štvrtok 26. júla 2012

New life is good start 8


Vymenili sme si telefónne čísla a obidve sme odišli domov.
No tam ma čakalo nemilé prekvapenie. Hneď ako som otvorila dvere, na zemi som zbadala veľa povalujúcich sa botasiek. Zbadala som tam tie čierne conversky a hneď som vedela že je tam Alex a všetci ostatný. Vošla som do obývačky kdesa všetci skvelo zabávali a keď ma zbadali zostali ticho. Nick sa usmial postavil sa a zobral so sebou aj neaké dievča. ,,Sam toto je Gemma, moja priateľka. Gemma toto je Sam, moja sestra." Gemma nahodila skvelý hollywoodsky úsmev, určite už ho má nacvičený. ,, Ahoj Sam. Rada ťa spoznávam." Zmohla som sa iba na ,,Ahoj" pokúsila som sa nahodiť úsmev ale keď som sa pozrela na Alex tak z toho bol iba nepodarený úškrn. Chcela som už ísť ale Nick sa začal pýtať: ,,Kde si bola tak dlho?" pomaly som sa zastavila ma schodoch a povedala som ,,Stretla som skvelé dievča, je super, rozumieme si." Celý čas som sa pozerala na Alex a bolo vidieť že ju to dosť prekvapilo, asi si myslela že zostanem stále zavretá v izbe. ,,Vážne? Tak by si ju mohla zavolať. Rada sa sňou zoznámim." Poznamenala dosť ironicky Alex.
,,Hmmm.. Super! Len jej zavolám" povedala som rovnakým tónom a zavolala som Sáre,ktorá hneď pochopila moju situáciu a povedala že hneď príde." Zatiaľ som sa po všetkých obzerala a prišla som na to čo mi tu bolo také divné, bola tu ona. Perrie, tá blondínka z novín, sedela na Zaynovi a usmievala sa na mňa. Vypadala ako výrobňa make-up-u. Falošne som sa na ňu usmiala a ona sa postavila a podišla ku mne. ,,Ahoj ja som Perrie, chodím so Zaynom."
,,Ahoj ja som Samantha a bývam tu."poznamenala som ironicky a zasa so sa na ňu falošne usmiala. ,,Ako dlho už spolu chodíte?" pozrela som na Perrie a potom na Zayna, ktorý sa uhýbal môjmu pohľadu.
,,No asi mesiac, ale iba teraz sme náš vzťah potvrdili, otravní novinári." Povedala s úsmevom a posadila sa naspäť na Zayna. Ja som zatiaľ rozmýšľala nad tým ako dlho jej trvá dokedy sa tak namaľuje, mne by to trvalo aspoň 3 hodiny. Nastalo trápne ticho, ktoré pre moje šťastie prerušil zvonček. Išla som otvoriť a vo dverách stála vysmiata Sára,rýchlo som ju oboznámila zo situáciou a pobrali sme sa k ostatným. Takže toto je: ,,Zayn,Liam,Louis,Harry,Niall,Perrie,Alex,Gemma a Nick. Ľudia toto je moja skvelá kamarátka Sára." Povedala som z dokonalým úsmevom. Všetci ju zborovo pozdravili a nedalo sa nevšimnúť ako sa na ňu Hayrry pozerá. Určite sa mu páčila, rýchlo som ju potiahla a išli sme do mojej izby kde sme si sadli na posteľ.
,,No teda Sára. Ešte ťa ani nepoznajú a Harrymu sa už páčiš."videla som ako sa Sára červená a ja som sa musela usmiať.
,,Myslíš?"povedala z nádejou v hlase ale hneď sa opravila: ,, No nemyslím že som sa mu páčila ale ok. No a tá Perrie to má koľko make-up-u na sebe? Musela vykúpiť celú dorgériu." Povedala a začali sme sa hrozne smiať. Dlho sme sa rozprávali a robili si zo všetkých srandu no nakoniec som povedala to čo ma tak dlho trápilo.
,,Sára? Ja na tú Perrie asi žiarlim."
,,Sam tebe šibe?! Zayn musel byť slepý keď si sňou začal! Uvidíš ochvíľu jej dá koniec a bude chcieť byť s tebou."
,,Len či ja budem chcieť po tom všetkom byť s ním." Po hodine Sára odišla a keď som ju išla odkopnúť videla som ako sa všetci zabávajú pri televízii. Harry sa hneď ponúkol že Sáru odkopne až domov a bolo vidieť že jej sa ten návrh zapáčil. Ja som odišla do kuchyne a začala som si robiť chlieb s maslom. Ochvíľu som zistila že v kuchyni nie som sama, bol tam aj on. Debil.
,,Sam ja viem že je to blbé ale mali by sme sa porozprávať."
,,Malik? Ty si myslíš že sa máme o čom baviť? To teda nie! Dva-krát sa so mnou vyspíš , rozprávaš mi ako sa ti páčim a pritom máš už mesiac dievča?! Využívaj si ostatné ale nie mňa!" povedala som a čakala čo mi odpovie, no on sa namiesto toho ku mne priblížil s úmyslom pobozkať ma. A zasa som si dala tú otázku: MÁM?.....




2 komentáre: