sobota 29. decembra 2012

New life is good start 21.

Ďalšia časť! :D Ešte raz ďakujem všetkým čo toto čítajú. Len stále nechápem čo sa vám na tom páči :D..... ehm... a oplatí sa dávať ďalšiu časť? :)



Keď som sa ráno otočila na druhú stranu zostala som v šoku. Vedľa mňa spala Alex. Prečo u uložili vedľa mňa?! Pýtala som sa sama seba prezerajúc si ju. Keď spala vypadala rozkošne. Pamätám si ako u nás spávala každú sobotu a robili sme totálne kraviny. Chýba mi to.
Prudko som sa postavila z postele s úmyslom osprchovať sa ale môj pohyb bol až moc prudký. Strašne ma zabolela hlava a šľahlo ma naspäť o postel. Toto bude kruté. Opatrne som sa zdvihla z postele a doplazila som sa do kúpeľne, pripadala som si ako dôchodca. Vyzliekla som sa a pustila som na seba studenú vodu aby som sa prebrala. Hlavu som si umyť nemohla keďže všetky prípravky na vlasy boli mužské a bolo ich tu naozaj dosť.   Obliecť som sa musela do toho istého čo včera, hrôza...
Keď už som bola  osprchovaná, oblečená a ako-tak upravená vrátila som sa späť do izby. Bola to klasická izba zladená do modro-čiernej a skoro všade pohádzané nejaké veci.
Na posteli som zaznamenala nejaký pohyb. Rozospatá Alex sa posadila na postel a začala sa obzerať okolo seba keď ma zbadala iba sa neisto pousmiala. Úsmev som jej opätovala a sadla som si k nej na postel.
"Prepáč." povedali sme obidve naraz.
"Začnem ja." povedala Alex tak som ju nechala dohovoriť.
"Je mi to ľúto. Jeden deň sme naj kamošky a ďalší deň sa vôbec neznáme. Viem že z veľkej časti za to môžem ja a je mi to strašne ľúto. Bola som tak zaslepená vlastným šťastím že som na teba..... zabudla. Ak ma teraz pošleš do riti, nevadí pretože viem že si to zaslúžim." povedala som slzami v očiach.
"Ty prepáč mne zlatko. Veď si plníš svoj sen. To ja.... Mala som sa vtedy zachovať ako kamoška a zostať tam s vami lenže ja som len hlúpo ušla a..... chýbaš mi dievča." povedala som a objala som ju.
Sedeli sme v objatí na posteli, slová sme nepotrebovali. Poznali sme sa až moc dobre na to aby sme vedeli čo si chceme povedať.
"Kamošky?" spýtala sa nádejne Alex
"Navždy." povedala som jej s úsmevom. Ešte chvíľku sme sedeli na posteli keď Alex povedala niečo čo m prekvapilo. "Nenávidím Perrie."
"Ja tiež nie, je hrozná." povedala som snažiac sa o znechutený tón.
"To je len jedna z vecí prečo ju nemám rada. Tá hlavná je že preberá mojej kamarátke chlapca." povedala Alex a ja som zostala v šoku. Vedela som že myslí mňa.
"Čože?.... Prosím ťa to kde si nabrala?" pýtala som sa snažiac zakryť červeň čo sa mi hrnula do tváre.
" Viem že sa ti Zayn páči. A ani ty mu nie si ľahostajná takže už len vymyslieť plán ako sa zbaviť Perrie." povedala s podozrivým úškrnom
"Nie. Nie. Nie!" povedala som  a snažila som sa tváriť zhrozene.
"Ako myslíš, poďme sa pozrieť dole."
Spoločne sme sa zodvihli z postele a opatrne sme otvorili dvere. Vzduch čistý. Pomaly sme precupkali až ku schodom a to čo sme zbadali nás hrozne rozosmialo.




5 komentárov:

  1. jeeeej :) supeeer :P davaj dalsiu :) *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  2. či sa oplatí?! makaj okamžite pridať novú časť! :3 /mravec69 :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvl dávaj ďalšiu! :D ja už nechcem viac čakať! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc,moc,moc pěkně napsaný už se nemůžu dočkat pokračování totoho naprosto fantastického příběhu :DD

    el.d

    OdpovedaťOdstrániť