streda 25. júla 2012

New life is good start 3



Zdvihla som to a ozvala sa Alex.

 ,, Ahoj máš niečo napláne? Chceme sa ísť s chlapcami niekam zabaviť,,
,, No moc sa mi nechce, ale mám voľný dom...." ani som to nedopovedala a Alex už začala výskať:
,,Prídeme k tebe ok? Díki papa"
No a teraz si poviete že tá čo nenávidí 1D si ich pozve k sebe domov. Ale asi som sa zmýlila za ten čas v kaviarni som si ich obľúbila. Sú uplne iný, ale na Zayna názor nezmením! Je to namyslený idiot!
Pomaly som sa vytratila po schodoch do kúpeľne a snažila som sa zo seba spraviť človeka.Práve keď som bola hotová zazvonil zvonček.Otvorila som dvere a do domu vletel Louis zo slovami ,,Superman is here!" a zvalil sa mi na gauč. Ostatný vchádzali o trochu slušnejšie a ja som si všimla že každý má v rukách apoň jednu tašku. Zayn vchádzal posledný, samozrejme že sme si vymenili pár ,,milých,, pohľadov. Posadali sme si do obyvačky a Harry z tašiek povyťahoval chlast.....veľa chlastu.
,,Tak čím začneme?" Spýtal sa Harry držiac v rukách nejakú vodku. No v tom som ju zbadala, ležala tak nenápadne na zemi.
,,Ja chcem toto!" rýchlo som skríkla a hodila som sa po nej. Veľká fľaša plná iba Piňakolády ktorú tak milujem. Všetci sa na mňa najprv pozerali ako na idiota no potom sa rozosmiali. Všetci sme si posadali do kruhu a začali sme s Piňakoládou, ktorá nás dostala do nálady. Oproti mne sedel Zayn a pár krát ma spaľoval pohladom, ktorému som sa úspešne vyhýbala.
Vypili sme jednu fľašu, druhú, tretiu....... nakoniec už sa mi enchceli počítať vypyté fľaše tak som to do seba iba liala... Po asi 7 fľaši už všetci ležali rozvalený po celej obývačke a ostala som iba ja so Zaynom. Pili sme ako keby sme sa pretekali kto vydrží viac. Po chvíli sa Zayn začal ku mne pomaly približovať, boli sme tak blízko až to bolo moc nebezbečné. Už bol celkom pri mne a ja som cítila jeho zrýchlený dych.
,,Zayn... nie ja ne......." nestihla som odpovedať pretože ma začal vášnivo bozkávať. Bozkávanie sním bolo ako keby som pomaly kráčala do neba a utápala som sa v rozkoši. Pomaly ma zdvihol na ruky a niesol ma hore schodmi. Nieviem ako ale moje dvere našiel hneď. Položil ma na posteľ a začal ma jemne bozkávať, na pery, na krku.....



2 komentáre:

  1. niéé! :D vôbec sa nečervenám a nemám otvorené ústa! :D ja ťa milujem dievča! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :O :O dievca je to super !! :P

    OdpovedaťOdstrániť