štvrtok 20. decembra 2012

New life is good start 19


Hneď ako som odomkla dvere som si hlasno vzdychla.
"Domov, sladký domov:" povedala som si sama pre seba a zhodila nôh topánky, ktoré ma už začínali tlačiť.
Presúvala som sa z jednej miestnosti do druhej ale  nikde sa nejavili žiadne známky života. Pomaly som sa dotrepala hore schodmi keďže môj kufor bol dosť ťažký a zamkla som sa do kúpeľne. V sprche som na seba pustila prúd horúcej vody, ktorú som striedala studenou. Zabalila som sa do uteráka a postavila sa pred otvorenú skriňu. 
5 minút.....10 minút...... Po dlhodobom čakaní som sa rozhodla pre čierne legíny a fialové tričko, na ktoré som si dala mikinu a obula som si fialové tenisky aby to trochu ladilo. Prezvonila som Harrymu že už som hotová tak nech ide pre mňa. Nervózne som poklepkávala nohou po našej už dosť špinavej podlahe a čakala kedy konečne príde.
Konečne sa ozvalo trúbenie auta a ja som vybehla z domu. Zamkla som dvere a rozbehla som sa po schodíkoch, no asi som mala ísť pomalšie. Samozrejme to by som nebola ja keby som sa nestrepala a "nepreletela" cez všetky schody. Bola som trochu v šoku keď ku mne pribehol Harry a podával mi ruku. 
"Si v pohode? Poviem ti, taký pád som ešte nevidel." neviem... Mala by som asi plakať že? Aj cez silnú bolesť môjho dokonalého pozadia som sa dokázala rozosmiať. Harry na mňa pozeral ako na masového vraha tak ma radšej oba rýchlo zdvihol a posadil do auta.
"Ale ti to trvalo Harold." povedala som ešte stále zo smiechom. Prečo sa vlastne smejem?
"No to vieš..... Vonku začína mrznúť a cesty sú viac-menej nebezpečné ako tvoje schody." povedal s výsmechom a ja som už bola radšej ticho.

"Sme túúú!" skríkol Harry keď sme vošli do domu.  
"Sme v obývačke!" ozvali sa asi 3 podnapité hlasy. Ja som neváhala a pridala som sa k nim. Najprv ma všetci poriadne vyobjímali čo ma tak trochu prekvapilo ale bolo to príjemné. Potom sme sa presunuli k chlastu.  Keď už sme sa motali a myslím že  väčšina z nás videla dvojmo Louis vytiahol nejakú krabicu. Keď som zaostrila zrak všimla som si nápisu "Twister". Hop! Takže Harry si asi srandu nerobil. 

Hru začínal Niall a postupne sme sa pridávali aj my ostatný. Bolo dosť ťažké v takomto stave udržať rovnováhu takže nakoniec som zostala iba ja a Liam, ktorý mal tú výhodu že bol triezvy. Práve sa chystal presunúť pravú ruku niekde pri moju štvrtú nohu keď v tom sa celým domom ozval zvonček. Všetci sa pozreli k dverám, ja som neváhala a Liama som surovo potkla. 
"Vyhrala som!" skríkla som najhlasnejšie ako to išlo a vyhýbala som sa Liamovi a jeho pohľadu. Keby tak pohľady mohli zabíjať..... Ani neviem ako, zodvihla som sa zo zeme a hodila som sa okolo krku prvému človeku, ktorý bol na blízku. Hneď ako som ucítila voňavku dotyčnej osoby som začala hrozne kýchať tak som sa radšej odtiahla. Voňalo to ako 5 značkových parfémov zmiešaných dokopy. To bolo ale prekvapenie keď som sa tej vysmiatej osobe pozrela do tváre!....


Tak ďakujem za komentáre  k predchádzajúcej časti. Časť som napísala tak "narýchlo" ale rozmýšľam nad tým že na Silvestra napíšem aspoň 2-3 časti a hneď ich sem aj pridám. Ale NIE JE  to isté! :D 




7 komentárov:

  1. jooj ty !! takto skončiť!! ihneď davaj ďalšiu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ti dám že na Silvestra teraz to napíšeš! :D a pekne 3,4! :D ale dokonalá :3 aj keď nemám rada tvoje napínáky! -,- :D p.S som to ja :D ty Little angel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mooooooooc dobre napisane hned davaj dalšu Bobo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Piš další, nebo to nepřežiješ!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wáá piš další jsem jak naspeedovaná veverka, chci další....! :DDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hned chceme ďalšiu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úplne pekné :) strašne fajnovo píšeš :) davaj ďalšiu! :)

    OdpovedaťOdstrániť