piatok 14. decembra 2012

New life is good start 18


Trošku kratšia-dlhšia časť ale predsa je tu! :D Venujem Kikuš, Miruš a všetkým úžasným čitatelkám!  
p.s Prosím si komentár :D 



Neboj,  veď ja ešte prídem." uisťovala som ocka už asi po tisíci raz. Nikdy som nemala  rada lúčenia, ale toto bolo zo všetkých najhoršie. Poobjímala som Lucku, ocka a pomaly som sa presunula k Lucasovi. Ten mal tiež slzy na krajíčku, za taký krátky čas sme sa stihli neskutočne zblížiť.
"Budeš mi chýbať drobec." povedala som zo slzami v očiach a silno som ho objala. Nanešťastie ohlásili môj let tak som musela ísť. Po ceste som sa ešte posledný krát otočila a zakývala som  mojej rodine. Moja rodina, znie to tak krásne. Nehovorím že mamu nemám rada, zbožňujem ju ale ocka som strašne dlho nevidela. 

V lietadle som si dala do uší slúchatka a započúvala som sa do môjho playlistu. S uspokojením že na letisku ma bude čakať Sára som zaspala.


Po krutom zobudení od letušky som sa konečne vytrepala z lietadla. V letiskovej hale  som sa snažila nájsť Sáru, ale odkedy má tu hnedú hlavu je z nej šedá myška. Rozhliadala som sa okolo seba a snažila som sa nájsť svoju kamarátku ale neúspešne. Pri mojom točení okolo vlastnej osi som na sebe pocítila náhly tlak a aj s kuframi som sa strepala na zem. 
"Au!" sykla som keď som sa zdvíhala. Pri mne na zemi sedela rehotajúca Sára. Pozrela som sa na ňu  najhoršie ako sa dalo, ako som očakávala pomohlo to a ona ten svoj sexy zadok konečne zdvihla zo zeme. 
"Ahóóóój! Strašne si mi chýbala!" skríkla a hodila sa mi do náručia. Ja ako správna priateľka som jej objatie opätovala aj keď trochu šokovane.  Celá vysmiata ako slniečko na hnoji sa odo mňa odtrhla ale usmievať sa neprestávala. 
"Čo si si dala? Nebodaj z niečím obchoduješ?!" spýtala som sa zo strachom a prezrela jej zreničky, ktoré boli v najlepšom poriadku. 
"Šibe ti?! Som len šťastná že si prišla. No poď Harry nás čaká v aute."
"Harry?! V aute?! Čoo?" vôbec som nechápala čo to spletá.
"No vieš, za ten čas čo si bola preč sa udialo veľa vecí. Ja a Harry sme sa dali dokopy. Liam a Dan sa stihli pohádať skoro na smrť ale už sú v pohode. Niall stále chodí s tvojou diabolskou Alex a Zayn sa včera vrátil aj s Perrie z dovolenky na Bahamách." pri Zaynovom mene som sa jemne pousmiala. Rýchlo som to však zamaskovala aby si Sára nič nevšimla. 
"Aha. No tak veľa šťastia s Harrym." povedala som zakiaľ ma Sára ťahala za ruku po celom parkovisku. Nasadli sme do veľkého čierneho auta. Keby ste odo mňa chceli vedieť čo to bolo za auto, radšej sa nepýtajte. Ja totižto rozoznávam autá podľa farieb. 
"Ahoooj." povedal zo širokým úsmevom Harry a ja som mu odpovedala podobným spôsobom.
"Kam teraz?" spýtal sa Sára.
"Neviem ako vy ale ja plánujem ísť domov, privítať sa s našimi, vybaliť si a ísť spať." odpovedala som a myslela som to úprimne vážne. Hrozne som túžila po mojej posteli. 
Sára a Harry sa snažili tváriť zhrozene. "NIE!" skríkli naraz a ja som sa musela zasmiať.
"Pôjdeš domov. My ti dáme maximálne 2 hodiny a prídeme pre teba. U nás bude party hard!"
"Vážne? A čo budeme robiť?"
"Vytiahneme chlast a zahráme si twister!" povedal nadšene Harry.
"WOW! Tak to by ma nikdy nenapadlo!" povedala som akože nadšene a v duchu som tajne dúfala že Zayn bude vonku s tou svojou prepeličkou a tak skoro sa doma neukáže.




9 komentárov:

  1. nádherné! :) Ďalšiu! inak na začiatku slzy v očiach, na letisku výbuch a ku koncu taký úsmev :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uz se nemuzem dockat na pokracovani :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kdy bude další část? píšeš skvěle ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. další,další,další čáááást ! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Grrr já chci další část... Ellie PS: Nemám účet, tak se budu takhle "podepisovat" :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasné, bude další? :)

    OdpovedaťOdstrániť