štvrtok 26. júla 2012

New life is good start 5




Zvyšok dňa som presedela na gauči, pozeraním telky a napchávaním sa.


Keď v tom zazvonil zvonček. Lenivo som sa zodvihla nadávajúc kto to môže byť no keď som otvorili svoje nadávanie som hneď oľutovala.....
Stál tam Nick. Môj starší brat. Neišiel náhodou tiež k babke?! Som tak rada že som to všetko stihla upratať.
Nie že by Nick žaloval...ale moc by sa ma vypytoval, kto tu bol a tak...Moc som si neuvedomila že stále zarazene stojím medzi dverami a zízam na Nicka.
,,Čav ségra! Čo tak pozeráš? Mám niečo na vlasoch?" Nick je niečo podobné ako Zayn. Nie, nie je taký namyslený a nevyužíva dievčatá, iba mu dosť záleží na svojom výzore.
,,Ja... Nie nič tam nemáš. Vitaj bráško!" silno som ho objala. Toto je to súrodenecké objatie v ktorom sa cítite tak bezpečne. Keby Nick vedel čo sa tu v noci stalo tak by Zayna zabil. Veľmi si potrpí na to aby jeho malej sestričke nikto neublížil.
,,Nemal si byť u babky?" konečne som tú otázku zo seba dostala
,, Ou... No mal. Ale kto by tam vydržal? Ževraj vidiek... Zapadákov! Žiadny net, nikde zrkadlo. Radšej som odtiaľ vypadol"
,,Aha no ok....Nejdeme sa prejsť do parku?" Milovala som naše prechádzky. Spomínali sme na to čo sme robili keď sme boli ešte malé deti. Raz sme babkinu kozu celú potreli malinami a čučoriedkami. Mali sme s toho veľkú srandu ale tá bitka potom.... Ale aj tak to stálo za to. Máme veľa podobných zážitkov, veď sme predsa zohratá dvojka.
,,Jasné... Už som si myslel že to nenavrhneš" Venoval mi jeden z jeho "sexi" úsmevov z ktorého sú hotové skoro všetky babi na škole.

Pomaly sme sa prechádzali po parku a spomínali sme na staré časi. Pri jednej lavičke bola skupinka asi 5 chalanov a 1 dievča. Oh nie! Prečo já mám na nich také šťastie... Chcela som ísť dokedy si ich Nick všimne ale on ma predbehol.
,,Sam pozri! Tam je Alex" a už ma knim ťahal. Hneď ako sme prišli vrhli na mňa skupinové objatie. Čím som si ja toto zaslúžila?
Pomaly sme sa k nim priblížili. Keď nás Alex zbadala tak nás hneď objala, vlastne prvého objala Nicka.
Nicka chcelo a aj chce veľa dievčat a Alex doňho bola kedysi dosť zamilovaná.
,,Ahojte! Som rada že vás vidím. Nick? Nemal si byť ešte u babky?"
,,No vlastne áno ale je tam nuda."
,,Aháá. Takže toto sú Harry, Louis, Zayn, Liam a môj miláčik Niall" hneď ako to povedala pritlačila sa k Niallovi a pobozkala ho. Navonok sú odlišný ale hodia sa k sebe a sú spolu strašne zlatý. Nick a chalani sa zarozprávali a ja som na sebe cítila niečí pohľad. Obzrela som sa a... Áno. Bol to Zayn. Zayn Malik s ktorým som sa ja musela vyspať pod vlypov alkoholu a vôbec si to nepamätám. Som rada že o tom nikto nevie ale cítim sa ako....ako chudera? Ako ďalšie dievča, ktoré len jednoducho zneužil a odhodil ako sprostú špinavú handru. Za tú noc sa budem nenávidieť navždy. Rýchlo som uhla pohľadom a zapozerala som sa na zem. No ochvíľku Nick povedal niečo čo ma veľmi prekvapilo.
,, Ok chalani. Naši rodičia budú preč ešte dlho takže by sme mohli ísť k nám"
Nie! Toto nie je možné! Stane sa to vážne iba mne? Myslím že odkedy sú tu tak na mňa Alex kašle. Ok veď má svoju lásku Nialla Horana, ale aj tak.... Poobzerala som sa na všetkých okolo mňa a všetci sa iba usmievali a prikivovali na súhlas. Môj život nemôže byť horší.
,,V pohode vy chodťe ja si musím ešte niečo vybaviť. Možno sa potom zastavím." Povedal Zayn a hneď aj odchádzal. Vedela som že si nepotrebuje nič vybaviť, on iba vedel že by to dopadlo tak ako minule. A asi si uvedomil že ja ho nemám moc v láske. Aj keď... Ten jeho pohľad je taký... Nie! Sam! Uvedom sa! Je to nepriateľ. Všetci sme sa pobrali k nášmu domu. Po ceste sme sa ešte zastavili v obchode kde Louis kúpil 2kg mrkvy na čo som sa dosť čudovala. Ostatný kúpili chlast a občerstvenie.

2 komentáre: