sobota 29. septembra 2012

New life is good start 15


Pár úvodných slov? Takže stále ma štve tá skvelá návštevnosť  a žiadne komenti!

Prepáčte za tie depresívne jednodielovky ale iné písať neviem :D Pokúsim sa aspoň raz písať niečo romantické :)



So svojim výberom som bola celkom spokojná, tak som to na seba natiahla a zišla som dolu pretože už bol čas vyraziť. Chytila som sa Nicka a išli sme smerom k parku kde nás mala čakať Sára.

Chalani nás už očakávali pretože sme ani nestihli zazvoniť a Louis nám otváral dvere. Všetkých nás poriadne objal, teda dosť ma prekvapilo že objal aj mňa. Zaviedol nás do obývačky kde už všetci sedeli, aj Alex. Snažila som si nevšímať si ju a zapájala som sa do rozhovoru s ostatnými. Moje šťastie bolo že tam nebola aj Perrie lebo vážne ma nebavý počúvať ju. Zayn sedel oproti mne a stále na mňa tak divno pozeral. Alebo mám halucinácie? Dúfam že si nemyslí že to zasa skončí tak ako vždy. V posteli.
Niekto zvonil pri dverách a samozrejme že poslali otvoriť mňa pretože som bola „najbližšie“ k dverám pritom som bola najďalej! Ale poslušne som sa obetovala a dotrepala som sa ku vchodovým dverám. Otvorila som a prvé čo som zbadala bol nejaký čierny mini-klobúčik a pod ním blonďavá hriva. Oooou supeer! Prišla naša kobyla!
Je asi jasné že tam stála Perrie. Usmiala sa na mňa a pozdravila ma tým svojím divným hlasom.
,,Ahojky“ chystala sa ma aj objať ale ja som sa úspešne uhla a nahodila som môj sexi hollywoodsky úsmev, ktorý viem len ja.
,,Čavko. Chalani sú v obývačke tak poď.“ Povedala som a obidve sme vošli do obývačky kde už všetci nedočkavo očakávali prichod nášho hosťa. Keď zbadali že je to Perrie tak sa iba otočili a pokračovali vo svojej debate. Ja som si prisadla k nim a Perrie si sadla na Zayna, ktorému hneď začala skúmať jeho mandle. Krava! Hop... Čo?! Ja asi žiarlim... Toto nie! Ja som sa nemohla zamilovať! Chlapi sú hajzli!

,,Mám plán!“ skríkol Louis a my sme napäto očakávali čo z neho vyjde.
,,Pravda a Odvaha!“ skríkol naraz aj s Harrym naraz.
Tak sme si neochotne posadali do kruhu a Niall s kuchyne doniesol flašu od sirupu.
            Prvý točil  Harry a padlo to na Perrie. Tá sa iba usmiala a nahodila tvár akože ona nemá čo skrývať.
,,Táák Perrie, aký je Zayn v posteli?“ spýtal sa Hazza s úsmevom, mne to nedalo a bachla som smiechom, ostatní tiež.
Namiesto Perrie sa však ozvala Alex:
,,To si sa mohol spýtať hneď aj Sam“ povedala povrchným tónom a ja som myslela že ju zabijem.
Perrie to zachránila a začala točiť. Takto sme hrali asi pol hodinu keď točil Loui a flaša sa zastavila na Zaynovi, Louis nahodil úsmev, ktorého by sa bál asi každý. Usmieval sa ako nejaký úchylák z hororu.
,,No,,, Zayn...... Čo by si povedal na taký menší melír?“ spýtal sa Louis a Zayn sa začal hystericky chytať za vlasy. My ostatný sme sa začali totálne smiať.
,,Len jemný blonďavý melír, vpredu na hlave. Ale ja budem taký dobrý že ti dovolím vybrať si toho kdo ti to spraví.“
Všetci sme vedeli že bude chciet aby mu to spravila Perrie ale to čo povedal  nás všetkých prekvapilo.
,,Chcem aby mi to spravila Sam,“ pritom ako to hovoril sa tváril úplne vážne takže srandu si asi nerobil.

Chalani nám dali  farbu na vlasy a zavreli nás v kúpeľni. Ja som si miešala farbu a Zayn sa vystrašene pozeral. Asi má tie svoje vlasy naozaj rád. Na ruky som si dala rukavičky a nabrala som si farbu. Chytila som do rúk prameň z jeho vlasov a natrela som mu ho farbou. Musela som sa trocha nahnúť aby som mu tam tú farbu dala, takže sme si pozerali rovno do očí. Tie jeho oči, tak krásne a tak tajomné. Uprene sa na mňa díval a ja som zabudla že mu mám farbiť vlasy.





4 komentáre:

  1. Bude aj pokracovanie?? Prosiiiiim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už je tu aj 16. a 17. časť :) Dúfam že sa príbeh páči :)

      Odstrániť
  2. vyzeral ako úchylák s Hororu to môže napadnúť iba teba! :D

    OdpovedaťOdstrániť