toto musela byť teda zábava. Opatrne sme ich s Alex prekročili, pričom som sa potkla a natiahla som sa cez celú chodbu. Za mnou sa ozval prenikavý smiech. Otočila som a zbadala som tam stáť Nicka a ti dievča, myslím že sa volá Gemma. Mám pocit že oni tu s nami včera neboli, či áno? Nick akoby mi čítal myšlienky hneď odpovedal: „Museli sme využiť volný dom sestrička.“ Žmurkol na mňa. Pri predstave čo všetko tam robili som skrivila tvár do strašnej grimasy a Alex tiež.
Perrie a Zayna sme našli na gauči, samozrejme že boli na sebe nalepený. Hneď ako nás zbadali sa odtiahli a Zayn sa na mňa previnilo usmial. Sa robí ako keby sme spolu chodili. Idiot. Aj keď... nebol by to zlý nápad. Dosť! Žiadne takéto myšlienky! Zahriakla som sa a ďalej sme pokračovali v obhliadke domu. Dostali sme sa až do kuchyne kde sa Niall napchával  čipsami. Ako to ten chlapec robí? Alex k nemu podišla a pobozkala ho, ja som sa iba pousmiala. 
„Ak chcete  niečo jesť tak berte.“  oznámil  Niall s plnou pusou
„Mne bude stačiť voda.“ Povedala som a začala hladať pohár. Sára mi ochotne pomohla. Každá sme vypili asi 4 poháre. Keď som sa otočila zbadala som za sebou Liama, strašne mnou myklo. Liam sa iba zasmial :“To máš za včerajšok.“ Povedal zakiaľ som ja predýchavala ten šok.   Mne to nedalo a spýtala som sa na vec, ktorá mi od rána vŕtala v hlave. „Kto nás dal do  Zaynovej izby?“
„Odniesol som vás ja. Ehm... odkiaľ vieš že to bola Zaynova izba?“ spýtal sa so záujmom Liam.
„No vieš... no.. ehm... Voňala tak. Áno voňala ako Zayn.“ Konečne som sa vykoktala
„Aha a ty vieš ako vonia Zayn?“  ten Liam bude stále rýpať?! Tentokrát som nevedela čo vykoktať ale zachránila ma Sára.
„Všetci predsa vieme ako vonia Zayn. Dáva si toho na seba tak veľa.“ Povedala so znechuteným výrazom aj keď sme vedeli že to nie je pravda. Liama táto odpoveď asi uspokojila pretože na tácku položil tousty, ktoré stihol pripraviť a odniesol ich hore, asi Dan.
„No ja pomaly pôjdem. Vidíme sa večer.“  žmurkol  bráško na Gemmu a vybral sa na odchod.
„Hou hou, kroť sa bradček. Predsa ma tu nenecháš.“ povedala som a pripojila som sa k nemu.
Tesne pred tým ako sme opustili ich dom som videla Zayna s Perrie ako idú smerom do kuchyne.  Asi som tam mohla zostať dlhšie. A načo? Aby som  ho videla?! Bože Sam nebuď naivná
� P" � e & (_� �q� edala s podozrivým úškrnom
"Nie. Nie. Nie!" povedala som  a snažila som sa tváriť zhrozene.
"Ako myslíš, poďme sa pozrieť dole."
Spoločne sme sa zodvihli z postele a opatrne sme otvorili dvere. Vzduch čistý. Pomaly sme precupkali až ku schodom a to čo sme zbadali nás hrozne rozosmialo.

5 komentárov:

  1. áno pridávaš ich častejšie preto padaj pridať znova! :3 Dokonalé <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. supér už se těším na další část
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. supeeeeeeer davaj dalsiu :) *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne ! :) a že pre mňa :D óó :33 aj ty si moja skvelá sesterka :)) teším na Ďalšiu :)) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne dalšiu čím najskor ♥ ;*

    *Đomí*

    OdpovedaťOdstrániť