piatok 10. augusta 2012

New life is good start 14

Osprchovala som sa a ľahla si na posteľ. Bola som hrozne unavená. Keď už som zaspávala zasvietil mi mobil. Pozrela som na displej a prečítala si správu.
The end is a new beginning :) Zayn:)xx (Koniec je nový začiatok(: )
S úsmevom na tvári som zaspala.


Ráno ma prebudili slnečné lúče, ktoré mi neúnavne svietili do tváre. Pokúšala som sa znova zaspať ale nedarilo sa. Vytrepala som sa z postele a vošľa som do kúpeľne. Dala som si studenú sprchu a spravila som všetky potrebné veci, ktoré by sa dali nazvať rannou hygienou.  Obliekla som si pásikové námornícke tričko a riflové kraťase. Vlasy som si zaplietla do volného vrkoča a zišla som dolu do kuchyne. Na stole boli prichistané lievance a mama ich polievala čokoládou.
,,Mami!“ zvýskla som a objala som ju. Naozaj mi chýbala, teraz sa aspoň skončí  obliehanie  nášho domu stádom pojašených opíc.
,,Ahoj zlatko, ako ste sa mali?“
,,Ale veď vieš. Nuda ale inak v pohode. Žiadne psychické ani fyzické ujmi na zdraví sa nekonali.“ Povedala som a myslela som pri tom na to ako nám Niall rozbil asi 3 taniere a ako dlho som bola s plačom zavretá v izbe.
,,To je dobre zlatíčko ale zajtra asi znovu pôjdeme k babke, nie je jej moc dobre tak chceme byť pri nej.“
,,Ok.“ Povedala som  a pustila som sa do  lievancov.
Keď som sa naraňajkovala zavrela som sa vo svojej izbe kde mi práve zavibroval mobil. Prečítala som si SMS od Zayna.
Rád by som ťa znova videl a zoznámil sa s tebou.(Ako kamarát) Z.
Nad tou správou som sa musela pousmiať. Viem že si teraz myslíte aký som ja idiot že na všetko čo sa stalo predtým len tak zabudnem a robím sa ako keby sme sa práve stretli. Ale toto vystihne iba veta: Nesúď ma podľa minulosti, už v nej nežijem!  Žijeme len raz tak si to treba užiť no nie? :)
Chviľku som porozmýšľala a nakoniec som sa opýtala kde a kedy sa stretneme. Dohodli sme sa že zoberiem Sáru a Nicka a o 2 hodiny prídeme do hlavného stanu.
Zavolala som Sáre nech sa pripravý, že sa stretneme v parku a Nicka som  s tým oboznámila tiež.
No teraz tá najväčšia dilema Čo si oblečiem?! Začala som si skúšať všetko možné aj nemožné ale nič sa mi nepáčilo.
Samantha kľud! Toto si ešte nikdy nerobila! Vždy ti bolo jedno kto si čo myslí o tvojom oblečení a nikdy si nemala problém s tým čo si oblečieš tak klud!  Ty nie si tá ktorá tam má priateľa!
Hlboký nádych a výdych. Zavrela som oči a náhodným výberom som si obliekla čierne rifle, biele tielko a čiernu mikinu. So svojim výberom som bola celkom spokojná, tak som to na seba natiahla a zišla som dolu pretoe už bol čas vyraziť. Chytila som sa Nicka a išli sme smerom k parku kde nás mala čakať Sára.

2 komentáre: