piatok 28. decembra 2012

New life is good start 20

20 časť? :O  Tak chcem poďakovať tým čo čítajú tieto moje výmysly :)  Táto časť bude venovaná ponožke (veď ty vieš) a mojej skvelej Domče, ktorá so mnou bude mať tento blog.

Voňalo to ako 5 značkových parfémov zmiešaných dokopy. To bolo ale prekvapenie keď som sa tej vysmiatej osobe pozrela do tváre!....

"Ou, Perrie ahoj." povedala som trochu prekvapene a odstúpila som od nej o 2 kroky ďalej aby som nemusela čuchať tú vôňu. Mala na sebe rúžové tielko a tmavé rifle v ktorých pekne vynikla jej postava. Ktože to stál vedľa nej? No kto iný než Debil... teda Zayn. Veď sme začali odznova tak mu nebudem nadávať. Musím povedať že v bielom tričku a čiernych rifliach vypadal naozaj na zožratie. Podišiel ku mne a objal ma, hlavu si zaboril do mojich vlasov a ja som na malú chvíľu vdýchla jeho vôňu. 
"Chýbala si mi." zašepkal a s úsmevom sa odtiahol. Poviem vám, keby tu nikto nebol asi toho chlapca pretiahnem. Asi 5 minút sme tam všetci stáli ako idioti, ako prvý sa uvedomil Niall. "No zlatíčka pokračujeme!" skríkol  a podal mi fľašu vodky. V duchu som mu ďakovala pretože toto bolo práve to čo som teraz potrebovala, poriadne som sa napila a fľašu som podala Liamovi. Akosi som zabudla že on nepije takže hneď z jeho rúk putovala k Harrymu, ktorý mal toho v sebe teda dosť. 

Nasledoval ďalší výbuch smiechu. Perrie sa snažila zatancovať vábivý tanec samčekovi Zaynovi ale akosi spadla zo stola. Moc to nevnímala, ale keby bola triezva určite by to poriadne bolelo. Zayn ju ako správny priateľ zdvihol zo zeme  a položil na sedačku kde si ho hneď pritiahla k sebe a ten svoj slizký jazyk mu strčila do krku. Naštvalo ma to. Hrozne ma to naštvalo, už som sa chcela postaviť že ich od seba odtrhnem ale to už ma El a Dan vytiahli na stôl  a nútili tancovať. Mala som v sebe už toľko chlastu že mi to bolo úplne jedno. Mám pocit že sme tancovali ako prvotriedne štetky pretože Harold skríkol: "Nechcete sa vyzliecť?!" 
Sára mu hneď strelila po hlave. Inokedy by ma táto poznámka naštvala a nakopala by som mu zadok ale keď som zbadala čo robia Dan a El pridala som sa. V alkoholickom opojení sme si vyzliekli tričká takže nám pekne videli do výstrihov. Bolo vidieť že triezveho Liama to naštvalo, zobral Dan prehodil si ju cez plece a odkráčal s ňou do útrob domu.  Louisovi bolo celkom jedno že jeho priateľka tancuje v podprsenke medzi tými nadržanými prascami pretože si vyzliekol tričko a pridal sa k nám.  Nakoniec sme takto tancovali všetci. Muselo to vypadať hrozne, opitý a bez tričiek tancujúc úplne mimo rytmus piesne. Keďže sme sa všetci nepomestili na stôl presunuli sme sa na zem.  Posledné čo som si zapamätala bolo ako ma niekto na rukách odniesol do postele, ktorá voňala presne ako Zayn.



Dobre, áno viem. Je to hrozná časť :D Napísala som to teraz tak narýchlo keďže som dlhšie časť nepridala.  Chcem vám povedať že Perrie tu vykreslujem ako mrchu prvého stupňa ale inak ju mám rada. No inak by mi nevyšiel príbeh :D  Tak ešte raz prepáčte za túto hovadinu ale naozaj to bolo napísané za 20 minút :D

4 komentáre:

  1. je to pekny uz se tešim jak to bude pokračovat :**


    eld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hovadinu? to naozaj?! :D mám ti ukázať ja čo napíšem za hodinu?! :D a ty to napíšeš za 20min! :D neser ma sakra! :D je to dokonalé! :) (ponožka :* :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je uzasnaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cast :P davaj dalsiuu :P *Mima :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne fajnové! :D super píšeš :))

    OdpovedaťOdstrániť