streda 25. júla 2012

New life is good start 4



Tresk! Prásk! Ráno mi išlo hlavu roztrhnúť.


Pomaly som sa prevalila na druhý bok a nemohla som uveriť čo som tam videla. Ležal tam Zayn, mal otvorené oči a usmieval sa na mňa. V tej chvíli som nevedela čo mám robiť,nič som si nepamätala.
Vyskočila som z postele a okolo seba som obmotala deku, Zayn mal na tvári úsmev ako ,,No vidíš dostal som ťa,,.
Zmohla som sa iba na úbohé ,,Vypadni z mojej izby!" On sa iba povýšenecky usmial: ,,Chceš mi povedať že sa ti to nepáčilo?"
,,Asi tažko keď si nič nepamätám!" vážne som si nič nepamätala,iba tie plné tašky chlastu a viac..... Nič. V mojej pamäti zostala iba veľká čierna diera v ktorej som sa pomaly ale iste strácala. Zayn sa postavil a priblížil sa ku mne, pomaly ma pobozkal. Snažila som sa odtiahnuť ale bol silnejší ako ja a zvalil ma na posteľ. Vášnivo ma bozkával a ja som pomaly začala povolovať. Odtiahol sa a drzo sa usmial: ,,Takže si nič nepamätáš?" Rýchlo som sa spamätala a povedala som prvú vec čo ma napadla: ,, Nie! Asi si nebol dosť dobrý na to aby som si ťa pamätala!" zarazene na mnňa pozrel no ja som sa zavrela v kúpeľni. Nevedela som čo mám robiť,bolo toho na mňa tak moc. Dala som si studenú sprchu aby som sa prebrala,usušila som si vlasy a vošla som do izby. Na moje začudovanie tam Zayn už nebol. Keďže dnes bolo pekne som si zo skrine vytiahla čierne kraťase a páskované tričko, vlasy som si stiahla do copu. Zošla som dole schodmi kde sa mi naskytol komický pohľad. Harry ležal roztiahnutý na schodoch, pomaly som ho prekročila a v obývačke som zbadala na zemi roztiahnutého Louisa a Niall z Alex ležali v objatí na gauči. A to som si myslela že Alex chce Harryho.No a Liam niekam zmizol. Takže všetci sú tu, no vlastne nie. Kde je Zayn? Vošla som do kuchyne, bol tam a pripravoval raňajky. Zobrala som si cereálie a začala som pomaly raňajkovať. Do kuchyne vošiel Niall, chodil dosť pomaly a bolo na ňom vidieť že toho dosť vypil, no nie toľko koľko ja.
,,Sam? Nemáte nejaké tabletky? Je mi zlee..."
,,No... Niečo by tu bolo. Ale najprv sa ťa niečo spýtam. Čo ty a Alex?" snažila som sa tváriť vážne a začať krížový výsluch, no jemne mi mikalo kútikmi úst ale Niall si nič nevšimol.
,,Ja a Alex? Ale nič iba sme obaja zaspali na gauči..." Nič som mu neverila. Má taku nevinnú tváričku že nevie ani klamať.
,,Horan! Mňa neoklameš!"
,,No dobre páči sa mi.... Včera sme sa aj bozkávali a.... no Alex je hrozne zlaté dievča"
Ústa sa mi roztiahli do širokého úsmevu. Takže predsa sa mu páči. V tom do kuchyne vošli všetci.
Alex podišla k Niallovi a pobozkala ho. V tom momente sa stalo pár vecí. Mne zabehli cereálie a začala som sa dusiť, Harry sa začal na mne rehotať a Louis začala vykrikovať niečo ako ,,Budú malé mrkvičky!" po tejto vete som sa začala dusiť ešte viac s Zayn ku mne rýchlo priskočil a začal mi búchať po chrbte. Keď sme sa všetci ukludnili začali sme raňajkovať.
Po spoločných raňajkách všetci odišli a mne nechali na starosti ten bordel. Zobrala som mech a začala som tam všetko hádzať. Rozmýšľala som čo sa stalo medzi mnou a Zaynom. Žeby som knemu cítila niečo viac? Nie! Samantha všetko len to nie! Rýchlo som tie myšlienky zahnala a ďalej som upratovala.

Zvyško dňa som presedela na gauči, pozeraním telky a napchávaním sa. Keď v tom zazvonil zvonček. Lenivo som sa zodvihla nadávajúc kto to môže byť no keď som otvorili svoje nadávanie som hneď oľutovala.....

2 komentáre:

  1. :DDDDD božéé! :D zabíjaš ma! :DDDD keby si vedela ako retardovane sa smejem! :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tyyy!! je to mega dobreeeeeeeeee!! ,, budu male mrkvičky!" :DDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť