štvrtok 26. júla 2012

New life is good start 9




,,Malik? Ty si myslíš že sa máme o čom baviť? To teda nie! Dva-krát sa so mnou vyspíš , rozprávaš mi ako sa ti páčim a pritom máš už mesiac dievča?! Využívaj si ostatné ale nie mňa!" povedala som a čakala čo mi odpovie, no on sa namiesto toho ku mne priblížil s úmyslom pobozkať ma. A zasa som si dala tú otázku: MÁM?.....

Nie! Toto už neznesiem! Nedokážem žiť s pocitom že som preňho tá druhá,iba náhrada, s ktorou si užije a nechá ju nech sa trápi. Pomaly som zo stola zobrala svoj chlieb, tak aby si to nevšimol a dala som mu ho do vlasov. Toto je pomsta! Pomaly som mu natretý chlieb rozotierala po vlasoch a vychutnávala som si ten pocit že teraz vyhrávam ja. Debil (Zayn) sa prudko odsunul a zakričal: ,,Si normálna?!"
,,Nie! Nie som! Ale nemysli si že ja som nejaká náhrada, ktorú budeš stále využívať!" pri tom kriku všetci vošli do kuchyne ale mne to bolo jedno.
,,A? Môžeš byť rada, že som o teba vôbec zakopol! Môžeš byť šťastná že sa na teba aspoň pozriem!"
No tak tieto slová ma naozaj dostali. Ok nie som nejak výnimočne krásna ale toto?!
,,Tak prepáč ale nikto ťa neprosil aby si o mňa "zakopol"! Nikto ťa neprosil aby si sa na mňa pozeral! Ja ťa vôbec nepotrebujem! Nenávidím ťa Malik! Nenávidím!" nechápala som kde sa vo mne berie toľko hnevu a to už som kričala najviac ako som vedela. Všetci na nás iba pozerali a nechápali čo sa stalo.
,, Ty mňa nenávidíš?! Hahaha. Ty by si mala byť šťastná že sa s tebou aspoň niekto vyspal! Kto by ťa chcel? Si otrasná,naivná krava! Si úbohé dievča!" Toto ma dostalo. Tieto slová ma tak hlboko ranili, do očí sa mi tlačili slzy. Ale nie. Nemôžem mu ukázať aká som slabá a že vyhral. Nemôžem.
,,Tak ty musíš byť hrozne úbohý keď si sa s tou otrasnou chuderou vyspal!" Všetci na nás pozerali a ja už som to nevydržala, nevládala som. Vybehla som s plačom do mojej izby, zamkla som a hodila som sa na posteľ. On bol so mnou naozaj iba z ľútosti? To nemôže byť pravda. Všetky tie pekné slová boli iba reči aby ma dostal do postele. Teraz si budú všetci myslieť že som obyčajná štetka!
Do izby niekto vošiel, obzrela som sa a Nick si prisadol za mnou na posteľ.
,, Sam ja viem že ti ublížíl, a viem že sa teraz nenávidíš ale ja ti chcem povedať že pre mňa nikdy nebudeš žiadna štetka. Boli to tvoje rozhodnutia a nevedela si že má dievča." Povedal a privinul si ma k sebe.
Pomedzi plač som sa ho spýtala: ,, A to jeho dievča, Perrie. Čo povedala?"
,,Práveže nič. Keď si odišla tak Zayna objala a povedala že jej to vôbec nevadí, že sním zostane. Zayn sa tak naštval že sa s ňou rozišiel. Všetci potom odišli preč."
,,Dobre. Teraz chcem byť sama." Nick odišiel a ja som spustila nekontrolovateľný plač. Nevadilo mi že sa s Perrie rozišiel ale stále ma bolelo to čo mi povedal. Veľmi mi to ublížilo, ale prečo? 

2 komentáre: